raczej na czarno niz heroic prowadze. heroi to jest dla dzieci naprzyklad d&d jest robione pod heroic
Po pierwsze sądząc po Twojej wypowiedzi sam jesteś dzieckiem. Czemu tak sądzę ?
1. D&D nie da się porównać do Młotka, z tej prostej przyczyny, że D&D to całość gromadząca wiele settingów. Trzy podstawowe podręczniki do D&D to właściwie sama mechanika z drobnymi wstawkami z GreyHawka. W D&D mamy światy Heroiczne i High Magic - Forgoten Realms, Światy średnio magiczne/heroiczne - GreyHawk do totalnego Dark Fantasy - DarkSun czy RavenLoft.
2. Mechanika WarHammera umożliwia wielkie i heroiczne czyny - Goblin podnosi kamień rzuca w smoka - 01 trafia 6,6,6,6,6,6 ...... trup. Spróbój wykręcić coś takiego w mechanice D20 (D&D) - BEZ ŻADNYCH ZASAD ALTERNATYWNYCH, TYLKO CZYSTA MECHANIKA SYSTEMÓW.
Inna sprawa to to że grając w RPG 12 lat widzę że, 90% przygód do Młotka jest Heroiczna, wystarczy poszukać w internecie. Najczęściej się ratuje świat. Do WarHammera czuję sentyment, ale gram w inne systemy, czasem zagramy w Młotka. Kolejna sprawa to to że GamesWorkshop na razie nie zamierza reaktywować lini RPG. Koncentrują się na Bitewinakach. Chcąc mieć najnowszą historię należy kupować akcesoria do Batlla. Kolejnym gwoździem do trumny Młotka będą Forgoteny po Polsku. Nie oszukujmy się, Gracze komputerowi wychowani na Baldursach, NWN czy Ice Wind Dale, nie sięgną po Młotka. Systemy, które wychodzą wyprą te "Martwe". Spróbujcie dostać WarHammera, pozostaje drugi obieg. Młotek klasyczny umiera, a już trwają prace nad Młotkiem w mechanice D20
Może jak pojawi się jako set do D20 to odżyje. Szkoda, bo system był fajny, ale jak się nie rozwija czegoś to przychodzi nowe i wypiera stare.