1. Watchmen 1 - trochę na wyrost, bo póki co mało się dzieje, głównie gadanie o przeszłości, ale postanowiłem dać szansę.
2. Green Arrow 1 - ciężka walka z Watchmen, ale o drugim miejscu zdecydowały te jego śmieszne strzały.
3. Sojourn 2
poza podium:
4. Wolverine/Hulk - nie lubię rysunków Kietha, choć kolor Isanove'a w wielu miejscach poprawia ostateczny wygląd.
5. Spider-Man 1 - jestem fanem Spidera, ale graficznie to cienizna, a poza tym Heartbreaker jest za bardzo naciągany. Gdyby to było samo Severance Package, to całość oceniłbym dużo wyżej.