Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Konfrontacja

Jak tworzycie armie?

(1/3) > >>

veyDer:
Czy macie jakąś generalną zasadę, jeśli chodzi o tworzenie armii? Ja na przykład, nie wiedzieć czemu, ciągle staram się wcisnąć do armii jakiegoś herosa. No i oczywiście trochę mięsa armatniego, bo z Mordheima mam złe wspomnienia, jeśli chodzi o bycie w mniejszości...

Echhh, te przyzwyczajenia... Ostatnio, jak mi w armii wyszło 8 modeli, to za wszelką cenę chciałem wcisnąć jeszcze jeden...  :roll:


Jeśli chodzi o herosów... Czy staracie się zawsze umieszczać jakiś wyróżniający się model, który będzie "dowódcą"? Jeśli tak, to czy wolicie herosa czy Inkarnację?

BeRsErK:
Szczerze mówiąc nie grałem jeszcze na większą ilość pkt niż 200 a grając na tyle mogę sobie pozwolić na 2 herosów - Arkeona z Crowned i Vargasa a to dlatego, że tylko oni mągą tworzyć command stuffa kosztując poniżej 100 pkt. Jednakże są i tak stosunkowo drodzy a więc zazwyczaj gram bez - brak Commanda zastępuję mutacjami i ewentualnie muzyk lub oriflamme - tak więc na 200 i poniżej pkt herosom mówię - NIE ;).
Na moje nieszczęście nie potrafię się zmusić do wyglądu tanizny typu halabardnicy czy kusznicy - coś po prostu w tych figórkach mnie drażni - zwykłe klony są oki ale z koleji statystykami nie zwalaja z nóg :D
Ostatnio wpadłem na nowy pomysł aby zamienić armię scoutowską na armię toxyczno-mutującą, tym bardziej, że niedługo ma wyjść assasinka do Alchemów i bardzo prawdopodobne, że stanie się ona moją przywódczynią grupy ;) w skład, której będą jeszcze wchodzili - dasyatis i tyle ile wlezie Belisariusów.
Co do zasad, których ja się trzymam to do 200 pkt muszę mieć minimum 6 modeli na stole i na moje nieszczęście czuję silną potrzebę aby były to figórki, które mi się baaaarrrrdddzzzoo podobają ;)

war2bone:
ja swoja pierwsza stworzylem po obrazkach i nie zaluje .... no moze jedynie tego ze sie w 200 ptk nie zmiescilem :D ......

co do hero to ja jak gram na magie biore selenitke :D ..... fajna jest nawet jak czarow nie rzuca ..... ostatnio pokonala wolfena ......

co do tanich herosow to mozna by takiego przeglosowac w projekcie ......

Filip:
Ja w armii stawiam zwykle na ilosc i sile nie bawie sie w magów poza tym tak jak BeRsErK wole wystaiac figórki ktróre przypadły mi do gustu.

Alchemik:
No na 150 punktów to fakt trudno upchnąć bohatera:). Dodatkowo jeszcze ich wartość punktowa sprawia że obawiamy się strasznie o ich stratę - a o śmierć bohatera w Konfrontacji jak wiadomo łatwo:).

Jednak zalety bohaterów przewyższają ich wady (moim zdaniem)
1. Zazwyczaj mają wyższą dyscyplnę - a wiadomo rzut taktyczny pozwala w pewnym stopniu kontrolować pole bitwy.
2. Należy pamiętać o ich umiejętnościach nie ujętych na karcie: Multiple Attacks and Deffences, Counter Attack i Master Attack - wszystkie 3 sprawiają, że bohaterowie zazwyczaj wygrywają większość potyczek. Należy ich chronić przed ostrzałem i tyle. Ja zawsze przemieszczam swojego Voraka (tania wersja I Inkarnacja) w towarzystwie 2 bruiserow (opcja tańsza może być 2xwarrior :) i dotychczas się w sumie sprawdza.

Powyżej 200 punktów bohatera to już należy wsadzać na 100% bo to zazwyczaj tylko oni mogą posiadać przedmioty magiczne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej