Autor Wątek: Bandy dla początkującego  (Przeczytany 11124 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Carve

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 14, 2004, 08:14:50 pm »
Cytat: "goobos"
stary-postaraj sie czytac uwaznie co ja pisze-HS (najemnicy) nie daja kostek na eksploracje, a ten kaplan by Ci dawal tylko dla tego ze mozesz sobie go wziac w zamian za championa (zapewne to jakas zasada specjalna) czyli kostke de facto bys dostal jak za championa a nie za HS, tak wiec za tileanczyka kostek nie dostaniesz


 Dobra, to już wiem co brać,dzięki. Czyli w sumie mam 5 kostek (1 za Kapitana, 2 za Mistrzów i 2 za Młodzików, tak?)

EDIT: ok, fajnie

Offline goobos

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 14, 2004, 08:28:04 pm »
no z tego co piszesz wynika ze masz 5 kostek
-(..)Wiec nie ma w wlace nic pieknego?Nie ma.Pot, krew smrod...Nie spotkalem takiego, co dostal mieczem i sie nie sfajdal." "Achaja" A. Ziemianski

Offline Carve

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 14, 2004, 10:24:05 pm »
Jeszcze jedno pytanko. Na stronie GW w sklepie nie zauważyłem Mieczników czy Strzelców do band najemników, są tylko Młodziki, Kapitanowie i Mistrzowie. Tych jednostek po prostu nie ma? Czy może po prostu TRZEBA użyć regimentu Empire Militia do reszty jednostek?

Offline drachenfeles

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 14, 2004, 10:50:25 pm »
trzeba to trochę zby mocne słowo, ale jest on 'zalecany' zwłaszcza, że gdy kupujesz pudło najemników do Mordheim to wypraski są identyczne z tymi jakie znajdziesz w pudle imperialnej milicji z tą różnicą, że milicjantów jest 20 a najemników 8.

Offline Carve

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 14, 2004, 10:52:52 pm »
Użyłem słowa trzeba, ponieważ myślałem,że figurek najemników po prostu nie ma (no skoro w katalogu nie znalazłem....). A co do regimentu, to da sie jakiegoś fajnego Kapitana zmajstrować z tego regimentu?

Offline drachenfeles

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 14, 2004, 10:56:23 pm »
jasne, jest tam masę możliwości konwersji

Offline Carve

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 15, 2004, 07:09:59 pm »
Bo tak się zastanawiam, czy kupić Kapitana z GW czy zrobić sobie konwersje.

Offline the_one

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 16, 2004, 07:26:58 am »
jak masz duzo kasy to kupuj, zawsze będzie wyglądał trochę inaczej niż reszta choloty
uri sacra fames!

Zadady Mordheim w naszym ojczystym języku
http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline Carve

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 16, 2004, 04:36:51 pm »
Cytat: "the_one"
jak masz duzo kasy to kupuj, zawsze będzie wyglądał trochę inaczej niż reszta choloty


Akurat o to nie mozna mnie posądzić :) Ale jak to jest z tym mail orderem przez Barda? Płacę za towar, ale nie za przesyłkę?

Offline Dwalthrim

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 22, 2004, 08:55:24 am »
Stary tak czy siak na starcie kupuj 5 herosów bo długo w Mordheim twoja banda nie pożje :twisted:
Kuip se Milicje ew. jakis Imperialnych bohaterów albo comand group i kombinuj konwertuj i jeszcze raz konwertuj!!! Najlepiej wpaść do najbliższego skleposa i zastanawiac się na miejscu mają cfigurki przed oczami!

Mistrz Wałków napisał cośtam wcześniej o Ograch. 1. Zpudłowałeś :P The One grał na młotku Shadow Warriorami :lol:
Co do tej bandy to tak se ją testowaliśmy i jak juz przeżyjesz kilka pierwszych bitew tzn. nie ustrzelą Cię to jest spox! Dość że czasem zdarzało się Talarowi kończyć grę i każdy z typów miał po 2 wyrdstony! W tej najbardziej dopakowanej bandzie gdy została odstawiona do lamusa było tych ogrów juz chyba z 4 albo 5 w każdym razie nie było z nimi łatwo!!! Nasuwa się stara mortheimowa prawda - w Qupie siła...
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"


Offline Carve

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 23, 2004, 08:29:41 pm »
Wreszcie zmajstrowałem rozpiskę. Powiedzcie co ew. zmienić w ekwipunku. Wyjaśnienie czemu dna postać ma taką broń a nie inną poniżej rozpiski.


 Kapitan najemników z kuszą
 2x Champion z toporem dwuręcznym
 2x Młodzik z dwoma mieczami
 7x Strzelec ze zwykłym łukiem

Kapitan dostał kuszę, ponieważ chciałem,by miał coś lepszego od zwykłego łuku,a długiego łuku nie może mieć, więc...

Mistrzowie mają dwuręczne topory, ponieważ są oni główną siłą uderzeniową i muszę mieć siłę przebicia :)

Młodziki mają po dwa miecze ponieważ mają kiepskie umiętności walki wręcz. O co mi chodzi? Mając dwa ataki i takie umiętnosci mają większą szansę, by kogoś zranić.

Strzelcy dostali zwykłe łuki, ponieważ są tanie i nie takie złe.

Zastanawiam się jeszcze, czy by nie wziąsć tych drugich mieczy młodzików i nie zamienić kuszy kapitana na łuk. Za zaoszczędzone pieniądze wynajął bym Snorriego,żeby wspomagał bandę w walce wręcz (to jej słaby punkt). Co o tym sądzicie?

ponadto pytanie do Drachenefelesa: Mam twoje pliki do army bulidera (te do Mordheima) i program się buntuje,że niby mozna mieć tylko 5 Strzelców, a w podręczniku pisze,że mozna mieć siedmiu. Co z tym zrobić, bo chciałbym mieć ładna rozpiskę, a nie skreślony długopisem napis,że jest błąd ;)

A problem z zakupem herosów rozwiązałem. Okazało się,że w Gnomie można wpłacić zaliczkę i zamawiają figurki które będę potrzebował.

Offline the_one

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 26, 2004, 08:39:07 am »
kusza dla kapitana to bardzo dobry pomysł, nie rezygnuj z niego :),

co do broni dwuręcznych to nie polecam - jeden atak i do tego walisz na końcu (jak cie obskoczy 2 kolesi, którzy będą mieli po 2 pały to gwarantuje ci że idzesz do piachu) faktem jest bonus do siły ale możesz nie mieć szansy go wykożystać.
dwa miecze dla młodzików to chyba też przegięcie, stary mają przecież już po sztylecie (pozatym dwa miecze = 20 koron, dwie pały,młoty = 6, i masz 14 koron do przodu)

dodatkowo widzę że nastawiasz się na strzelanie, więc z tą walką wręcz to uważaj
uri sacra fames!

Zadady Mordheim w naszym ojczystym języku
http://paradoks.net.pl/read/1698

Offline Carve

Bandy dla początkującego
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 28, 2004, 01:47:29 pm »
Poprawiona rozpiska


Grey Wolves500 ZK  -   Najemnicy z Reiklandu Warband

1 Kapitan najemników @ 105 ZK
     Sztylet; Kusza; Miecz (x2)
     Dowodzenie


1 Champion @ 41 ZK
     Sztylet; Mlot bojowy (x2)

1 Champion @ 45 ZK
     Sztylet; Topór bojowy (x2)

1 Mlodzik @ 25 ZK
     Sztylet; Miecz (x1)

1 Mlodzik @ 25 ZK
     Sztylet; Miecz (x1)

5 Strzelcy @ 175 ZK
     Sztylet; Łuk

2 Strzelcy @ 80 ZK
     Sztylet; Dlugi Łuk

Ranga bandy: 96

Liczba jednostek: 12


Total Warband Cost: 496