Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Konfrontacja

Przegląd armii do Konfrontacji :)

<< < (2/6) > >>

Alchemik:
By odzwierciedlic  chaos na polu bitwy - jednostki aktywowane sa losowo (aktywowane tzn. poruszane) - do tego sluza karty jednostek ktore sa losowo wyciagane z kupki ktora tworza karty graczy. Z tym ze mamy tez pewny wplyw na te losowosc gdyz istnieje cos takiego jak karty rezerwowe czyli jednostki ktore mozemy aktywowac w dowolnym dla nas momencie. Tyle w skrocie mozna powiedziec. Walka wrecz wymaga od nas wiekszej uwagi i myslenia gdyz musimy decydowac o rodzaju ataku, jego trudnosci itp.

Alchemik:
Doczytalem sie niestety ostatnio jednej przykrej dla mnie rzeczy:) otoz myslalem ze o ile Wulfeny to miesniaki to oakzuje sie ze moga miec niezle wsparcie magiczne pod postacia magow Selenite - okazuje sie ze moga byc wstawiani do Wulfenow jako support:(

war2bone:

--- Cytat: "Alchemik" ---Doczytalem sie niestety ostatnio jednej przykrej dla mnie rzeczy:) otoz myslalem ze o ile Wulfeny to miesniaki to oakzuje sie ze moga miec niezle wsparcie magiczne pod postacia magow Selenite - okazuje sie ze moga byc wstawiani do Wulfenow jako support:(
--- Koniec cytatu ---


nie wiem o co ci dokladnie chodzi( z selenitem ) ale stwierdzenie ze to miesniaki i tyle bylo zbyt pochpne ..... pozatych kto chialby grac samograjem ???

Vallarr:
jako osoba ktora rozegrala chyba najwiecej bitew wolfenami w polsce ;) mam jush o nich ustalona opinie i taktyke :D jako ze nawet najtansi warriorzy sa 3x razy lepsi niz jakies plewy za kilka/nascie pkt u innych armii a kosztuja tylko 25/32 pkt to warto ich wystawiac prawie zawsze . Na armie z wyzsza inicjatywa (a sa takie ??:D ) dobre sa vestalki , ktore zawsze jako 2 dziela kosci oraz idealnie nadaja sie do extermiacji strzelców wroga - maja 17.5 cm ruchu . kusznicy sa ... ekhem ... czasami oplacalni - jak masz farta w kosciach to ich bierz , kusze z sila 7 i 10 sa w stanie zabijac bez problemu , ale trafiaja zwykle na 5+. Podstawowa zaleta to natural born kiler - normalny gosc ma 2 kosci , jak przegra inicjatywe (co nie jest trudne ;)) daje 2 na obrone , a ty masz wtedy 3 na atak - przy odrobinie szczesica wejdzie jeden atak co z taka sila da nam conajmniej powazne rany jak nie masz zbyt duzego pecha :) a podstawowe wady to duzy koszt punktowy (imho warto...) oraz niziutka dyscyplina... zwykle 2 . Dlatego Watcher awansował na mojego ulubionego bohatera - ma 5 dyscypliny a do tego niezle statsy (6 inicjatywy , 15 S w szarzy...) . Moja metoda to czysty assault i !!!UWAGA!!! moji przyszli przeciwnicy na turniejach nie czytac tego !!! ZAWSZE TRZEBA ATAKOWAC CONAJMNIEJ DWOMA WILKAMI NA JEDNEGO PRZECIWNIKA !!!  wtedy powinny wejsc 3 ataki co powinno sie smiercia zakonczyc dla przeciwnika :D a jak wygrales taktyczny to ta grupa pomaga innemu wolfenowi , lub atakuje kolejnego wroga . Jako ze masz duzy ruch jest sporo wieksza szansa , ze Ty  to zrobisz przeciwnikowi niz on tobie... to najwazniejsze rzeczy , jak macie jakies pytania to walcie , postaram sie odpowiedziec  8)

BeRsErK:
No oki ja zbieram Alchemików - opis znajdziesz na stronie, którą podał War2bone.
Kombosów jest wiele - najczęściej używane to układanie armii całej ze zdolnością mutacji - a potem w trakcie gry tak nimi gospodarować aby popodbijać statystyki  tych wojowników, którzy będą tego aktualnie potrzebować. I tak nagle szarżujący skorize może zamiast siły 6 waliś z siłą 12;)
Ja mam swoją - dziwną i może niezbyt przemyślaną ale moją :D
Wszyscy mają scouta(co przy braku własnych jednostek strzelajacych jest zbawienne) i jest to 2 skorize, bioptysta i 2 tygrysy razem 198 pkt - jak dorzucę czar i przekroczę 200 pkt(o jakieś 2-4) to mam 2 kostki mutacji co też może być przydatne.
Dlaczego ich zbieram...hmmm, no cóż jestem miłośnikiem horrorów(Nid-Nor to moja 2 armija będzie ;P ), podobają mi się ich figsy, lubię ich klimat(klony, borgi etc ;) ) no i to oni są odpowiedzialni za początek Rag'narok,u :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej