Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Konfrontacja

Bohaterowie w Konfrontacji

(1/10) > >>

Jaskier:
Z tego co widuję na rozpiskach przedstawianych tutaj i grających na turniejach, to naprawdę ciężko tam uświadczyć jakiegokolwiek bohatera. Jeśli już jakiś się pokarze to tylko mag lub gość z dobrą dyscypliną.
Czemu nie urzywacie herosów?
Ja wczoraj wziąlem do ręki listę armii martwiaków i przeanalizowałem dostępnych tam bohaterów pod kontem przydatności. Wynik prawie zwalił mnie z nóg - wszystcy są niezwykle przydatni i obecność chociarz jednego w każdej armii jak dla mnie nieodzowna.
Oto ich analiza:
Sophet Drachus - on to chyba najmniej mnie przekonał, dobry mag i dobry w walce, ale obie te rzeczy nawzajem się wykluczaję, jakby wpakować mu więcej w magię t byłby gut.
Gorgona - świetny mag/negromanta (wzywa puppety na +2) genialny do defensywnych martwiaków i jeszcze to dowodzenie - poezja...
Melmoth - świetny wojownik, dowodzenie i regeneracja robią swoje - zawsze powinien być wystawiany z parze z azaelką - wtedy oboje są za bezcen.
Sephioth - szybki, dobry wojak, dowodzenie 15!!!, ciekawy, może do szybkiego komanda z ciężkich centaurów lub wolfenich zombiaków
Chagall - zdolności ma ciekwe, ale trzebaby go przetestować
Alderan - genialna firurka, dobry woj i super zdolności - nic tylko brać
Ejhin - nie znam cudów jakie może rzucać, ale ma najwyższe dowodzenie w tej armii i ładną figurkę, więc może się przydać...
Azael - podstawowa nekromantka na  200 pkt. na 300 dobra w parze z Malmothem, oprucz tego ma dyscyplinę 4 co w tej armii jest niemalrze szczytam marzeń, a jak da się jes jeszcze the iron to przyzywa marionetkiv na +3 - całkiem nieźle
Crane - tego bym nie brał, chyba że na 1000pkt - za buże ryzyko
Salauel - nie mam pojęcia co o gościu sądzić - nie znam jego cudów :(

Co wy sądzicie o tym zagadnieniu?

Alchemik:
Ja na razie nie wystawiam bohaterów bo na te ilości które gramy (150-200 punktów) nie specjalnie da się ich upchnąć. Dodatkowy problem to taki lęk przed ustrzeleniem takiego herosa - 2x6 z byle kuszy i twoje 70-150 punktów leci do nieba.

Z drógiej strony to może nawet to lepiej że większość z nas tworzy armie oparte o jednostki a nie bohaterów w kombinacjach z przedmiotami magicznymi:)

Ja się teraz będę zabierał do testowania bohaterów orkijskich:)

Acha czy ktoś się może orientuje czy tych bohaterów z klanboxów można wstawiać do standardowych armii czy oni służą do rozgrywania wyłącznie incarnation? Bo jeśli nie to klan box orczy zawiera modele o wartości ponad 400 punktów z przedmiotami i taki wymiot na stole robią:) np. koleś co może w supporcie tygrysy Dirza wystawiać lub szaman któy lata:), nie mówiąc nic o goblinie z garłaczem s7 5/15/- na bliskim trafia automatycznie:)

BeRsErK:
Bohaterów z boxa można spokojnie wziąść do zwykłych rozgrywek :)
Co do pytania i analiz Jaskra - nieumarli mają stosunkowo tanich bohaterów i dlatego można się bawić w ich wystawianiwe na turniejowe 300-400 pkt. - np u mnie(alchemicy) wystawia się tych do 80 pkt (a jest ich niewielu i chyba warto zwykłych wojów sobie pokupować)bo reszta jest po 150 a nawet 300 pkt!! Jak zresztą u większości armii(tz wyższych wzrostem ;) )
Jak wydadzą mi boxa z Nemesis to mogę się pobawić w figórkę za 180 pkt bo to cholerstwo trza zabić 3 razy a do tego jest zabójcza i zanim padnie sporo może napsuć ;)

Jaskier:
oprucz tego że są tani to mają jeszcze jedną zaletę - wzbudzają duży strach, a dowodzenie pozwala jednoskom w jego zasięgu kożystać ze strachu dowódcy :!: jazda na całego :!:  :twisted:  :!:

Alchemik:
No nie jestem pewien czy strach się w ten sposób przenosi - ale doczytam zaraz

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej