Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Konfrontacja

Artefakty, magia, wiara - co się opłaca?

(1/2) > >>

veyDer:
Jako, że weteranem Konfrontacji na razie nie jestem i grałem dotychczas tylko na podstawowe zasady, mam pytanie jak w temacie.
Czy jest sens nastawiać się jakoś szczególnie na magię lub przeciwko niej? A co z wiarą?
No i artefakty - czy jest sens dopakowywać już i tak potężnych (i drogich) bohaterów artefaktami czy lepiej wystawić dodatkową figurkę?

BeRsErK:
Czary to grożna broń - zwłaszcza u Lwów i Umarlaków - jak w młotku, jak grasz na magię radzę przynajmniej wziąść z jednego countera z ok 3 powera.
Co do artefaktów to zależy od koncepcji walki - porozmawiaj z Vallarrem a on Ci powie coś o potrzebie Crown'a w armii wilków;)

A tak apropos to fajny przedmiot ma Sin Assyris - champion do Alchemów - ma on miotacz strzałek biomechanicznie zprzążony z organizmem i, uwaga, toxic z tych strzałek może być podpakowany przez zdolność mutagenic a poświęcając 1 kostkę ataku moze strzelić w handzie - prawda, że wredne :D

Jaskier:
ciężko w tym temacie uogólniać, jednak ja np nie wyobrażam sobie armii bez magii (taki osobiste zboczenie :D ) lub cudów. nie dość że nadają klimatu rozgrywce to potrafią być baaaardzo pomocne jak np wezwanie i wysadzenie puppeta u martwiaków - zapytaj się vallarra, shanga lub maverica jakie to miłe :twisted:  co do cudów to nie przyglądałem się im zbyt długo z dobrze to znam w sumie tyko jeden: wezwanie harvastera w wierze mid-nor - wszystkich odsyłam do AB do obejrzenia tego cudeńka :)
w sprawie artefaktów nie jestem również zbyt obeznany, wydaje mi się jednak, że nie można tu odgórnie ustalać - wszystko żalerzy od przewidywanej srtategii dla danj rozpiski: robię nekromantyczną - podnoszę azael moc o 1, robię na strachu - dale magowi czar zmniejszający odwagę itp.

na 100% mogę podać tylko jedną radę: jak masz w armii maga to wypadałoby żeby znał jakieś czary  :wink: i to tak dobrane żeby nie miał przestojów i zawsze mógł coś rzucać (war coś o tym wie... :D )

Malekith:
krótko mówiąc wszystko zależy od koncepcji armii i stylu grania oraz co armia ma fajnego w magii i magicznych śmieciach, istnieje masa kombinacji
wiem wiem to bardzo konstruktywne  :wink:  ale po prostu uważam, że nie ma większego sensu się nad tym rozwodzić

war2bone:

--- Cytat: "Jaskier" ---
na 100% mogę podać tylko jedną radę: jak masz w armii maga to wypadałoby żeby znał jakieś czary  :wink: i to tak dobrane żeby nie miał przestojów i zawsze mógł coś rzucać (war coś o tym wie... :D )
--- Koniec cytatu ---


ta rzucasz swoj jedyny czar i idziesz do boju ...... Vallarr cos o tym wie :D ( ciekawe jak dlugo bedzie tn lancuszek ? :D )

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej