Autor Wątek: Event Infinity - Forged in Battle - 26 maj, Wrocław  (Przeczytany 4829 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline blackout_sys

Event Infinity - Forged in Battle - 26 maj, Wrocław
« dnia: Kwiecień 25, 2012, 11:32:44 am »

Witam!


Chciałbym zaprosić Was na kolejną imprezę z cyklu Event Infinity. Tym razem nie dane nam będzie nawiązać sojuszy - każdy jest zdany tylko na siebie, każdy posiada własne cele, każdy jest zdany tylko na siebie. Zobaczymy czy drużyna gracza sprawdzi się w boju, stworzy zgrany zespół i uzyska prawo do tytułu "Forged in Battle"...


Event odbędzie się 26 maja we Wrocławiu, w Bolterze.
[Oczywiście zwycięzcą mini turnieju zostaje osoba, która uzbierała najwięcej punktów za misje podczas trzech gier.]


Co proponuję Wam tym razem?




„Forged in Battle”


1.   Rozkład jazdy
a.   Pokazy i nauka gry
b.   Mini turniej scenariuszowy
c.   Konkurs na specjalne zasady terenów
d.   Konkurs na makietę


2.   Zasady udziału w mini turnieju
a.   W turnieju może wziąć udział maksymalnie 8 osób.
b.   W turnieju mogą wziąć udział TYLKO osoby, które przygotują opis fabularny ich oddziału. Nie ma wymogów co do samego opisu (w skrajnym przypadku wystarczy nadać modelom imiona i napisać o każdym jedno zdanie), ale musi zostać przesłany do organizatora na 2 dni przed Eventem.
c.   Turniej składa się z 3 tur (gramy 3 bitwy).


3.   Zasady składania rozpiski
a.   Gracze przygotowują standardową rozpiskę na 250 punktów, 5 SWC.
b.   W oddziale powinni znaleźć się medyk i haker, ale nie jest to konieczne.
c.   W oddziale powinien znaleźć się REM, który nie jest Servantem ani nie posiada cechy G:Synchronized, ale nie jest to konieczne.
d.     Nie można wystawiać T.A.G-ów.
e.   Każdy gracz zobowiązany jest mieć DWIE WYDRUKOWANE kopie rozpiski niejawnej.


4.   Zasady parowania graczy
a.   Podczas wszystkich tur grane są 4 scenariusze (1 na parę). Każdy scenariusz to lokacja, w której drużyna gracza chce coś osiągnąć. Każda lokacja posiada jakieś charakterystyczne miejsca oraz własne zasady. Dodatkowo przed misją, każdy gracz wybiera cele, które chce zrealizować – lista możliwych celów jest uzależniona od lokacji.
b.   Wszyscy gracze testują inicjatywę (jak przy deploymencie). Na podstawie ich rzutów (oraz watości statystyki WIP porucznika) GM tworzy listę kolejności. Wszyscy gracze po kolei, zgodnie z listą, wybierają gdzie zamierzają walczyć (scenariusz). Oczywiście do jednego scenariusza trafić mogą tylko 2 osoby.
c.   Tak, możliwe jest granie z tą samą osobą kilka razy. Tak, możliwe jest granie kilka razy ten sam scenariusz. Tak, możliwe jest granie kilka razy z tą samą osobą, ten sam scenariusz. DEAL WITH IT.


5.   Zasady wybierania celów misji
a.   Każda lokacja posiada listę celów do jakich mogą dążyć oddziały w niej operujące.
b.   Każdy z graczy musi z listy wybrać dwa zadania do realizacji.
c.   Każdy z graczy dodatkowo może wybrać trzecie zadanie, jednakże niezrealizowanie go powoduje karniaki.
SZCZEGÓŁY NA EVENCIE


6.   Zasady doboru oddziału przed misją
SZCZEGÓŁY NA EVENCIE


7.   Zasady konkursu na specjalne zasady terenów
a.   Należy opisać 3 specjalne zasady terenów wraz z krótkim fluffem do każdego z nich.
b.   Przykład: niefrasobliwy most wiszący. Po każdym ruchu, model na moście musi testować PH lub z niego spadnie.


8.   Zasady konkursu na makietę
a.   Maksymalne wymiary makiety to rozmiar blatu stołu, czyli 48x48 "
b.   Tematyka prac:
i.   Na wysokości
ii.   Dobry cover
iii.   Wygląda na pułapkę…




Zapraszam do zgłaszania się!


Poniżej interaktywny Fluff. Dlaczego interaktywny? Czytając go zauważycie zadanie dla was, jako Oficerów Bezpieczeństwa. Szczerze zapraszam do interpretacji dziennika i napisania swojej wersji analizy danych - najciekawszy raport zostanie dodatkowo nagrodzony.


W dzienniku znajduje się również ukryta wiadomość, która może was zaciekawić. Jeżeli ktoś ją odkryje, to bardzo proszę nie dzielić się nią w szerszym gronie, ale wysłać mi na adres sebastianp.pietrzak@gmail.com . Na Evencie ogłoszę detektywów, którzy poprawnie odszyfrowali wiadomość.


Fluff:


- Rozkaz jest jasny. Nie wiem skąd mają takie informacje, ale są przekonani, że to planeta, na którą udają się ci szaleńcy po każdym rajdzie. Wg aproksymacji doradcy Albedo z Alephu wynika, że mamy 3 dni na założenie placówki i przygotowanie się do ich powrotu.
 - Na pewno akcja naziemna jest lepszym pomysłem niż walka kosmiczna?
 - Z jednej strony wolałbym rozpieprzyć ten statek widmo w drobny mak, ale Wysokie Stołki chcą go w nieruszonym stanie.
 - A z drugiej strony?...
 - To byłaby czwarta próba ataku na statek. Pozostałe siły uderzeniowe albo nie żyją (szczęściarze bez Cube’a), albo ich osobowości są w przechowalni, skanowane pod kątem rozpadu mentalnego. Ten napęd Gedeona to jedno wielkie gówno. Nie wiem jak ci szaleńcy mogą tym latać…


***


 - Oficer bezpieczeństwa na mostek, natychmiast.
 - Na rozkaz Kapitanie!
 - Radca Albedo przekazał nam najnowszą zdobycz – dziennik kogoś z załogi statku widmo. Być może dowiemy się z niego czegoś użytecznego. Twoje zadanie to interpretacja tych danych. Oczekuję raportu za 3 godziny.
 - Tak jest, Kapitanie!
 - Acha, jeszcze jedno… Wszyscy na tym statku są szaleni, więc niech nie zdziwi Cię forma dziennika…


***


2 Impulsy
Tnąc gładko mrok pomiędzy światami,
Otwiera wzburzony tunel, drobną ciemnością błyskający,
Sunąc leniwie, gasząc mrok światłami,
Jest nieruchomy lecz z ogromną prędkością się poruszający
Zasypiam


4 Impulsy
Potrzeba dzielenia się wiedzą bywa śmierci narzędziem,
Otaczają cię chętne uszy, świecisz jak zorza,
Czarę goryczy przepełniasz jednym skromnym dźwiękiem,
Zagina się czas wokół ciepłego ostrza noża
Otwieram oczy


3 Impulsy
Anioł rozcina zasłonę swym mieczem cienką, gorącą kreską,
Terra incognita wita mnie przestrzenią namacalną,
Egzarcha wzywa Walkirię zstępującą długą, plazmową wstęgą,
Promienne włócznie już mkną, lecz niedługo zgasną
Zasypiam


3 Impulsy
Kieruje mną jedynie troska o Ciebie,
Kocham każdą wibrację twego anielskiego głosu,
Absolucją mą niech będzie brak Ciebie,
Zostawiam Ci łzy, które nie gaszą płomienia losu
Otwieram oczy


4 Impulsy
Morze dobrobytu rozlewa się przed nami,
Przechadza się Żniwiarz i z ciekawością zagląda przez ramiona,
Automatycznie wypatruję skrzyń z ogniwami,
Niknie Zakapturzony z barankami, gdy przez anioła zamknięta zasłona
Zasypiam? Otwieram oczy?


2 Impulsy
Iteruję przez kolejne stany świadomości,
Interpoluję osobowość z rzeczywistości wirtualnych,
Umysł białkowy czy z krzemowych kości?
Które otwarcia oczu należą do realnych?

Offline blackout_sys

Odp: Event Infinity - Forged in Battle - 26 maj, Wrocław
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 28, 2012, 09:48:44 am »

Witam!


Kolejny Event Infinity za nami - pora na jakieś słowo na niedzielę :)


Uważam, że imprezę można zaliczyć do udanych. Gracze twierdzą, że dobrze się bawili i pytają kiedy następna odsłona ;) Generalnie Event ten był fabularną kontynuacją wydarzeń z poprzedniej edycji i jednocześnie preludium do kampanii, którą wspólnie z kolegą Razielem poprowadzimy w niedalekiej przyszłości. Gracze dotarli na planetę, która ma być kryjówką szalonego statku pirackiego z napędem Gedeona, dzięki któremu statek zyskał miano Statku Widmo. Gdyby to byli zwykli piraci, to nie byłoby z tym większego halo. Jednakże dziwne zachowanie napędu Gedeona sprawia, że cała załoga jest szalona i zachowuje się irracjonalnie - a wiadomo, że niezrozumiałe zło jest bardziej niebezpieczne niż to znane. Dlatego przedstawiciele wszelkiej maści korporacji, armii najemniczych i oddziałów uderzeniowych przyleciały na rzeczoną planetę by zniszczyć (oficjalnie) problemowy statek.
W czasie Eventu oddziały graczy zdobywały przewagę taktyczną wykonując różnorakie zadania w poszczególnych lokacjach. W momencie zakończenia wydarzenia, czujniki dalekiego zasięgu graczy wykryły statek wchodzący do układu - za kilka godzin Statek Widmo wejdzie na orbitę planety...


Poniżej kilka fotek przedstawiających wszystkie lokacje na planecie. Niedługo wrzucę więcej fotek, cykanych już podczas trwania bitew.



Port kosmiczny
W porcie było mnóstwo zadań dla hakerów, wgrywania wirusów do systemu, zdobywania danych, przejmowanie kontroli nad obroną przeciwlotniczą. Zarówno sub- jak i orbitalną.



Dzielnica fabryczna
Tutaj można było się obłowić, znajdując surowce, sprzęt, a nawet dziwną maszynę ukrytą w jednym z hangarów. Przejawiała ona pewne podobieństwo do T.A.G.ów, ale jednak było to coś innego... Zobaczymy co powiedzą na to jajogłowi po dokładnej analizie.



Park planetarny
To najbardziej zagadkowy stół, większość zadań polegała tu na eksploracji, badaniu terenu i uzyskiwaniu danych o charakterze tego miejsca. Charakterystyka pola elektromagentycznego w tym miejscu uniemożliwia obserwacją satelitarnę, więc dowódcy zdani byli na oldskulowy rekonesans. Łatwo się domyślicz, że również rozpoznanie bojem. Można też było zdobyć trochę sprzętu, na przepływającej rzeką barce.
Cały przedstawiony tutaj stół był jedną z prac, biorących udział w konkursie na makietę. Oczywiście pracą zwycięską :)



Stocznie
Tutaj nieco historycznie ;) Trzeba było stłumić strajk niezadowolonych stoczniowców, uzyskać od nich dane pozwalające konstruować nowoczesne technologie, jak i zabezpieczyć paliwo i uzbrojenie dla wahadłowca suborbitalnego. Na szczęście nie trzeba było przeskakiwać przez mury...



Dzielnica mieszkalna
W tej dzielnicy głównym zadaniem była pomoc niezadowolnym mieszkańcom - usunięcie "świerszczyków" z witryn kiosków, uruchomienie systemu monitoringu miejskiego, oraz rekrutacja mieszkańców w celu zasilenia własnych grup bojowych.

Offline difm

Odp: Event Infinity - Forged in Battle - 26 maj, Wrocław
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2014, 05:27:55 pm »
Kiedy znowu jakaś playerska imprezka? Bo widzę, że organizacja eventów ucichła w ostatnim czasie. A szkoda, bo czekam na coś grubego.

 

anything