trawa

Autor Wątek: Bohaterowie w Konfrontacji  (Przeczytany 16275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Malekith

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 12, 2003, 10:37:22 pm »
ok pytanie z serii dziecinnych: a których herosów uznajecie za najbardziej przydatnych?

Offline Malekith

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 12, 2003, 10:54:45 pm »
Cytat: "Alchemik"

Przykłady proszę:) łatwiej będzie unikać wpadek - a pytanie do biopsisty i warstaffa? On nie jest bohaterem tylko warrior mage wiec nie bedzie pelnego?


bardzo proszę :)
chociażby przenoszenie strachu, bzdetny puppet może sprawić, że wielki heros będzie gubił gacie uciekając w popłochu... znów martwiaki, czyli chowanie się magiem i płodzenie chord puppetów, nieładne zagranie :P
strzelcy gryfów...kto im dał siłę ataku wręcz 6 ???!!! i kto im dał zasięg większy niż ma wielka kusza orków czy też kusza (a właściwie balista :) ) wolfenów?
zaklęcie guardian angel, silna jednostka z czymś takim jest przepakowana (doświadczyłem na własnej skórze), a zaklęcie raz rzucone nie schodzi nawet po zgonie maga

Offline BeRsErK

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 12, 2003, 11:06:47 pm »
Będzie, będzie bo według najnowszej nakładki(jest na ang. forum - dałem linka wczoraj ) champ nie jest niezbędny jeśli ma się warrior-priesta, który może robić za przywódcę.

Co do siejacych strach puppetów to trza pamietać , że są wolne i słabe a to oznacza, że będziesz miał przynajmniej 1 turę ostrzału, ewentualne szarże tyż należą do Ciebie, no i czary - można np. rzucić mindless i staty herosa idą na pół(strach tyż;) ) i strach już nie taki straszny :D
Z drugiej strony dzięki czarowi zamieniajacemu dyscyplinę na strach i mutacji też mogę stworzyć wodza z 12 fear'a no i mam parę jednostek  z fear'em - może pokombinuję ale to chyba zbyt nudna jak dle mnie koncepcja kocham walkę wręcz a nie uciekajacych przeciwników :P

Przekręty można naprawdę robić, każdą armią czy to stwarzajac dobrą armię w walce wręcz i przy tym strzelajacą gryfów, mutującą alchemików czy znakomitą w ataku orkasów.

Ps czy naprawdę fajnie by Ci się grało armią gdzie masz 9 takich samych modeli plus 2 herosów ;)
Dajcie przykłady jeszcze jakichś pomysłów na triki armijne :D

Offline Malekith

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 13, 2003, 12:57:34 am »
Cytat: "BeRsErK"

Co do siejacych strach puppetów to trza pamietać , że są wolne i słabe a to oznacza, że będziesz miał przynajmniej 1 turę ostrzału, ewentualne szarże tyż należą do Ciebie, no i czary - można np. rzucić mindless i staty herosa idą na pół(strach tyż;) ) i strach już nie taki straszny :D


co do ostrzału to specjalnie mocnym się nie mogę pochwalić, przynajmniej orki maja dość wysoką odwagę, choć już raz mnie zawiedli, pomimo wysokiej odwagi i fanatyzmu jackal warrior zwiał przed tygrysem, choc kto wie, może dzięki temu przeżył  :wink:


Cytat: "BeRsErK"

Z drugiej strony dzięki czarowi zamieniajacemu dyscyplinę na strach i mutacji też mogę stworzyć wodza z 12 fear'a


no ty możesz  :wink:

Offline war2bone

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 13, 2003, 09:36:55 am »
Cytat: "Malekith"

no dobra, ale nie wszyscy graja alchemikami, strach -12 jest naprawdę przegięty i jak inni mają sobie z nim poradzić?
w ogóle to wystarczyło zagrać chwilę a potem poprzeglądać na nowo charakterystyki aby przekonać się, że armie w confr. wcale nie są tak do końca zbalansowane, można robić bardzo brzydkie przekręty, a pewne współczynniki niektórych jednostek to jakiś niesmaczny żart


e tam 2 kawalerzystow z jednym guardem + salenitka rozwali ta smieszna armie bez strat .....

co do niezbalansowania to sie nie zgodze ..... na kazde kombo jest jakby antykombo
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Malekith

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 13, 2003, 09:51:38 am »
nie no znowu mówicie to tak jakby każdy grał waszą armią :P sorry ja nie mam przepakowanej kawalerii zupełnie odpornej na strach, co do anty kombosów to prosze przykłady, bo powiedzieć jest łatwo
zresztą na turnieju jak się przygotujesz na coś to znowu można mieć wielki problem grając z czymś innym, ale narazie wydaje mi się, że nie ma aż tak strasznie jak w WH, wyniku nie da się z góry przesądzić, i to jest piękne :)

Offline Alchemik

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 13, 2003, 11:50:30 am »
Z mojego "orczego" punktu widzenia to najbardziej przydatny jest Avangarok i reszta Trackersow - cala banda na scoucie + Tygrysy - żyć i nie umierać.

Z tego co patrzyłem u martwiaków najlepsze kombo to Melmoth i Azael (razem wystawiani - bardzo tani:)

U Alahan Melkior to podstawa - najtańszy mag i w sumie jeden z najlepszych:)

co do reszty to się nie miałem czasu zastanawiać
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline Alchemik

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 13, 2003, 11:59:23 am »
Zapomniałem dodać dlaczego Avangarok - dyscyplina 7:) jeśli się pokusimy o War-Staff to 9 i co niech ktoś podskoczy:)

Teraz się doczytałem - w sumie za smieszne punkty przydatny jest Vorak ale 2 Inkarnacja - ma całkiem pożądne statystyki i za 79 punktów mamy jednego z 3 bohaterów który posiada umiejętność Authority - czyli w potyczkach w których się znajduje to gracz który go posiada dzieli walki:) wystarczy po prostu trzymac go razem z bruiserami i 2 jackal warriorami - i nie trzeba się martwić o dyscyplinę:)

Umran Kal jest trochę Drogi tylko do bitew ponad 300 punktow sie nadaje.

Nad Torkiem się zastanawiam za 82 punkty minimum (bo bez kamyka nie ma co brać:) - tyle że najsilniejszy mag u orków (power 3) - inne rasy co prawda kwiczą w tym momencie ze śmiechu (no może nie wszystkie)

Przygotuje moze dwie listy na inkwizycje - jedną z Torkiem i jedną z Vorakiem - zobaczymy:)
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline BeRsErK

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 13, 2003, 12:52:53 pm »
No cóż każdy mówi o swojej armii bo nie będę się wypowiadać o trikach goblińskich jak nimi nie gram ;)
Zgodzę się z poprzednikami, jest tyle możliwości tworzenia kombosów(i anty) w każdej z armii, że ten strach nie przesądzi o zwycięstwie;)
Poza tym armia nieumarłych ma tyle fajnych jednostek, że naprawdę robić drużynę z 2 bohaterów i 9 mobidów toż to monotonia i marnotrastwo figórek ;)
To przypomina mi armii listy niemców i angoli do alchemików, gdzie biorą wszystko z mutacją i koniecznie przekraczając o 2 do 5 pkt turniejowe 400 aby mieć 5 a nie 4 kostki mutacji - myślałem , że powergaming zostawię za sobą razem z młotkiem i przynajmniej tu będę się świetnie bawił i w miłej atmosferze porzucam kośćmi :P

Offline Malekith

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 13, 2003, 08:47:42 pm »
Avangorok jest odjechany :) bardzo ciekawa postać i figurka miodzio
zastanawiam się jakich nam bohaterów rackham zaproponuje w boxach (trackerów i w amok slayerach- tam jest jeden heros).

Offline Jaskier

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 14, 2003, 07:45:06 am »
hej, to znowu ja!!!
ale namąciłem, poprzedniego posta napisałem i od razu wysiadła mi sieć - jest dopiero teraz. drahus ma co prawda strach na -12 ale brak mu dowodzenia :oops:  jedyny martwiaczy bohater z dowodzeniem i strachem -12 to crane (za niego dziękuję)
zauważcie jednak że nie jest to najgorsza rzecz jka może was w walce z martwiakami spodkać  :D
zgadzam sie z opinią że w każdej armii możan tworzyć dzieśiątki perfidnych kombinacji - a do nich dziesiątki kontr-kombinacji (trzeba mieć do tego opisy czarów ale to już inna sprawa...) i naprawdę trudno by było zrobić coś niepokonanego, sądzę że ewentualne zwycięstwa kombowych armii będzie można przypisywać raczej zaskoczeniu niż prawdziwej, niepokonanej sile w nich drzemiącej.
jeśli zaś chodzi o wystawianie 2 bohaterów i hordy puppetów to mija się to z celem i niepotrafiłbym tak grać - jaka monotonia!!! - a oprucz tego to puppety można sobie przecież wezwać... :twisted:
nie do końca zgodzę się z tym że azael i melmoth to najlepsza para bohaterów - gorgona też ma wiele do powiedzenia (dowodzenie, moc 6 i strach na -9, a w dodatku trudna do przypadkowego ustrzelenia :D )
jako że dyskusja trochę odbiegła od tematu proponuję szybki powrót i zajęcie się analizami bohaterów w swoich armiach :)  :P

Offline BeRsErK

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 14, 2003, 11:15:07 am »
Co tu analizować jak większość moich albo mi się niepodoba albo są mocni tylko w czarach :P Jedyny bohater którego wygląd i statystyki zniewalają to Razheem no ale ten pan kosztuje bagatela 309 pkt :D

A tak na serio to wychodzi idealny do mojej scoutowskiej armii bohater -
Kithairin saar - pewnie będzie w boxie ale już sam pomysł mi się podoba,
6 strzelania, 6/7 siły i 7/6 obrony, 6 lidrki i 8 odwagi, scout, instynkotowne strzelanie(może oddać strzał po ruchu przekraczającym normalną wartość M lub po teście wysiłkowym ale z +3 do trudności i tylko na krótki dystans, czyli 25 cm na trudności....6 ;) tylko na 1 oblewa),
nękanie(możliwość strzelania podczas ruchu :D, mutant i jeszcze jakieć 2 zdolności których nie znam, dodam teraz tylko 12,5 ruchu i mamy idealnego scouta zaczepno obronnego jak granat m1 :P
Acha ten pan kosztuje 160 pkt ale na bitwę 300 pkt coś już można pokombinować ;)

Offline Jaskier

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 14, 2003, 09:37:56 pm »
już tak nie płacz, :wink:  przesadzasz trochę - nie wszystcy są tacy katastrofalni np ten Arkeon Sanath - dobre statsy, brutalnośc, śwetna mutacja i z tego co pamiętam to ma jeszcze jakieś fajne specjalne zdolności, albo ten kapłan za 27 punktów - chba najtańszy ze wszystkich a zasięg aż 15 cm. nie jest tak źle nie nażekaj... :D

Offline BeRsErK

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 14, 2003, 09:46:00 pm »
Buuuuuuuuu ja kcem ludzika ze wszystkim na 10 i, zeby byl niezniscalny, buuuuu :P

Offline Jaskier

Bohaterowie w Konfrontacji
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 15, 2003, 09:13:26 am »
nie buuuuuuuuu, tylko brać przykład z wójka Jaskra i zroobić porządną analizę... 8)