Poczytałem tak wstępnie i może być ciekawie. Ale już wiem, ze niektóre rzeczy niekoniecznie mi się spodobają jak zostaną tak jak jest w tym PDF-ie :
Evasion - premiuje mobilność - za bardzo
. Z drugiej strony jak można uzyskać ev większą niż 5 ? Bazowo zawsze jest 3, +1 za ruch i jinx-a to 5, a tabelka przewiduje do 10
. No i nic to nie daje w walce krótkodystansowej, bo do 12" i tak wróg ignoruje kary do trafienia za ev.
Zasady pojazdów - nieco przekombinowane IMHO ( chociaż szwadrony czegoś cięższego wreszcie mogą mieć sens
). Na tyle na ile się wczytałem wychodzi mi dość duże ścięcie ilości broni jakich pojazd może użyć.
+1 atak za bronie assoultowe - tak, bo szaraki potrzebują wzmocnienia
.
Stopniowane zasad - obejmuje nieco za dużo pozycji jak dla mnie. W batlu stopniowaniu podgalają 2, może 3 zasady, tutaj mam wrażenie ze co druga
.
Ale też kilka rzeczy które zapisał bym in plus :
Nie ma killpointów
.
Straggemy - bardzo fajna idea, jeśli rzeczywiście jest 1 pkt na każde 1K to te najbardziej gięte stają się dostępne dopiero na naprawdę kosmiczne pkt.