Autor Wątek: Egmont 2016  (Przeczytany 736192 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gobender

Odp: Egmont 2016
« Odpowiedź #930 dnia: Marzec 19, 2016, 04:11:33 pm »
Z missprintami jest zawsze więcej szumu niż w rzeczywtistości to warte. To samo jest z action figures cards, z trading cards czy nawet płytami etc... Sa kupcy, ale ogólnie wiecej jest krzyku i napinania się co to nie za skarb, niz faktycznych kupujących. Już kolekcjonerów bootlegów jest więcej.

Mikel

  • Gość
Odp: Egmont 2016
« Odpowiedź #931 dnia: Marzec 19, 2016, 07:01:38 pm »
@UP
Egmont wydaje komiksy od 17 lat = A ja studiuję prawo. :)
Jeśli rzeczywiście studiujesz prawo, to radzę zmiany kierunku, bo ignorantia legis non exculpat ;)
Generalnie to błędy drukarskie są zwykłymi pomyłkami ludzkimi, część może spowodować wzrost wartości komiksu, jak choćby błędny Thorgal polski, komiksy chodzą po 10 krotność okładkowej.
Wracając do wątku głównego czy E wspominał coś na temat wznowienia ALL STAR BATMAN I ROBIN, CUDOWNY CHŁOPIEC i ewentualnego uzupełnienia brakujących zeszytów (nie kojarzę ilu brakowało w wydaniu PL) ?

Offline adro

Odp: Egmont 2016
« Odpowiedź #932 dnia: Marzec 19, 2016, 10:55:45 pm »
fajnie, ze bedzie corto, szkoda ze w kolorze :sad:
Btw ciekawe czy bedzie powtorka postowych tomow, czy jedziemy z kolejnymi tomami, a moze e walnie integrala :razz:
pzdr
ps bardzo licze na kolejne komiksy Dru :biggrin:
tylko cisza i spokoj moga nas uratować
ALIVE AND KICKING!!!
King of Pop is dead... :(:(
Czesc Semicowi, to JUZ 20 lat!!!!
Czesc Prezydentowi RP i Jego Malzonce!!!
Czesc wszystkim poleglym pod Smolenskiem Bohaterom!!!

Offline Archelon

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 221
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mane, tekel, fares
Odp: Egmont 2016
« Odpowiedź #933 dnia: Marzec 19, 2016, 11:51:50 pm »
Ja z chęcią kupię Corto w kolorze.
"Seria jest bardzo fajna. Ten kto nie kupi jest nędznym sclavusem. Albo innym Bazyliszkiem."

Offline adro