Autor Wątek: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca  (Przeczytany 29141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ederus

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:16:17 pm »
Zgloszenia tylko mailem (juz jest podany w regu).
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline Ketchup

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:20:32 pm »
masz zoantropy, tez sa niezle, tez otwieraja pojazdy, HG to to nie sa... ale podobnie w BA dred nie jest predatorem, ja jestem mega za pomyslem Mariosa ze wzgledu na urozmaicenie

w troopsach masz 2x geny, male + tervigona... drugi tervigon z HQ, zoantropy, HG i masz juz armie... calkiem sensowna biorac pod uwage to ze ograniczenia bija w pozostale armie (brak 2x fangow, w SW max 2x grey hunterzy -> moze pierwszy raz zobacze blood clawow) itp itd, moim zdaniem mega super pomysl!

Z tropami jest ten problem, że jest za dużo psykerów, a i bez nich trzeba wejść w zasięg itp. Ale nie o to chodzi.

Po prostu uważam, że takie ograniczenia spowodują, że na turnieju będą sami SMowaci, IG i Necroni
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Marios

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:23:52 pm »
Normalnie nie wierzę... .
Wszyscy patrzą zawsze pod kątem swoich armii a nie pod kątem tego, żeby się ciekawiej grało.
To skoro Ci, którym się to nie podoba bo na tym stracą pomyślą ile inni na tym stracą.
Nie fajniej Wam będzie zobaczyć tylko jednego psydreda? Nie fajniej będzie zobaczyć tylko 1 barkę i cos czego nie widzicie kiedy indziej? Nie fajniej Wam bedzie zobaczyć czegoś innego niż tylko samych Hive Guardów, lootasów, loob, itd?
Naprawdę będzie ciekawiej a KAŻDA armia moze wystawić sensowne 2 różne sloty Elit, HS,FA itd (ok, tyrki i CSM mają gorzej z FA bo i tak ich nie biorą).
W przypadku troopsów, to też ciekawiej jak pojawiłyby się inne sloty (np powyzej drugiego czy trzeciego) w BA niz ASM, inne sloty niż Grey Hunterzy, coś innego niż 120 orków (przecież są mega nobzy i motonobzy), itd., ale jeśli chcecie cały czas grać tym samym to już Wasza sprawa.
NIe rozmawiajmy o NIEdublowaniu troopsów bo neiktóre armie sie nie wystawią, porozmawiajmy o nie triplowaniu czy kwadruplowaniu.
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...

Offline Ketchup

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:31:10 pm »
Marios ja rozumiem Twój zamysł i naprawdę jest on dla mnie spoko. Tyle, że w tym momencie mimo chęci przyjazdu na battlecannona nie pojadę bo uważam, że swoją armią nie mam szans wykręcić nawet średniego wyniku, a poza chęcią spotkania wszystkich ludków chciałbym również spróbować coś ugrać. Patrzę przez pryzmat swojej armii bo nie każdy ma ich po kilka. A zabieg, który proponujesz naprawdę ograniczy iich różnorodność.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline thurion

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:32:50 pm »
kwadro nic nie daje, zakaz triplo troopsow jest idealny, jak ograniczac to tak zeby dalo sie to jakos odczuc,

@Ketchup, rozumiem ze to ze bedziesz mial tylko 3 HG zamiast 6 powoduje ze nie bedziesz mial szans na wynik? no bez jaj... zaraz GK beda plakac ze na jednym dredzie i max dwoch razorach w troopsach tez sa poszkodowani... patrz przez pryzmat tego ze WSZYSCY beda ograniczeni

Offline Ketchup

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:42:59 pm »
Wg mnie 2gi taki oddział robi mi mega różnicę. Ta edycja polega na strzelaniu u mnie tylko hg strzelają sensownie.
Co do innych armii to mają przynajmniej sensowne zamienniki, gk dla przykładu będą mogli się starać wrzucić veneryka (który jest droższy, ale strzela tak samo).
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline metalfan

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:44:36 pm »
Zakaz dublowania hq, elit, fastów i hs oraz triplowania troopsów jest syty - wliczając w to zakaz wystawiania 2 runków itp. Naprawdę można pokombinować, odejdźmy od standardu  :wink:
SW / GK / BA

Offline Miły

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:47:38 pm »
W pilkazyki tez mozecie zrobic zakas dooblowania wisi mi :P
M

Offline ederus

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:48:38 pm »
Zakaz triplowania troopsow jest mega bolesny dla DA i BT. O ile DA sa raczej malym problem ze wzgledu na male zainteresowanie ta armia (i combat squady maja) to BT sa na prawde w lochu.
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline metalfan

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:52:40 pm »
No to max 3 troopsy tego samego rodzaju (chyba w sumie to miałem na myśli  :wink: ).
SW / GK / BA

Offline oseas

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:52:49 pm »
Już wam mówię dlaczego ograniczanie w ten sposób troopsów nie będzie działało. W BT mam aż 1, słownie jeden, wybór w tej sekcji. Możnaby spróbwać oraniczeń typu, liczba dostępnych slotów troops-6, podzielna przez ilość troopsów dostępnych w codex-ie, dzieki czemu BT mogą wystawić 6x Initiate, wilki 3x Dzicz 3x claws-y itd.
Ogólnie jestem zdania, że na tyh ograniczeniach najbardziej ucierpią armie słabsze, GK wezmą sobie dreda z elit, w SW 3-4ty troops będzie liczył 5 BC z dołączonym TDA itd. Codexy z większą iloscią grywalnych opcji sobie poradzą. 

Offline Undermine

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:54:10 pm »
Zakaz triplowania troopsow jest mega bolesny dla DA i BT. O ile DA sa raczej malym problem ze wzgledu na male zainteresowanie ta armia (i combat squady maja) to BT sa na prawde w lochu.

Ile osób gra BT?
To można dać zapis "chyba, że armia ma 1 troopsa"


Offline Ketchup

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:55:46 pm »
Już wam mówię dlaczego ograniczanie w ten sposób troopsów nie będzie działało. W BT mam aż 1, słownie jeden, wybór w tej sekcji. Możnaby spróbwać oraniczeń typu, liczba dostępnych slotów troops-6, podzielna przez ilość troopsów dostępnych w codex-ie, dzieki czemu BT mogą wystawić 6x Initiate, wilki 3x Dzicz 3x claws-y itd.
Ogólnie jestem zdania, że na tyh ograniczeniach najbardziej ucierpią armie słabsze, GK wezmą sobie dreda z elit, w SW 3-4ty troops będzie liczył 5 BC z dołączonym TDA itd. Codexy z większą iloscią grywalnych opcji sobie poradzą. 
Dokładnie. I będzie tak jak piszę. Na turnieju nie pojawią się albo pojawią się w ilości 0-2 armie takie jak: tyrki, csm, bt, siostry (żarcik :P), eldarzy i pewnie bardzo zmniejszy się ilość orków.


Undermine, a co to za pytanie ile osób tym gra? Właśnie przez takie podejście na turniejach mamy tylko 3+sv.
ANWIL MISTRZ!!! In the grim darkness of the future, there is only ... Ketchup.

Offline Marios

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:58:08 pm »
Dobrze, to grajcie sobie na tych dwóch dredach i sześciu hive guardach i 50 greyhunterach. Nie ma sensu silić się na finezję skoro jej brak Wam nie przeszkadza.
 
Mariusz "Marios" Krakowczyk
INKWIZYTOR W-wa

Kampania przeciw "Wujkowi dobrej radzie"
Typowa wypowiedź "WDR'a": "...wywal to i tamto bo się nie opłaca a wrzuć to i to bo tak się gra..." - szerzenie schematu...

Offline afruniu

Odp: Battle Cannon 2012 16-17 czerwca
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 24, 2012, 12:59:42 pm »
ja bym z chęcią BT zagrał. i co najmniej 3 troopsy bym potrzebował ;)
pozdro!
"There must be some kind of way out of here..."