trawa

Autor Wątek: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21  (Przeczytany 320869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jackal

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #375 dnia: Wrzesień 14, 2014, 08:06:28 am »
Początkowo skuszony byłem ceny 12, ale jak poczytałem właśnie to odpuściłem żeby się nie zdziwić.

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #376 dnia: Wrzesień 15, 2014, 11:50:26 am »
Dla "marudów" zrobione i tylko czeka na premierę...

Planowane na Q3 2014 :P
Więcej info: http://www.ancientspacegame.com/

Rzekłoby się FINALLY
Można zaklepywać: dostępne od następnego wtorku (23.IX). Chcą 18 euro (~75 zł).
Narazie najtaniaj znalazłem na cdkeyvast.com/ - 13 euro, ale nie wiem na ile to zaufana strona. Na Steamie nie widzę jeszcze ceny, ale będzie tam do kupienia.

Za tyle to bez obejrzenia paru game-playów napewno nie kupię.
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline wyspa

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #377 dnia: Wrzesień 15, 2014, 05:40:16 pm »
Można zaklepywać: dostępne od następnego wtorku (23.IX). Chcą 18 euro (~75 zł).
Narazie najtaniaj znalazłem na cdkeyvast.com/ - 13 euro, ale nie wiem na ile to zaufana strona. Na Steamie nie widzę jeszcze ceny, ale będzie tam do kupienia.

Za tyle to bez obejrzenia paru game-playów napewno nie kupię.
:P owszem premiera 23, nie chciałem reklamować :smile:
 Cena przedpremierowa to 17 Euro (preorder) po premierze 20 euro.
Grę najtaniej można dorwać na gram.pl: http://sklep.gram.pl/digi/ancient-space-wersja-cyfrowa.shtml (wersja steam)


Co do gameplayów:
Gameplay trailer - http://youtu.be/JkoBERrqBUQ
Twich stream highlights - http://youtu.be/sv5JnWJuOCM
Ship mechanics stream - http://youtu.be/ntuOoFuHxUA


I teraz chwila szczerości... nie radzę grać w wersji PL (na Steam spokojnie na eng, można przerzucić) niestety grę tłumaczył wydawca (komuś tam zlecili), wyniki mizerne :wink:

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #378 dnia: Wrzesień 16, 2014, 07:47:10 am »
Po tych krótkich urywkach to ten "3ci wymiar" wygląda na mało używany. Ale poczekam na jakiś dłuższy game play, bo tu to głównie twórcy gadają, więc wiadomo że są ohy i achy.
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #379 dnia: Wrzesień 17, 2014, 07:55:02 am »
Co do gameplayów:
Gameplay trailer - http://youtu.be/JkoBERrqBUQ
Twich stream highlights - http://youtu.be/sv5JnWJuOCM
Ship mechanics stream - http://youtu.be/ntuOoFuHxUA
Obejrzałem, ostatni trochę przewijałem. Wrażenie wyrobiłem sobie takie, że jest to RPG udający RTSa. :(
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline wyspa

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #380 dnia: Wrzesień 17, 2014, 06:30:26 pm »
RPG udający RTSa. :(
Wot wot woooot?

Offline Hollow

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #381 dnia: Wrzesień 17, 2014, 10:19:13 pm »
A mi nie pójdzie :-(
Szkoda, bo dawno nie  grałem w nic takiego

Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #382 dnia: Wrzesień 18, 2014, 07:26:35 am »
Ale Homeworld Ci odpala? Jeśli tak, to bym się nie martwił.
U mnie się nie chce odpalić, ale może dam radę coś wymęczyć. :P

Wot wot woooot?
Gadali o wybieraniu oficerów na misje dających jakieś boosty, ale np o formacjach statków jakoś nic nie usłyszałem. Pokazali śliczne - przyznaję - otoczenie, ale nie widziałem np budowania statków. Itp, itd... A jak pokazali wymienianie subsystemów na
- jeśli dobrze rozumiem - staku flagowym ekspedycji, to zacementowali to moje odczucie.
Może się mylę, więc czekam na jakieś filmiki graczy na YT.
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline wyspa

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #383 dnia: Wrzesień 18, 2014, 09:08:19 am »
No niestety na streamach nie ma nikogo kto faktycznie grę robił :smile:
Anyway to co mogę powiedzieć to tyle że:

-Statki dzielą się na 4 klasy, Small, Medium, Large, XLarge
-Smalle posiadają formacje
-Medium i Large można upgrejdować do następnej wersji za zasoby (każdy indywidualnie) zazwyczaj zwiększają się im wtedy statsy i dostają dodatkowego abilita
-Bojowe XL posiadają 2 tryby działania o różnych abilitach i statsach, mogą się transformować między tymi trybami (przykład)
-nowe statki budowane są na capitalu czyli Ulysesie II
-możliwe jest też budowanie Smalli na zupgrejdowanym Patriocie (statek L)
-statki posiadają ability, są one kluczowe i dobre ich wykorzystanie może często zdecydować o porażce lub wygranej
-w grze jest aktywna pauza, podczas której można wydawać rozkazy, grając w trybie hardcore jest ona wyłączona (gra wtedy robi się trudniejsza gdyż wymaga szybkiej reakcji na sytuację jak w SC)
-każdy typ statku posiada określoną skuteczność na daną klasę statków czy budynki

Ogólnie gra czerpie trochę z Homeworlda ale to nie to samo... Ability statków są np. mocno Star Craftowe, natomiast sposób zdobywania zasobów czy upgrejdowania statków (każdy indywidualnie) przypomina Company of Heroes. Nie ma czegoś takiego jak rozbudowa bazy czy drzewek technologicznych. Można natomiast budować tzw "reinforce" na tzw "slotach", te mogą być z zasobami (wtedy zdobyty slot zwiększa nam ich przyrost), lub nie. Możemy na nich potem budować instalacje, są to głównie budynki defensywne (artyleria, turret, repair station, detector itp.)
W intermission (ekran pomiędzy misjami) możemy wydawać zdobyte punkty na kupno nowych modułów do Ulysessa albo rozwój danego typu statku.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2014, 09:34:03 am wysłana przez wyspa »

Offline Hunter Killer

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #384 dnia: Wrzesień 18, 2014, 10:39:37 pm »
Z tych info wynika, że w sumie mamy niemal całą stocznię do zarządzania i rozwijania. Nie tyle lecąc z paska w labie czy stoczni, ale możemy każdą jednostkę inaczej przystosować.
Nie wiem na ile dokładnie będzie różnica między np. Medium i Large jednostkami, choć uważam iż formacje na Small i mniejsze formacje na Medium byłyby pomocne. Bo zakładam iż XLarge to już niemal takie pancerniki zdolne rozwalić całą formacje małych jednostek jedną salwą. :D

Teraz wygląda to ciekawiej...oj chyba się skuszę i dam zarobić Wyspie na wypłatę ;P , choć kurcze z chęcią zagrałbym w demo jakieś jeszcze.
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau


Offline Ijon Tichy

  • Słynny gwiazdokrążca.
  • Moderator
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 3 730
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #385 dnia: Wrzesień 19, 2014, 07:38:36 am »
No niestety na streamach nie ma nikogo kto faktycznie grę robił :smile:
To było widać.

Ability statków są np. mocno Star Craftowe
No więc własnie - nie lubię jak bardziej promowane jest szybkie, celne klikanie niż strategiczne myślenie.

Ale nie twierdzę że gra jest badziewna - poprostu wolałbym coś innego. O kupnie zadecyduję, jak już pisałem, po obejrzeniu paru filmików z gry.
Uśmiechaj się, zawsze! ;)

Offline wyspa

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #386 dnia: Wrzesień 22, 2014, 01:52:27 am »
Zawsze dowiaduję się o takich rzeczach poniewczasie...
https://www.youtube.com/watch?v=JNckNbeA4AM

Gierka sfinansowana na kickstarterze, premiera planowana na przyszły rok... szkoda że kampania mnie ominęła bo można było ciut taniej dorwać kopię wspierając podczas kicka.
Ogólnie jest to remake fajniej platformówki która kiedyś była na Game Boya a jej kontynuacja na 3DS.
Port starego sequela z 3DS na windows jest dostępny obecnie na steam: http://store.steampowered.com/app/277890/?l=polish

W wersje na Game Boya kiedyś grałem i mile wspominam :smile:

Dlaczego o tym pisze?
Ano dlatego, że uwielbiam platformówki, jednak męczy nie ta ciągła stylizacja pixelartowa. Większość twórców zapomina że spokojnie można robić gry w 2d ale z ładnymi rysowanymi postaciami i tłem. Na szczęście jak widać nowa część Shantae idzie z duchem czasu. Pracują przy niej character artyści którzy wcześniej robili Skullgirls, a ta gierka prezentuje się na prawdę zacnie pod względem animacyjnym, przykład: https://www.youtube.com/watch?v=rDL4gCg1cDg

Swoją droga w Skullgirls grać umiem tylko Squigly (postać którą dodali już po premierze), jestem po prostu urzeczony jej chardesignem:
https://www.youtube.com/watch?v=9zsYjApmiGE
Zombie śpiewaczka operowa ze smokiem w głowie... how cool is that! :biggrin:
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2014, 03:47:04 am wysłana przez wyspa »

Offline Góral

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 305
  • Total likes: 0
  • Firefly/Serenity fanatic
Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #387 dnia: Wrzesień 22, 2014, 05:02:16 am »
A ja polecę Wasteland 2 od inXile. Jeden z rekordzistów Kickstartera i to widać. Ma świetny scenariusz i dialogi no i naprawdę porządny klimat. Gra wciąga jak nic w co grałem od ostatnich 10 lat (nie licząc Age of Decadence). Jak ktoś lubi cRPG-i to polecam od razu wyłożyć 65$ i w tej cenie otrzymać jeszcze Tormenta (gdy wyjdzie). Spójrzcie na pierwszy teaser (a to nie jest nawet alfa):
9 na 10 otaku zaleca oglądanie Space Brothers.

Offline Sir_Ace

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #388 dnia: Wrzesień 22, 2014, 06:52:20 pm »
Spójrzcie na pierwszy teaser (a to nie jest nawet alfa):

Troszkę się zawiodłem. Wiem, że gra miała być jak stary Torment, być jego duchowym następcą i w ogóle, ale liczyłem na nieco subtelniejsze odniesienia. Nie sądziłem, że zwyczajnie przeportują całą oprawę graficzną na nowy silnik.

Z okazji tematu RPG-ów - po zakupie komputera zacząłem grać w drugiego Wiedźmina i... O ile szeroko rozumiany klimat (w tym głównie dialogi) jest genialny, o tyle strasznie nie podoba mi się to, co zrobili z walką. Chciałem, tak jak w jedynce, mieć klikanego RPG-a, a dostałem zręcznościówkę, gdzie każą mi się wysilać :( Odbiję sobie przy Divinity...
I'd like to be a tree

Offline Hunter Killer

Odp: Dział powikłań, czyli kto tu zagląda :) vol. 21
« Odpowiedź #389 dnia: Wrzesień 22, 2014, 06:58:07 pm »
A ja polecę Wasteland 2 od inXile.
Jak ktoś chce obejrzeć gameplaye to polecam wejśc na YT na jutubera Rojov13, żeby nie było to nie reklama, po prostu gość opisuje co i jak i pokazuje jak działa mechanika. Nie że tam, pokazuje kilka momentów i już tylko normalnie omawia co jak działa i czasem porównuje do starego klasyka jakim jest Fallout 2 (zresztą to ci sami autorzy). Ja sam zastanawiam się czy kupować wersje pudełkową, czy cyfrową... mam sentyment do pudełek, a na stimie nie mam konta, więc pewnie padnie na pudełko. :biggrin:

A Shantae to od dawna śledzę, bo to w sumie odskocznia od tych BFów i innego śmiecia co wychodzi.

Zombie śpiewaczka operowa ze smokiem w głowie... how cool is that! :biggrin:
Też się zastanawiałem ale wywalić jakieś 70zł na bijatykę (a nigdy nie byłem ich fanem) jakoś mnie powstrzymuje. W samą gierkę bym zagrał bo historia i postaci są fajne, ale bijatyka mnie nie pociąga. Za to z postaci polubiłem Valentine, względnie "parasolkę"  z tą jej armią i combosami z ich udziałem :3
Walka to nie tylko siła ognia, to także, a może przede wszystkim, myślenie.
There is no 'overkill'. There is only 'open fire' and 'I need to reload' - motto Tau