Autor Wątek: Wydawnictwo Nebeskey  (Przeczytany 7880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vision2001

Odp: Wydawnictwo Nebeskey
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 30, 2013, 09:52:51 pm »
Odpowiedź została zaszyfrowana.
Nie wiem, nie znam się...
A tak naprawdę to szkoda, że nikt o tej pozycji nie napisał więcej niż: kupiłem sobie, fajny rysunek.
Miałem ten komiks na swojej liście, ale widzę, że jednak go z niej wykreślę... To co o tej pozycji znalazłem w necie nie zachęciło mnie do zakupu. Sam opis wydawcy i te 3 plansze do mnie nie przemówiły.
DOBRA ALTERNATYWA DLA forum.gildia.pl:
---> https://forum.komikspec.pl/ <---

Offline mummu

Odp: Wydawnictwo Nebeskey
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 31, 2013, 02:04:01 pm »

Kupiłem, przeczytałem i daje tej serii jeszcze dwa tomy szansy.


Nie znam się na perspektywie, proporcjach i pewnie jeszcze kilku istotnych dla konesera sprawach, ale komiks kupiłem bo spodobały mi się właśnie te trzy plansze.


Sama historia mocno średnia.
Dzielni Kozacy (trzech dokładnie) wyruszają nie misję.
Nie wpadli wcześniej do żadnego kociołka ani nie mają magicznego eliksiru.
Spoiler: pokaż
Jednak dzięki determinacji, sile i sprytowi pokonują armię wroga, i co ważne wracają cali i zdrowi do domu.

No i dowcipkują (tak to najodpowiedniejsze słowo)
Może jakieś cechy charakteru bohaterów mi uciekły, ale to pamiętam doskonale - walcząc, jedząc i śpiąc dowcipkują.
Jest też wątek miłosny i mówiące zwierzęta.


Ważne
Na początku komiksu jest wyjaśnienie, że jak są kółka i chmura to bohater myśli.
Że jak jest tekst w prostokącie to oznacza że autor podaje miejsce gdzie dzieje się akcja.


Byłem po lekturze trzech tomów Profesora Bella


« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2013, 02:40:27 pm wysłana przez mummu »

N.N.

  • Gość
Odp: Wydawnictwo Nebeskey
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 31, 2013, 02:18:25 pm »


Sama historia mocno średnia.
Dzielni Kozacy (trzech dokładnie) wyruszają nie misję.