Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Rozpiski - W40k

Necrons 2000

<< < (6/7) > >>

Vladdi:
Nie strasz, bo mi sie nie chce kleic tego smiecia nieziemsko, az tylko mysle jak tu zrobic zeby tych nowych pojazxdow do rozpy nie brac;P Niestety aniihatorskie barki sa chyba zbyt fajne zeby je olac:P
 
vladdi

Raca:
No zeby nie sklamac tak z 60 czesci na taka bareczke ;)
Jak ja pomysle ze ze dwie takie bareczki bym sobie jeszcze skleil to tez mi sie nie chce ;)

Kelvan:
Dobra ponieważ nie mam czasu na klejenie figsów do sprawdzenia na turniej (jak i 4 innych armii) to zoptymalizowałem rozpę tak pod wszystko:

HQ [545]
Nemesor Zahndrekh 185
Orikan the Diviner 165

Royal Court 195
HoDn (SP) 55
HoE (Chrn) 40
HoT (SC) 40
2x HoT 60

Elites [240]
C'tan Shard (WW, SoSD) 240

Troops [325]
5x Warriors 65
5x Warriors 65
5x Warriors 65
5x Warriors 65
5x Warriors 65

Fast Attack [390]
4x Scarab Swarm 60
4x Wraiths (WC) 150
3x Heavy Destroyers 180

Heavy Support [500]
Monolith 200
Monolith 200
2x Tomb Spyder 100

W tej rozpisce podoba mi się kontrola ruchu przeciwnika. Pytanie jak to będzie działać:

Temporal Snares (z Orikana):
"All enemy units that move (at first turn) count as moving through difficult terrain"

Tremorstave (z Crypteków):
"All enemy units hits by weapon threat open ground as difficult terain during next movement"

Writhing Worldscape (z sharda):
"All difficult terrain is also dangeorus for enemy"

Teraz pytania:
- czy WW nakłada się na snera i podczas 1 tury przeciwnik rusza sie jak w niebezpiecznym.
- czy WW nakłada się na tremorstawe po hicie i przeciwnik rusza sie jak w niebezpiecznym.

jesli to tak zadziała to jestem ciekawy ile immobili i woundów wbije sobie przeciwnik zanim dojdzie.

Kolejne bonusy:

+ Zabieranie zdolności specjalnych, dawanie zdolności specjalnych z speciala.
+ Ctan ze stealthem, granatami i furious chargem jest chyba ok w kombacie (dopóki nie trafi na coś z wysokim invem)
+ Wizja pt spróbuj assaultować, a na pewno z SC zabraknie Ci 1"- 3" cale i wsadzę Ci z Rapida jest naprawdę spoko.
+ W 3 Tury spłacają się TS'y i skład SS dobija do 10.

Vladdi:
Na moje sie to wszystko combuje:)
 
Jak juz przy specialach to jeszcze mozna tak
 
Nemesor
Com barge
Jego bodyguard
Traveler
5 cryptekow, 2 solary, 1 gaze of flame
10 immortali
3x5 warriors
3 x 3 heavy destroyers
3 x anihil barge
2000
 
24" ruchu nemesora, doteleprtowac immortali, lup z gausow i dwoch lanc, traveler dorzuca tachiona i przejmuje pojazd, nemersor znow 24", teleport na drugha flanke i powtorka. Na chaos dwa solary i 9 lasek/5 lanc. Na hordy barki i troche pestek. Taka zajawka:P
 
vladdi

krawat:

--- Cytat: Vladdi w Listopad 08, 2011, 11:29:55 am ---Na moje sie to wszystko combuje:)
 
Jak juz przy specialach to jeszcze mozna tak
 
Nemesor
Com barge
Jego bodyguard
Traveler


--- Koniec cytatu ---
zaraz zaraz... 2ch specjali??

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej