Autor Wątek: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21  (Przeczytany 327346 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hollow

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #315 dnia: Lipiec 27, 2014, 03:36:11 pm »
Właśnie skończyłem aktorskiego Kurishitsuji. Tragedia. Z Ciela zrobili dziewczynę przebraną za chłopaka, zamiast w wiktoriańskiej Anglii mamy niedaleką przyszłość, ze służby została tyko pokojówka i Tanaka, a większość postaci drugoplanowych wogóle pominięto. 
Bohaterowie wyglądają tak:

Offline Jackal

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #316 dnia: Lipiec 27, 2014, 04:42:25 pm »
Bardzo odpychająco z tego co mówisz. Nawet nie mam ochoty sprawdzać czy uważam inaczej po obejrzeniu. Ja obejrzałem wczoraj wieczorem Najnowszego Kapitana Amerykę i jest zdecydowanie lepszy od jedynki. Nasuwa się tylko pytanie czemu jego przeciwnik ma jedno takie ramię, a nie choćby dwa.

Offline Hollow

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #317 dnia: Lipiec 27, 2014, 07:46:10 pm »
Bo w jedynce spadł w przepaść z pociągu i urwało mu rękę ponad łokciem.

Offline samczyk

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #318 dnia: Lipiec 28, 2014, 02:45:13 pm »
a słyszał ktoś o projekcie? Mega gra, coś w stylu mieszanki rpg i rozwiniętego turowego systemu bitewnego. Właściwie cała gra strasznie wciąga. Fajna ekipa zrobiła gre, czas ją wydać. Na https://wspieram.to/wedrowcy dobrze byłoby nawet już od 5 zł wesprzeć grę, żeby wyszła nam spoza fazy projektowej. Wszystko jest gotowe, trzeba tylko ruszyć z tym koksem na szerszą skalę. Jak nie uda się zebrać, to kasa jest zwracana, więc bez obaw. A normalnie za każdą złotówkę wsparcia dostaje się śwetne gadżety. Nawet można dostać przedsprzedażową partię gry Wędrowcy.  Do dzieła ludzie :smile:

Offline Skrzydlaty

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #319 dnia: Lipiec 28, 2014, 04:44:01 pm »
xD

Offline Ganossa

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #320 dnia: Sierpień 06, 2014, 05:44:44 pm »
Obejrzałem sobie właśnie Strażników Galaktyki i wrażenia bardzo pozytywne. Bardzo dużo humoru i klimat zdecydowanie luźniejszy od typowo suberbohaterowych produkcji marvela.
Świetnie się bawiłem na seansie. Polecam.
Just because I don't care
doesn`t mean I don't understand.

Offline Sir_Ace

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #321 dnia: Sierpień 06, 2014, 06:11:42 pm »
Pierwszy raz od dawna wyciągnęli mnie na to do kina. Poszedłem z miną grumpy cata, ale nawet aż tak bardzo nie bolało. Powiedziałbym nawet, że jak na film z budżetem wcale nie było tragicznie.
I'd like to be a tree

Offline wyspa

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #322 dnia: Sierpień 07, 2014, 06:30:12 pm »
W ramach autopromocji pochwale się projektem nad którym ekipa CFG w tym ja pracujemy już od kilku miesięcy tzn. Hard West.
Opis w załączonym linku ale mimo to krótko i bez formalności :smile: .


Click to Kick
 
Cała gra opiera się na pomyśle brutalnego dzikiego zachodu, lekko weird westowym klimacie ale bez oczywistości. Rozgrywka ma być swoistą walką o przetrwanie a klątwy, mity i koszmary mają dopełniać całości.
 
Gameplay dzieli się na dwie warstwy, eksploracyjno przygodową, gdzie odkrywamy nowe miejsca, zdobywamy zasoby, wchodzimy w interakcje z innymi postaciami i otoczeniem oraz podejmujemy decyzje które mogą rzutować na rozgrywkę taktyczną. tactical jak go nazywamy przypomina tego z Xcoma, z systemem coverów, specjalnymi abilitami postaci i systemem turowym, całość jednak w innym klimacie, stąd też inne ability i mechaniki jak wpływ słońca i cienia czy trick shoty (opisane dokładniej w kicku).
 
Projekt oceńcie sami, osobiście mogę powiedzieć tylko tyle że nie jest on mrzonką podpartą tylko conceptami, działający prototyp testujemy już od jakiegoś czasu a sam trailer kicstarterowy był nagrywany na silniku gry z użyciem in-gameowych assetów :smile:

Offline Hollow

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #323 dnia: Sierpień 07, 2014, 07:45:27 pm »
Wygląda naprawdę świetnie. Aż nabrałem chęć na odświeżenie sobie moich 4 tomów Priest`a.
Mam nadzieję, że będzie jakiś poziom z napadem na pociąg lub dyliżans.

Offline Skrzydlaty

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #324 dnia: Sierpień 07, 2014, 07:55:13 pm »
klimacik boski, mam nadzieję że gameplay nie zawiedzie

edit: i mam nadzieję, że animacje modeli postaci przejdą jeszcze poprawkę, 1:33-1:35 wygląda dość sztywno
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2014, 07:59:14 pm wysłana przez Skrzydlaty »

Offline Hunter Killer

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #325 dnia: Sierpień 07, 2014, 08:22:14 pm »
Całkiem ciekawe, szkoda, że nie przepadam za klimatami westernowymi, może się nawrócę dzięki tej grze,

PS.
Wyspa co to za podglądanie przez okno jak chłopaki wywiad nagrywają? :p
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #326 dnia: Sierpień 08, 2014, 07:42:50 am »
Click to Kick
Wróć jak będziesz miał co sprzedać.
Żebrkom to mogę dać złotówkę czy dwie, ale nie oczekuję wtedy nic poza "dziękuję".
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline Skrzydlaty

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #327 dnia: Sierpień 08, 2014, 05:32:15 pm »
Skąd ta uszczypliwość? Gra jest na wykończeniu, a 10 wpłaconych dolców nie jest pustym datkiem, tylko zapewnia pełną wersję gry na premierze, jeżeli dobrze zrozumiałem. O żebractwie można by mówić gdyby nie oferowali czegokolwiek w zamian, ale nie dość że podejmują się kreatywnej działalności, to jeszcze darczyńcom oferują wymierne korzyści. Ktoś chce to wspiera, nie to nie.

Offline wyspa

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #328 dnia: Sierpień 08, 2014, 06:08:40 pm »
Wróć jak będziesz miał co sprzedać.
Żebrkom to mogę dać złotówkę czy dwie, ale nie oczekuję wtedy nic poza "dziękuję".
Kto chce zbackuje kto nie nie musi, nie a powodów do najeżdżania na ludzi. Rachunek w sumie prosty, zbierze się kwota na kicku to gra będzie powstawać dalej, nie zbierze się to nikt poza studio nic nie traci bo i Kick nie ściąga kasy z niczyjego konta póki całość się nie zbierze.
Nie potępiam dystansu do takich akcji bo każdy sam decyduje na co łoży a i nie wszystko co z crowfundingu wychodzi trzyma poziom, prawda jest jednak taka że bez niego nie wyszła by masa ciekawych tytułów... Divinity, Wasteland 2, Pilars of Eternity... aby wydać tytuł trzeba mieć kasę. Do niedawna aby mieć tą kasę trzeba było mieć wydawcę a mając owego to on dyktuje warunki i często wpływa na koncept produktu, nie zawsze pozytywnie.
Ot przykład naszej firmy gdzie gra gotowa od jakiegoś czasu a data premiery odkładana, boć tak bardziej pasuje wydawcy... stąd przy 2giej grze kick i nadzieja na niezależność.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 08, 2014, 06:12:32 pm wysłana przez wyspa »

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #329 dnia: Sierpień 08, 2014, 09:14:49 pm »
Wiem że kick działa: kupiłem Faster Than Light jak tylko pokazało się na GoGu. Ale właśnie - kupiłem gotowe, po pooglądaniu jak wygląda na YT, a nie jak nie wiem jeszcze co z gry wyjdzie.

Skąd ta uszczypliwość? Gra jest na wykończeniu, a 10 wpłaconych dolców nie jest pustym datkiem, tylko zapewnia pełną wersję gry na premierze, jeżeli dobrze zrozumiałem. O żebractwie można by mówić gdyby nie oferowali czegokolwiek w zamian, ale nie dość że podejmują się kreatywnej działalności, to jeszcze darczyńcom oferują wymierne korzyści. Ktoś chce to wspiera, nie to nie.
Nie no ok - kto chce niech daje.
Ja po prostu nie kupuję obietnic: co innego preorder na już gotowy produkt z dzienną datą premiery, a co innego zrzuta na studio z obietnicą dokończenia gry.

A "uszczypliwość" - jestem wredny, jak to mój brat ujmuje. :)
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

 

anything