Jeżeli ktoś ma kontakt to mógłby porozmawiać trochę o tym jak ułatwić współprace z prenumeratorami. Przede wszystkim skoro mają nasze meile mogą na nie wysłać krótką wiadomość : "wysłane" albo niech utworzą nam konta, na których będą aktualizować informacji o wysyłce.
Ja miałem zdarzenie, że wysłali mi nr 4 i 5, ale chyba gdzieś paczka zagineła. Zanim to się okazało sporo czasu zleciało. 13 lutego dzwonie w sprawie zapytania o wysyłkę i dowiaduje się, że została wysłana i powinna być, bo wszystkie wysłano 4 lutego (chciałem dostać jakiś nr przesyłki, żeby móc sprawdzić tracking, ale pani z infolinii nie chciała podać. Pierwszą i jedyną wysyłkę otrzymałem w połowie grudnia). Jeżeli bym nie otrzymał paczki, to mam dzwonić w piątek. Dzwonię w piątek i dowiaduje się, że nr-y do wysyłki zostały zlecone 30 stycznia, a wysyłka powinna się odbyć do 4 lutego. Złożyłem reklamację i pani szybko zadziałała i powiedziała, że nr-y zostaną wysłane 15 ewentualnie 18. Narazie nic nie mam, ale można by takich sytuacji uniknąć