trawa

Autor Wątek: Alchemicy  (Przeczytany 40200 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wargrandmaster

Alchemicy
« Odpowiedź #90 dnia: Sierpień 04, 2003, 11:06:01 am »
W świetle tej odpowiedzi dotyczącej parowania i walki wrecz - najlepszym rozwiazaniem sa grupki ok 3 modeli - jeden z dobrym parowaniem pozostale wymiot w ataku - poza tym przed strzelcami mozna sie zaslaniac miechem armatnim - no wiec nie wiem cz metoda duże, potworne, zlosliwe monstra sie sprawdzi:)

Offline BeRsErK

Alchemicy
« Odpowiedź #91 dnia: Sierpień 04, 2003, 11:18:29 am »
No tak ale jak Cię zaszarżuję 3 kolesi dobrych do walki wręcz to jeden klient do parowania Ci nie starczy;)

Offline Vallarr

Alchemicy
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpień 04, 2003, 12:45:46 pm »
tiaaa , faktycznie jest sens zasłainac sie miesem armatnim u wolfenów cz devourersów - najtansze miecho to 24 i 30pkt - jak gram na 200 to wiele go wystawie , tylko nie bede miał co zasłaniac :P
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline BeRsErK

Alchemicy
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpień 04, 2003, 01:05:24 pm »
Vallar jesteś na topiku poświęconym alchemikom i to ich dotyczy dyskusja o strategii ;)

Offline Vallarr

Alchemicy
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpień 04, 2003, 01:12:15 pm »
qrde mol , faktycznie.
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline BeRsErK

Alchemicy
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpień 05, 2003, 12:52:00 pm »
A wracając do zagadnienia - zauważyłem, że turniejowe armie tak francuzów jak i niemców składają się głównie z tanich jednostek, zero monsterów, bonusów w postaci sztandaru i muzyka oraz 1 taniego bohatera.
Mówiąc szczerze tanie mięcho też może wyglądać fajnie a i grać (dzięki mutacją) można skutecznie ale czy nie wyglądało by super jak między nimi kroczyła by bestia nemesis - kurcze mnie już sam efekt wizualny by zadowalał :D

Offline Wargrandmaster

Alchemicy
« Odpowiedź #96 dnia: Sierpień 11, 2003, 09:24:03 pm »
Ok post poświęcony Alchemikom ale ja powiedzmy potrzebuję porady. Otóż mój znajomy stworzył rozpiskę:

1xBiopsist
2xTiger of Dirz (Scout)
4xSkorize Warrior
1xDaysatis Clone
2xKeratis Warrior

No krew mnie zalewa, testowaliśmy różne armie (po mojej stronie oczywiście) i tak zawsze dostawałem w d... że na płacz mi się zbiera. Tałatajstwo na scoucie blokuje mi większość sił zawsze a potem docierają do mnie te monstra.

Jakieś propozycje przeciwko takiej armii?

Offline war2bone

Alchemicy
« Odpowiedź #97 dnia: Sierpień 11, 2003, 09:38:43 pm »
chodz dostalem w dupe od alchemikow na turnieju to jednak cos juz wiem :
1. wystawiac po 2 flankach po jednym koniu; ew ustawic sie w rogu i z przdu kon
2. dajesz na konia czar guard angel i idziesz na najwieksza grupke a puzniej strzelasz w siebie z muszkieterow
3. sprubuj cos magia zdzialac ...
4. nie ma defensa wiec ty go wystaw  jak umiescisz dobrze konia to masz 1 ture strzelania bez przeszkod
5. wez royal guardow .... auto kill na dubletach i hard boiled wynagradzaja w pelni ich cene z ich odwaga beda zwiewali tylko na 1 przed tygryskami .....
wez zwyklych guardow i staraj sie nimi dolaczac do glownej sily uderzeniowej ..... w ten sposob bedziesz mial wiecej kostek na obrone
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Vallarr

Alchemicy
« Odpowiedź #98 dnia: Sierpień 11, 2003, 09:42:04 pm »
nie wiem czym grasz , ale proponowałbym czysty assault - wtedy to , ze on na tobie praktycznie jsuh siedzi nie ma duzego znaczenia bo to dobrze takze dla Ciebie :D musisz wystawic cos z ruchem 17,5 cm - najlepiej 2 takie po bokach twojej armii - wtedy tygrys nie szarzuje w 1 turze i jest go sporo łatwiej wymanewrowac i utłuc :D i szybko utłuc bioptyste - w miare duzo pkt , nie bedzie mial jush tych 2 mutacji na ture :D nic ciekawszego mi do głowy nie przychodzi...
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline BeRsErK

Alchemicy
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpień 11, 2003, 09:44:39 pm »
No nie wiem czy powinienem tu pisać przeciwko swojej armii ;) ale z tego co widzę armijka jest na coś koło 400pkt
Możesz za to wziąść naprawdę sporo stafu do swojej armii - Tygrys i skorize to bolączka bo strzelajace jednostki, które mogły by bez problemy zająć się keratis i dasyatis.
Rozdziel armię na 2 drużyny i w każdej weź z 2 strzelaczy i obstaw ich walczącymi (radzę ustawić się w rogach, żeby scout'ci nie mieli zbyt dużo opcji do rozstawienia się na twoich tyłach - podczas gdy będą oni mysieli zająć się twoimi jednostkami (najlepiej tanizną ale liczebną;)  ) Ty strzelaczami ładuj po Keratisach i panu D. Zostaw naprawdę dobrze walczących na ewentualną potyczkę z dochodzącymi jednostkami.

Offline BeRsErK

Alchemicy
« Odpowiedź #100 dnia: Sierpień 12, 2003, 01:30:55 am »
Oki a teraz coś dla alchemików ;) - kiedyś były pytania co zrobić jak się ma wojowników z mutacją w liczbie mniejszej niż 100pkt.
Okazuje się(do czego oficjalnie przyznają się Francuzi), że angielskie tłumaczenie zawiera błędy - i tak na każde 100 pkt troopsów z mutacją mamy 1 kość mutacji przy czym grajac na 200 pkt a mając punktowo 105 w troopsach z tą zdolnością przysługują nam 2 (to nie błąd -2-) kości mutacji, grając na 100 a majac 32 pkt "mutantów" mamy 1 kość itd.
Bład został wykryty przez samych angielskich graczy, którzy grajac goblinami, a mają tam takich jentelmenów z mutacją, zastanawiali się po co ta zdolność skoro na 100 pkt musieli by sporą masę takich samych modeli wywalić przez co ich armia stała by się strasznie monotonna ;)

Offline Jaskier

Alchemicy
« Odpowiedź #101 dnia: Sierpień 12, 2003, 09:28:10 am »
Cytuj
5. wez royal guardow .... auto kill na dubletach i hard boiled

hard boiled to oni może i mają, ale zabijanie na dubletach to już specjalnośc paladynów...

owych paladynów powinieneś rzucć na pana D. - przy odrobinie szczęścia szybko pownno być po nim.
co do reszty to oprucz naprawdę wnerwiających tygrysóe wiele dobrych jednostek tam nie ma. weź jakieś mięcho i wystaw ich jak nalblirzej środka planszy i tak żeby ograniczyś pole wystawianis scoutóe (konie też się świetnie do tego nadają ). zwiś=ązujesz jakimiś plewami ich walką a potem doszarżowywujesz trzymanych jakieś 15 cm z tyłu jednostkami. do tego czasu prowadzich ostry ogień z fizylierów i/lub magii.
jak umiejętnie powyławiasz z tego chaotycznego tekstu porady i odpowiednio je zastosujesz to nie ma szans :D

Offline Jaskier

Alchemicy
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpień 12, 2003, 09:30:33 am »
to ja proponuję zostawić tą mutację u nas tak jak jest - przynajmniej nie była tak bardzo przegięta...


jeszcze do poprzedniego mojego posta: możesz też wziąść jakiegoś bohatera, większość jest wata swoich cen, a to prawdziwi wymiatacze

Offline Alchemik

Alchemicy
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpień 12, 2003, 09:48:22 am »
Nie ma co się obawiać tej mutacji (w tej wersji) bo jednocześnie zostało wyjaśnione że punkty mutacji liczy się za modele obecne na stole:) więc ustrzelisz te 5punktów i kostka mutacji w plecy.
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Jaskier

Alchemicy
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpień 12, 2003, 09:55:30 am »
niby tak, ale teraz wystarczało ustrzelić cokolwiek, nawet jak wszystkie punkty były wydane na jednostki z mytacją... :(

 

anything