1 - The Amazing Spider-Man: Powrót do domu
5 - Świetny komiks , ładna zamknięta całość i Peter ukazany jako dojrzały facet, duża zachęta do runu JMS, i do zamknięcia go w The Other.
2 - Astonishing X-Men: Obdarowani
4 - dobre czytadło ale jeszcze lepiej się czyta wszystkie 4 tomy.
3 - Iron Man: Extremis
4 -Fabuła mająca wpływ na IM do tej pory, warto poznać, no i artystycznie też interesująco.
4 - Wolverine
4 - old school czyli jak lubisz i znasz kasety VHS to i to polubisz.
5 - The Amazing Spider-Man: Narodziny Venoma
3 - składak, kilku ważnych zeszytów jest kilku brakuje.
6 - Uncanny X-Men: Mroczna Phoenix
4 - czyta się to już ciężkawo ale widać że to fabuła przełomowa dla Marvela, ważna prawie przy każdym runie X-Men i do wydarzeń w niej zawartych.
7 - Hulk: Niemy Krzyk
4 - dobre solidne czytadło, staroświecka kreska bardzo przyjemna dla oka i niebanalna fabuła.
8 - Thor: Odrodzenie
3 - filmowy komiks i jako taki cierpi na urwanie fabuły w 45 minucie z dwugodzinnego filmu.
9 - Avengers: Upadek Avengers
3 - dużo BOOM, sensu mniej, bohaterów cała masa, komiks ważny dla całego świata Bendisowego Marvela.
10 - The Amazing Spider-Man: Ostatnie łowy Kravena
5 - klasyk, nastrojowy komiks z spider-manem jako znam z lat dzieciństwa (TM-Semic)
11 - Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz, cz. 1 -
5 - wow, era Brubakera bardzo dobre obie części, CA jako realny heros dużo sensacji - polecam
12 - Avengers: Impas
3 - czytadło przyjemne , mały crossover z Thorem, fabuła nie powala ale też nie czujesz się że zmarnowałeś kasę.
13 - Marvels
6 - Absolutny must have choćby dla warstwy artystycznej
14 - Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz, cz. 2 -
4 solidny koniec historii i początek dla nowych pomysłów Brubakera.
15 - Punisher: Witaj Ponownie, Frank. cz. 1 -
3 Okij, dla wielu przełom
16 - New X-Men: Z jak Zagłada
4 - Świetne rysunki, świetna fabuła, zmarnowany potencjał w drugim tomie.
17 - Tajna Wojna
3 - mogło być lepiej, w momencie gdy fabuła powinna się rozpocząć to się kończy - szkoda
18 - Iron Man: Pięć Koszmarów
4 - Solidny technobełkot
z dobrymi rysunkami, komiks warty poznania.
19 - Kapitan Ameryka: Nowy Porządek
3 - niby patos ale jakoś tak skromnie, można poznać ale bez poznania tez się nie traci
20 - Daredevil: Odrodzony
5 - Bardzo dobry komiks, czuć lata 80 czuć brud i syf, i ogram radości z czytania.
21 - New X-Men: Imperialni
2 - słabo po świetnym stracie, mamy koszmarne rysunki, sporo bzdurnej fabuły i...koszmarne rysunku x2
22 - Marvel Zombies
1 - Dno dna, zero śmiechu racz niesmak - odradzam
23 - Hulk: Planeta Hulka, cz. 1 -
4 - Ważna historia dla Sałaty, bardzo ładnie narysowana
24 - Ultimates, cz. 1: Superludzie
2 - miało być realnie a wyszło marnie , bohaterowie antypatyczni raczej szkoda czasu
25 - Ultimate Spider-Man: Moc i Odpowiedzialność
3 - nic nowego,
26 - Superbohaterowie Marvela: Tajne Wojny, cz. 1 -
3 ramotka aż miło popatrzeć
27 - Thor: W Poszukiwaniu Bogów
3 - brak ostatnich zeszytów w tym wydaniu boli, a szkoda bo czytało się przyjemnie.
28 - Astonishing X-Men: Niebezpieczni
4 - ciąg dalszy świetnego runu.
29 - Iron Man: Demon w Butelce
3 - historia zestarzała się za bardzo by zainteresować współcześnie.
30 - Hulk: Planeta Hulka, cz. 2 -
3 zakończenie Spartakusa, gorsze niż pierwszy tom ale i tak warto
31 - Kapitan Ameryka: Wybraniec
4 - komiks propagandowy?patriotyczny? Czytało się przyjemnie.
32 - New Avengers: Ucieczka
3 - Bendis Era warto poznać
33 - Spider-Man: Niebieski
6 - Wszystko to co byś przeczytał o Spiderze ale jest już za stare by się męczyć, podany w świetnej formie dodatkowo rysunki stoją na najwyższym poziomie
34 - She-Hulk: Samotna Zielona Kobieta
5 - ogram radości i śmiechu z czytania klasycznych komiksów superhero, komedia najwyższych lotów.
35 - Ród M -
4 - Ciekawy event warty poznania oczywiście trzeba poczytać historie dodatkowe.
36 - Wolverine: Geneza X -
3 liczyłem na więcej
37 - Fantastyczna Czwórka: Niepojęte
4 - bajkowa konwencja , przyjemna fabuła fantastycznej rodziny.
38 - Thor: Ostatni Wiking
3 - Nowe kolory ale historia już trochę traci myszką.
39 - Wojna Domowa
3 - Główna mini seria jest słaba, nielogiczna i niestety niszczy charaktery bohaterów, IM został w niej przetrącony a Reed to Frankenstein.
40 - Superbohaterowie Marvela: Tajne Wojny, cz. 2-
4 -ciąg dalszy
41 - Fantastyczna Czwórka: Uzasadniona Interwencja
4 - ciąg dalszy
42 - Poległy Syn: Śmierć Kapitana Ameryki -
5 - bardzo dobre podsumowanie CA z perspektywy jak oceniali go przyjaciele.
43 - Punisher: Witaj Ponownie, Frank, cz. 2
-3 ciąg dalszy
44 - Ultimates, cz. 2: Bezpieczeństwo Ojczyzny
3 - nadal pop-brutalnością ukrywamy braki w fabule.
45 - Wolverine: Broń X
4 - ciężki klimat, dobry horror.
46 - 1602 5 - komiks wybitny, bardzo pięknie stworzony.
47 - Daredevil: Diabeł Stróż
4+ - DD ma prawie same dobre historie, te tez warto znać, rysunki na wysokim poziomie.
48 - The Amazing Spider-Man: Wyznania
5 - czytasz i chcesz więcej tej dojrzałej relacji z MJ tych dialogów.
49 - Przedwieczni
4 - ciekawa koncepcja nie wiem czy koniecznie potrzebna temu uniwersum
50 - Czarna Pantera: Kim Jest Czarna Pantera?
2 - szkoda szkoda, nie polecam
51 - Wielka Wojna Hulka
3 - nie jest źle ale dobrze też nie.
52 - Fantastyczna Czwórka: Koniec
5 - świetna historia, dobre rysunki, czytasz i czytasz.
53 - Astonishing Thor
3 -
54 - Wolverine: Staruszek Logan
4+ - jest kilka dziur fabularnych ale czyta się do świetnie.
55 - Tajna Inwazja
3 - bez New Avengers oraz innych historii pobocznych lepiej nie podchodzić, choć znać i tak trzeba jeśli masz zamiar posiedzieć w uniwersum. (Sam polecam Herculesa )
56 - Doktor Strange: Przysięga
4 - przyjemna historia oby takich więcej w komiksach, nie powala ale jest solidnie napisana i bardzo ładnie narysowana
57 - Thunderbolts: Wiara w potwory
4 - ciąg dalszy dobrych historii
58 - Ghost Rider: Droga ku potępieniu
1 - masakra, szkoda komentować
59 - Syn M
4 - dobry komiks, zachęcający do poznania Inhumans oraz rozpoczynający kilka fajnych wydarzeń.
60 - Oblężenie - nieczytane