trawa

Autor Wątek: Necrons 2000  (Przeczytany 23626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Necrons 2000
« dnia: Listopad 04, 2011, 07:13:53 pm »
HQ [505]
Nemesor Zahndrekh 185
Destroyer Lord (RO,SW) 170

Royal Court 150
HoDn 35
HoDn (SP) 55
HoDr (VoD) 60

Elites [295]
5x Deathmarks 95
5x Pretorians 200

Troops [300]
5x Immortals (Tesla) 85
5x Immortals (Tesla) 85
5x Warriors 65
5x Warriors 65

Fast Attack [500]
4x Wraiths 140
3x Heavy Destroyers 180
3x Heavy Destroyers 180

Heavy Support [400]
Monolith 200
Monolith 200

Do sprawdzenia Lord z Pretorianami (370pts), Deathmarki z VoDem (150 pts)
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2011, 05:40:07 pm wysłana przez Kelvan »
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline Raca

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2011, 11:44:43 am »
Ja bardziej kombinuje cos takiego ze specjalem:
 
Imotkeh 225
Overlord+Warscythe+Command Barque 180
Cryptekx5: 5xLance, 1xSolar Pulse 195
Cryptekx2: 2xLance, 1xSolar Pulse 90
 
Warriorsx5 65+Arka 115
Warriorsx5 65
Warriorsx5 65
Immortals with gauss blastersx7 119
 
Scarab Swarm*4 60
Wraithsx5 175
Haevy Destroyersx3 180
 
Monolith 200
Monolith 200
Tomb Spyder+Fabricator 60
------
1994
Ale to jakies pierwsze przymiarki

Offline Raca

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2011, 09:44:33 pm »
Jeszcze w tej mojej wersji mozna zamiast lorda w barce wpakowac anrakyra w barce, boost 24" przez jakis pojazd a nastepnie przejecie np hydry zeby swojemu szwadronowi walnela bo boku jest calkiem bekowa opcja ;)
Jest troszke drozszy, nie ma inva, ale tez ma warcythe i jest calkiem zabawny ;)

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2011, 11:43:40 pm »
Nie da rady z tą hydrą. Podczas przejmowania nie ruszasz się pojazdem na 100% zeby zmienic polozenie dzialek. Wiezyczkami chyba tez nie.
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline Raca

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2011, 09:49:59 am »
Ruszac sie nie musze, wiezyczki mowia tyle ze mam kont ostrzalu 360 stopni
Wiec sie da jak najbardziej chyba ze czegos nie wiem ;)

Offline ederus

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2011, 11:05:55 am »
Tak z ciekawosci, czy suffers w opisie quantum shielding znaczy, ze pojazd musi dostac efekt jakis czy tylko przeciwnik musi sie przebic? To robi roznice, bo jesli odbita penka nie zdejmuje shielda to barka z lordem i phase shifterem robi sie ciekawa :smile:  Fakt, ze droga, ale mega upierdliwa :smile:
EDIT: Nevermind z tym invem, jakos mi sie pomylilo, ze lord z barka staja sie jednym modelem. Ale pytanie ze znaczeniem suffers aktualne.

Overlord 120 kosa, labirynt
Overlord 120 kosa, labirynt
2 cryptekow 90 2x lanca, solar
2 cryptekow 90 2x lanca, solar
Stalker 165 tl heavy gauss cannon
Stalker 165 tl heavy gauss cannon
5 immortali 85 5x tesla
5 immortali 85 5x tesla
5 immortali 85 5x tesla
5 immortali 85 5x tesla
4 wraithow 150 1x whip coil
3 heavy deski 180
3 heavy deski 180
Monol 200
Monol 200
2000

Nie jestem tylko przekonany czy wole labirynty czy kolejnego wraitha. Rozpiska wydaje mi sie syta, jak sie trafi na  gwardie to 2 bezkarne tury strzelania powinny uciszyc juz hydry, z chimerami to mozna sie strzelac. Z gk tez jest spoko, bo przy spamie termosow stalkery wbijaja na nich przerzuty i dostaja 8 linkowanych lasek i 4 linkowane prawie laski i wszystko z 36" czyli przynajmniej 1 tura bez zwrotki termosow. Wilki tez lekko nie maja, lord sie 2x zastanowi zanim zaszarzuje overlorda z labiryntem, ginac na 4+ to jednak taka se opcja :wink:
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2011, 11:46:36 am wysłana przez ederus »
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2011, 11:43:50 am »
Jest napisane dopóki się nie przebijesz. Jak się przebije ale odbijesz Living Metalem to tarczy nie ma.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2011, 12:01:12 pm wysłana przez Kelvan »
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline ederus

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 06, 2011, 11:47:47 am »
Nie mowie o living metal, ale o coverze. Przy living metal nie mam watpliwosci, ze tarcza schodzi, ale penka odbita coverem czy nie zdejmuje tarczy.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2011, 12:02:58 pm wysłana przez ederus »
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 06, 2011, 12:00:49 pm »
No cover nie zdejmuje, krzak, skała, drzewo blokuje hita, nie ma styczności z tarczą.

Twoja rozpiska wydaje mi się nielegalna.
Masz napisane że nie możesz dublować wargeara w tym samym kurcie a masz 2x lance w każdym.
Patrzysz do sekcji Wargear a tam broń więc w sumie jest to wargear nie do dublowania.
Gdyby tak było można to wystawiłbym CTANA z Writhing Worldscape i 5 Crypteków z Tremorstave. Na 36 cali na 3+ generujesz dangerous terrain. IMO upierdliwe kombo.

BTW zlookajcie ten myk - w HARP OF DISSONANCE nie jest napisane czy jest to shooting attack czy co. Opis jest "a single booming bass note from..." i zasięg infinite.
Myślenie zgodne z RAW + naciągnięta logika pozwala myśleć, że jak idziesz na impreze to generalnie wszyscy obecni słyszą muzyke, a więc wszystkie wrogie figurki   na stole dostają hita z siłą 6, który jak wejdzie redukuje pancerz. Coś jak bomba sejsmiczna Jango Fetta w 2 części SW. Wtedy tesla ma sens ^^
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline ederus

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 06, 2011, 12:03:32 pm »
Codex pozwala wziac 2 cryptekow z tej samej specjalizacji, a lanca jest w standardzie, nie da sie jej nie kupic. Zgodze sie, ze nie moge wziac 2 solar pulsow na royal court, ale 2 lance mozna jak najbardziej.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 06, 2011, 12:11:06 pm »
To zmienia postać rzeczy. Coś mi się ubzdurało, że wymiana SoL na inną broń jest opcjonalna. Jak to się mówi "Silly me". Wygląda na to, że taki Cryptek ukryty w składzie może konkurować z ciężką deską.
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline Lesio

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 06, 2011, 12:23:25 pm »
Z tym coverem to nie jest takie oczywiste. Na zdrowy rozsądek to tak jak pisze Kelvan strzał zatrzymuje się na drzewie czy czymśtam i nic się nie dzieje, ale jak dobrze wiemy zdrowy rozsądek a zasady 40k często nie mają wiele wspólnego. W rulebooku przy opisie covera pojazdów stoi: "If the target is obscured and suffers a glancing or penetrating hit, it may take a cover save against it (...). If the save is passed, the hit is discarded and no roll is made on the Vehicle Damage table." I tu powstaje problem interpretacji, bo tak patrząc RAW to pojazd już "suffered a hit" i w ten sposób spełnił warunek Quantum Shielding. Mi się wydaje, że to nie jest dobra interpretacja, ale to już jacyś sędziowie się powinni wypowiedzieć.


Co do rozpisek to nie rozumiem tych 2 Monoli u wszystkich, ja wiem że 200pkt za pojazd 14/14/14 wydaje się kuszące, ale imo on nic poza byciem na stole nie robi.
It's all fun and games until someone loses an eye...
Then it's fun and games without depth perception^^

Offline Kelvan

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 163
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm not a nerd. I'm just smarter than you.
Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 06, 2011, 12:42:42 pm »
Moim zdaniem jest nadal funkcjonalny jako:

1. Ściana za którą możesz chować wszystko dopóki nie dojdziesz na swój efektywny zasięg i nadal jesteś poza zasięgiem melt.
2. Ściąga jednostki z całego stołu nie ma żadnych 18 cali czy coś. Masz dwa to szuflujesz oddziałami strzeleckimi jak chcesz w zależności gdzie jest potrzebne. Żadna armia nie ma takiej mobilności.
3. Spada z Deepstrike i niby się rusza z Cruising Speed i nie może strzelać, ale Heavy z codexu nadpisuje "When it shoots, it counts as having remained stationary" czyli na 24 cale po lądowaniu walisz z whipa i arców.
4. Placek z AP3 co turę jest całkiem spoko, a zanim go zniszczą masz jeszcze 4 inne bronie.
5. Wyciągasz rezerwy kiedy chcesz bez rzucania.
6. Zniszczą Ci Night Scytha jednostki wychodzą przez portal bez szwanku w Twojej turze.
7. Nadal nazywa się Monolit i jednak trzeba go zniszczyć bo już nie ma phase outa i sam nie zniknie ze stołu.
Necrons, Catachans, Eldars, Dark Eldars, SM Raptors

Offline Vladdi

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 07, 2011, 10:12:22 am »
Z tym coverem to nie jest takie oczywiste. Na zdrowy rozsądek to tak jak pisze Kelvan strzał zatrzymuje się na drzewie \

Bo ja wiem, trzeba sie wczytac, ale wtedy tarcze beda znacznie slabsze. dla mnie wazniejsze jest ze "hit is discarded" czyli jakby go nie bylo.
 
monolith jest o tyle wazny, ze pozwala schowac deski i inne rzeczy za nim. moze jednak night fight wystarczy, will see.
 
Ja nie kumam tylko po co w armii z imotekiem brac solar pulsa. chyba ze ktos chce miec noc cala gre;p

vladdi
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2011, 10:15:56 am wysłana przez Vladdi »
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.

Offline Vladdi

Odp: Necrons 2000
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 07, 2011, 10:59:27 am »
3. Spada z Deepstrike i niby się rusza z Cruising Speed i nie może strzelać, ale Heavy z codexu nadpisuje "When it shoots, it counts as having remained stationary" czyli na 24 cale po lądowaniu walisz z whipa i arców.

Kelvan ogarnij sie whip to ordnance wiec nie strzelisz i z arcow i z niego, juz ktorys raz trzeba Cie poprawiac - siejesz zamet.

Moje na lokala do gdqnska albo:

Imokekh
Overlord warscythe, scarabs 115
Rada1
Lord kosa, scaraby
3 x cryptec of destruction
Rada2
Lord kosa, scaraby
4 x 5 warriors
Ghost arc
8 x scarab swarms
2 x 3 heavy destroyers
monol
2 x annihilation barge

albo

Traveler
Com barge
Overlord kosa, scaraby
Rada1:
Lord kosa scaraby
2 x cruptek of destruction 1 x solar
Rada2:
Lord kosa scaraby
Cryptek of destruction solar
3 x 5 warriors
Ghost arc
5 immortals tesla
9 scarab swarms
2 x 3 heavy destroyers
3 x annihilation barge
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2011, 11:03:54 am wysłana przez Vladdi »
They told me they needed an army. They made me call half the humanity and tell them to kill the other half. There was no racism after that, no discrimination, no conflicts based on property, politics or religion. It only mattered if you were one of those that answered the phone or one of those that didn't. Apocalypse came and I was at it's gates.