Autor Wątek: Pare pytań na temat Mordheim ... po prostu  (Przeczytany 2932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NemoOne

Pare pytań na temat Mordheim ... po prostu
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 13, 2003, 11:36:21 pm »
Gdziiiiiiiiiiieeee tam Drach, nie badz taki skromniusienki....
nikt twojego zdania nie podwazy.....:D
Chciałbym spotkać interesujących i wspaniałych ludzi... i ich zabić. Byłbym pierwszym chłopakiem osiedla, który miałby potwierdzonego trupa"

Offline kozi_ck

Pare pytań na temat Mordheim ... po prostu
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 14, 2003, 08:55:53 pm »
aa wlasnie odnosnie siostrzyczek... tak czytalem ich historie, co maja ciekawego i nie rozumiem paru rzeczy. Albo to jest lekkie przegiecie, albo ja cos zle pojolem.

Sprawa pierwsza, steel whip kosztuje 10gc [ tyle co zwykly miecz ] i nie jest rare'm. Posiada "cannon be parried" czyli nie mozna sparowac tego sparowac! Ale problem tkwi, jak sie z tym szarzuje ? Skoro ma sie np 2 take bicze, bo nigdzie nie jest napisane ze to 2h weapon to co ?
szarzuje siostrzyczka i 4" sie zatrzymuje od przeciwnika, atakuje go 2x, on nie moze sparowac ani oddac ?! To wszystko za 10 gc za sztuke ?! Cos tu na pewno jest nie tak... ale ok, dalej.

Kolejny bajer, tym razem za AZ 15 gc, oczywiscie common - Sigmarite Hammer... Oczywiscie mozna nosic w obu rekach, jak kazdy mlotek stunned na 2-4, +1 to wound when fighting undead and possessed i pytanie: pisze: strenght: as user +1 tzn ze za te 15 gc dodaje jeszcze +1 do sily ? Moze sie myle... ?

Ok, teraz odnosnie Augurs... Poswiecily swoj wzrok w zamian za inne dary, ale jednego daru nie rozumiem...

cytuje: " Augurs can use her Blessed Sight to help the sisterhood when they're searching the city for Wyrdstones. If Augur is not out of action you may roll two dice for her in the exploration phase and pick either dice as the result"

Czy chodzi o to, ze ta Augurs po skonczonej bitwie zamiast jednej kostki dostaje dwie i jeden wynik sobie wybieram ? Czy wynik sie sumuje i jesli mam 4 heroes w tym Augursa i wygralem bitwe to rzucam 6 (!) kostkami na expoloration ?!

Prosze o rozwianie moich watpliwosci odnosnie tej przegietym z lekka gangu :)
he shower of arrows pass through the forest...

Offline drachenfeles

Pare pytań na temat Mordheim ... po prostu
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 15, 2003, 12:14:53 am »
Co do młotków, biczy itp to odsyłam do postu "zasadniczo zasady".
Co do Augurki, to rzucasz dwoma kostkami i wybierasz jedną z nich.

 

anything