trawa

Autor Wątek: Mordheim na Gildii  (Przeczytany 20591 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline skolo

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 01, 2003, 09:58:52 am »
Poprawilem co moglem. Reszta wyglada tak jak powinna wygladac. Zasady sa przetlumaczone, to nie jest moja interpretacja czy wymysly np. co do Doskonalego wzroku czy Niewolnictwa. Zdawalo mi sie ze gdzies to widzialem, ale coz, mozliwe ze nie. Poszukam, poszukajcie i Wy. Kac sie zdarza czasem, to prawda...

Co do oplat za specjalistow - nie placisz nic za wynajecie osoby. Tzw podatek za specjaliste (np. zabojce) to oplata za zmiane specjalisty.

"Hiring Fee: A specialist is free to hire before a battle. However, proper payment is expected for the services of the warrior after the battle (with a proportion going to the Witch King himself). Therefore, a warband that employs the services of a specialist must pay half of their earnings (i.e. gold crowns, rounding up) in tax. Furthermore, if something should befall the specialist in question, a fine is levied against the Captain for the loss of such a valuable asset of the Black Ark. This fee is listed after the specialist type, and is payed on top of the 50% contribution. Should a warband not have enough to pay the fine immediately, they may spend no other gold crowns in subsequent battles until the debt is payed off. A warband may not use a Specialist while it is in debt."

a cena obok specjalisty to "replacement cost"

Przy zimnokrwistym tlumaczenie doslowne "A beasthound causes fear and is stupid". podkreslilem co trzeba

do Wiedzmy - dokladnie tak jak napisales. Od ciaglego jarania poprzestawialo jej sie we lbie. Na pewno.
"The witchelve uses drugs, therefor she is subject to frenzy"

jak mowilem kac sie zdarza. ostre noty tez

Offline Vatt'ghern

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 01, 2003, 05:05:38 pm »
uff, ulzylo mi, ze jednak sie pomyliles. bo tak swoja droga to zasady platnosci nawet w orginale sa niezle namieszane. jak rozumiem nic nie placisz przed bitwa, po 50% zyskow, a jezeli cos mu sie stanie, to z tych 50%, co ci zostalo, placisz "replacements cost". skolo, nie dopisales, ze te raty, kiedy nie masz kasy od razu na zaplacenie, maja priorytet splat, czyli ze nie mozesz nic kupowac, jezeli ich nie splacisz.

ale podziwiam cie - nameczylem sie sporo, zeby skumac ten tekst po angielsku, jednak jak to przetlumaczyc tak, zebym ie tylko ja to zrozumial to sztuka

Offline skolo

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 01, 2003, 11:43:01 pm »
niezly pi****lnik prawda? ;)
masz racje - priorytet kosztow nastepuje. znaczy jak masz kase to splacasz najpierw to co zalegalo, a potem dopiero mozesz sobie kupic smoczą skórę i miecz trafienia +10 :)

Offline kozi_ck

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 14, 2003, 09:31:57 pm »
dobra, nie wiem czy temat upadl, ale napisze :)

Jest gang do wood elfow, nie wiem kto to pisal, ale chyba ten koles byl nacpany :) Statystyki WSZYSTKICH jednostek sa takie same, rozni sie jedynie LD lidera i zwyklego skauta! Przeciez to jest paranoja, wardancer ma tyle WS co glade guard ! W ogole jest taki sam, a nie wiem czy wiesz, oni sa specjalnie szkoleni do walki bronia, a taki lucznik nie ! Ale ok, to nie Twoja wina bo nie Ty to pisales :) Chodzi o to, ze znalazlem na necie lepsze zasady, sam nimi gram i nie sa przegiete, jesli by sie dalo to prosilbym o wymiane tych z gildii na te z:
http://modena.intergate.ca/personal/trentm/gaming/mordheim/woodelves.html

do tego dodalem jeszcze jedna jednostke ktorej mi brakowalo, ale to jest juz moj pomysl :)

Oto moj unit:

pisalem po ang, bardziej elastycznie :)


***DRYADS   90gc***  optional rules: they can cause fear, ws 5 or toughness 4 i didn't want to make them too powerfull though.
Dryads start with 0 exp.

M WS BS S T W I A Ld
5  4    0   4 3 2 6 1  5



Dryads are magical spirits of the forest, they look like a young tree. They can assume
various aspects. Dryads are trees and are flameable. They have tough skin which gives them
a 5+ save in hth combat and when shooting at them. Dryads CANNOT USE ANY WEAPON OR ARMOUR !

Dryads Special Aspects:

This may be chosen when Dryads gain advance.
Only one Dryad Aspect may be used during a turn.
Choose which aspect to use at the beginning of combat.
You can't use the same aspect in the next turn.
All Dryads assume the same aspect.

*Birch Aspect

Dryads which shape into their Birch Aspect take on a silvery-white
appearance with long fingers which cut into the flesh. They recive
one extra atack when wearing this aspect.

*Oak Aspect

They assume a green or brown skin and their limbs thicken.
They Gain +1 to strengh or +1 to toughness while wearing this aspect.

*Will Aspect

Their fingers extend into incredibly long, willow twigs. In hth combat
they catch the opponent with their fingers and grip his weapom making it difficult
for him to wield it at all. Any opponent of a Willow Dryad forfeits his first attack in hth combat.
Enemy with a single attack cannot attack at all.

powiedz co myslisz :)
he shower of arrows pass through the forest...

Offline kozi_ck

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 14, 2003, 09:47:01 pm »
qrde cos mi sie przesunely statystyki ;)

M - 5
WS - 4  
BS - 0
S - 4
T - 4 [ mysle nad ta 5... :D ]
W - 2
I - 5
A - 1
Ld - 7

aa jeszcze jedno, nie byly testowane w boju, a wg mnie powinny jeszcze posiadac:

-hate orcs&goblins  poniewaz plugawia lasy :)

- poniewaz sa magicznymi istotami, save przeciw czarom na 6+

- dwa ataki (zartuje wtedy byly by przegiete :) ]

to chyba tyle, sorki za 2 posty kolo siebie :)
he shower of arrows pass through the forest...

Offline Alchemik

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 14, 2003, 09:51:22 pm »
Dlaczego ten post został przesunięty do Gildii Bitewniaków?
Konfrontacja"
Oficjalna strona www.mythos.pl
Strona Smoczej Gwardii
Redaktor Naczelny bitewniaki.polter.pl

Offline BeRsErK

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 14, 2003, 09:54:52 pm »
No właśnie - a była już dziś rozmowa o właściwym miejscu tematów ??!!??

Offline kozi_ck

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 14, 2003, 09:58:57 pm »
hmm nie wiem o co wam chodzi :)

ten post dotyczy zawartowsci dzialu Mordheim na gildii, tylko dodana jest jedna jednostka. W czym wiec problem ?
he shower of arrows pass through the forest...

Offline BeRsErK

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 14, 2003, 10:10:21 pm »
W tym, że mordheim ma osobne forum a temat jest przeniesiony na forum gier bitewnych??!!

Offline kozi_ck

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 14, 2003, 10:18:36 pm »
ten temat JEST na forum do mordheim, tam go zauwazylem i z tamtad pisze... a zreszta... mordheim jest gra bitewna wiec w czym problem? ;)
he shower of arrows pass through the forest...

Offline drachenfeles

Mordheim na Gildii
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 14, 2003, 11:55:17 pm »
ten temat znajduje się na forum mordheim, nie mam władzy na forum bitewniaków, więc nic na to nie poradzę.

 

anything