trawa

Autor Wątek: Czy GK są przegięci i dlaczego nie ;)  (Przeczytany 28392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matus_the_1st

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 04, 2012, 10:18:18 am »
Tak się patrzę po rozpiskach na DMP i jakoś tej różnorodności u BA nie widzę. Z nielicznymi wyjątkami wszystko sprowadza się do 3 Predatorów (to takie "musiszmiećje", jak dredy u GK), ~4 Razorbacków Las-Plas i Landka.
Z top-3 ilościowego największą różnorodnością mogą się pochwalić Wilki, w których nawet 3xFangi się nie powtarzają za często.

Przygotowuję w międzyczasie tabelkę z powtarzającymi się schematami w poszególnych armiach. Jak skończę to się podzielę. Ludzie lubią tabelki i statystyki :p
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2012, 10:25:23 am wysłana przez matus_the_1st »
o-o-o Spice must flow o-o-o

Offline thurion

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 04, 2012, 10:33:40 am »
jak patrza na rozpe Mariosa, Olka z Damage czy Breakera z naszego teamu suabych graczy (swoja droga IMO czarny koń turnieju) to tej powtarzalnosci nie widze... co prawda fakt ze predy sa wszedzie ale to taki must have/obvious choice ze szkoda gadac, pozostala czesc buildu jest zupelnie inna - a to ze ludzie maja syndrom kopi pasta to inna sprawa, BA mozna zlozyc w zaleznosci od potrzeb w naprawde wieu skutecznych wariantach, to ze ludzie ida na latwizne, wchodza na forum i kopiuja pierwsza lepsza rozpe to ich sprawa

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 04, 2012, 11:19:39 am »
Vladi (złośliwcze jeden)
Necronami (tymi nowymi) rozegrałe z 20 potyczek. Grajac Z BA GK IG.. żadenj gry nie przegrałem..
I nie dlatego że miałem jakiegokolwiek skilla. Armia sama grała.. i prowadzenie jej było na poziomie 5 latka.
2x gasisz swiatło, otwierasz pojazdy... zabijasz wkladki.
I tak w kółko... Zero finezji.
To mnie zmęczyło. Wolę zagrać DA.. kombinowac cała grę. Robić trampoliny mariosa, zasłanaiac sie pojazdami etc. Gra powinna byc wyzwaniem, a nie spacerkiem po zielonej trawce...

Z drugiej strony wiedziałem ze jak ktoś sie ogra z tosterami to tez je zaboja na zasadzie. Jadę na pałę i miele ich w CC. Przykładowi BA morduja baszaków na 2+.

Skaraby tez potrafia pomóc. Sa doskonała trampoliną. Prawda jest taka ze poza mordowaniem pojazdów nie maja w CC wiele do zaoferowania. 2x10 gwardzistów je wyciska...

I prosze Was nie pitolcie o róznorodności w tej armi.
HQ - krypteki... solar + lanca. Reszta dla klimaciarzy albo pod ustawkę.
Fasty - wright h.deski only
Elity - pusto,
Heavy - barka anihilacji only (duża barka nadal mnie nie przekonuje), pająki (je akurat bardzo lubiałem)
Troopsy sa same z siebie biedne,

Armia naprawdę "jednej rozpiski". A co gorsza jednej gry. Na co byś nie trafił grasz praktycznie tak samo..
Nudna bura i bez sensu.

Alternatywnie kolejny no brain. 2x lord na desce, 3x6 wright, i 4 troopsy w rezerwach do skorowania.
Kamil. (miszczu)

Offline ederus

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 04, 2012, 11:22:16 am »
Thurion, my nie mamy predow u BA :wink:
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Breaker

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 04, 2012, 11:36:29 am »
z miszczem nie zgadzem sie w kwestii ze troopsy necronow sa slabe, uwazam ze immortale naprawde zaginaja system, mocarny oddzial. nic mnie tak szybko nie kroi w tej armii jak kilka szostek na teslach i nagle z paru kolesi wylatuje nascie hitow, ale co do reszty ma chlop racje


co do GK, naprawde u nas w trojmiescie GK wygralo jeden turniej przez caly sezon, a gracze nieslabi. wilki spokojnie sa w stanie przestrzelic GK bo maja wieksze zasiegi i tone ciezkiej broni, gwardia wyciska GK zasiegiem i iloscia powtorzen z pestek, a dready pieknie pekaja po hicie z mantysi, BA ma tanie/masowe landy z ktorymi GK radzi sobie bardzo slabo a pred wygrywa bezposredni pojedynek z dreadem bo ma 13 pancerza z przodu, standardowy build nekronow zjada GK na surowo bez przelykania. a ze inne armie maja ciezko... a kurna z wilkami nie maja ciezko? albo z gwardia?


psychotroki...  :lol: :lol: a ile razy powiedzcie mi ktos na tych psychotrokach kulnal no effect albo obnizenie liderki? prooosze Was, potworny efekt jest tylko na 2jce... koszmarnie losowy. to ja juz wole rady a rady to raptem tak jakby +1 do sily na 1 runde combatu... wooow, tez mi przeciag


oczywiscie ze armia jest mocna, nikt nie mowi ze suaba ale bez przesady. w tym sezonie eksperymentowalem z roznymi dziwnymi armiami (horda shoot, gwardia bez spamu itp.) i dawalem sobie rade. moze nie robie 20tek, ale kurna mnie 11-9 albo 12 wystarczy, a jak przeciwnik ma mocna armie to nawet lepiej bo musze troche pomyslec a nie ze samo gra.
his place is ready to recieve the gift of the eldar

Offline metalfan

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:01:49 pm »
Psychotroki jeszcze nigdy nie wygrały mi combatu - zawsze rzucam nie to co trzeba (1 lub 4) albo model z nimi przypadkiem umiera (rzadko, ale się zdarza). Biorę, bo może w końcu chociaż ten 1 raz...  :wink:  Radów jeszcze nie używałem, ale one + 1 Hammerhand różnicę jednak robią. Gdyby nie to, że to drużynówka, to pewnie grałbym czymś bardziej lajtowym.
 
I podobnie jak Breaker uważam, że SW mają w bezpośrednim starciu więcej do powiedzenia, choć zbijanie 1-2 z tabelki jest naprawdę upierdliwe. Z GK kiedyś przegrałem, bo przeciwnik miał Storm Ravena z coverem 3+ i mi plackami wypizgał Runków (wcześniej  sobie perile powbijałem) no i niestety nie miałem już jak blokować tych wszystkich bzdetów, bez których .GK lądują półkę niżej.

Za to Lone Wolfy pięknie ich kroją :biggrin:
SW / GK / BA

Offline Eman

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:11:00 pm »
Tak Panowie, jasne. Wszyscy pizgacie GK po ścianach, z jedną ręką w kieszeni, a drugą w nosie. IG ich rozstrzeliwuje, Wilki też, BA rozwalają w combacie, Necroni palą i dezintegrują i w ogóle to nie mają szans w starciu z nowoczesnym kodeksem (poza Dark Eldarami).
A pierwsza dziesiątka Ligi na to - niemożliwe ...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2012, 12:25:18 pm wysłana przez Eman »
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline mlodyrs

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:27:05 pm »
To taka odmiana erotomana gawędziarza - pogromca GK ;-)

Offline Mistrz wałków :)

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:29:24 pm »
Bo przecież wiemy ze top10 ligi to "sam fart zero skilla"  :wink:

Eman: A przegrałeś z GK??
Kamil. (miszczu)

Offline Eman

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:31:53 pm »
Ja osobiście i prywatnie to nie  :cool: Ale po pierwsze primo jak sam pisałeś - sam fart, zero skilla, a po drugie primo - przez całe lata grania BA na poprzednich kodeksach (za wyłączeniem 3ED of course) przyzwyczaiłem się do lania pod wiatr, więc jak gram z GK to nie czuje się źle  :razz:
Tylko problem jest taki, że mam "nowoczesny" kodeks, z przytupem i wykopem ;) a grając z GK czuje się właśnie jakbym lał pod wiatr i nie mogę sobie pozwolić na żaden błąd, nawet grając z graczem, który ma sporo mniejszego skilla.
 
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.

Offline Nathaniel

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:34:01 pm »
Brejker, z calym szacunkiem ziom, po prostu nie masz racji?
Nathaniel

In dedicato imperatum ultra articulo mortis
- For the Emperor Beyond the Point of Death

As defenders we stand
... as brothers we fall

Offline metalfan

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:36:08 pm »
Jasne, że to nie jest przypadek, ale:
1) Ludzie w Top10 tak do końca przypadkowi nie są  :wink:
2) Jest to dosyć nowy kodeks i część gra nim z ciekawości/dla odmiany (tak jak np. BA w Łodzi zaraz po premierze było multum)
3) Nie wszyscy jeszcze go rozgryźli i potrafią ich wymanewrować.

Nie wiem czy to jest tak na stałe - ja nie lubię grać 1 rozpiską przez cały sezon (choć może powinienem) i staram się coś ciągle zmieniać i mimo że jako gracz nie jestem żadną wykładnią tzw. skilla, to wydaje mi się, że pomimo dość wysokiego poziomu trudności z GK można wygrać.

Biednie jest jak się rzuca 1-2 na tabelkę cały czas (a dodatkowo fakt, że to zbijanie kosztuje 5 punktów, a na tym samym modelu można dokupić Exra Armour za 15...  :roll: ) i nie można ich zatrzymać, zwłaszcza gdy się gra ze spamem żenujących oddziałów w transporterach, ale ja wolę SW zdecydowanie. Nie będę już oceniać czy są lepsi, ale dają więcej frajdy z gry i tyle.
 
Mnie u GK najbardziej drażni brak autentycznej wady i masa wyjątków od ogólnie przyjętych reguł (np. granaty na Terminatorach) oraz tłum specjalnych zasad niemal na wszystkim. Zawsze znajdzie się jakiś argument i takich 3 pajaców z halabardami może Cię pocisnąć w CC. Odstaje ten kodeks wyraźnie od reszty i jest irytujący, ale można powalczyć :smile:
 
PS. Za największe chamstwo uważam kumulację anty-demonicznych rzeczy. Klimat to jedno, ale wsadzanie na 2+ do warpa to co innego.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2012, 12:42:53 pm wysłana przez metalfan »
SW / GK / BA

Offline trej

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:37:32 pm »
Cytuj
Brejker, z calym szacunkiem ziom, po prostu nie masz racji?

Robi się merytorycznie :wink:

Offline ederus

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:39:37 pm »
No wiesz Eman, z drugiej strony to:

Battle Cannon - Orki/SM/WH
Syrenka - GK/GK/GK (Jednak syrenka to turniej, o ktorym mozna sporo powiedziec, ale chyba nikt sie nie szarpnie na 'miarodajny' :razz:  )
GnC - IG/DE/GK (no i tuz za podium CSM :biggrin: )
Herezja - SM/SW/GK
Arena - IG/SM/BA
Halo Stars - IG/GK/BA
FoF - DE/GK/SW
Rzez - IG/Orki/GK
DC - SM/Tau/Necroni
WS - SW+BA/IG+Tyrki/SW+Necroni

Wiec duze turnieje nie zostaly zdominowane przez GK :smile:


EDIT: Super ta koncowka sezonu, sporo tabelek, statystyk, srednich, super zabawa :lol:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2012, 12:43:50 pm wysłana przez ederus »
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Eman

Odp: Czy GK są przegięci i dlaczego nie.
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 04, 2012, 12:46:05 pm »
Edziu, a weź teraz zobacz sobie pierwsze dziesiątki z tych turniejów.
Dla przykładu - Arena:
IG, SM, BA, BT, Orks, GK, DE, GK, CSM, GK ...
3x GK, żadna inna armia się nie powtarza.

Cytuj
... ale ja wolę SW zdecydowanie. Nie będę już oceniać czy są lepsi, ale dają więcej frajdy z gry i tyle.
;) ;) ;) Metalfan, to jest oczywista oczywistość, nikt (poza może Inkim), nie gra GK dla przyjemności. Trzeba sobie jakoś rekompensować braki w męskości  :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Strzelanie jest dla ciot. Psychotroke granaty są dla zboków. Liczba Fistów musi być wielokrotnością liczby Rhinosów, tako rzecze święta księga.