trawa

Autor Wątek: O&G  (Przeczytany 187909 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Niedziel

O&G
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 10, 2003, 02:27:09 pm »
O&G-coz ciekawa armii.
Mozna oniej powiedziec jedno:
Kolorem dominujacym jest ZIELONY!
Napisz czy chcesz grac ofensem czy defensem. Czy lubisz piechote czy jazde, masowke czy elite.Chcesz gracna turniejach czy w domku??
NA pytanie doradcie:.
Ciezko jest odpowiedziec
Pzdr.
Lukasz
Prawdziwy Legionista nigdy nie ma kaca!
Prawdziwy Legionista budzi sie pijany!
Je sniadanie i oglada TeleEkspres!

Offline LoRd_JASIU

O&G
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 10, 2003, 04:53:39 pm »
No wiec tak chcialbym grac ofensywnie  masowo i w domu i na turniejach .



Ps.Dzieki Łukasz za zainteresowanie sie mna :p

Offline Cyel

O&G
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 12, 2003, 12:13:49 pm »
Do masowego ofensu potrzebujesz paru typów jednostek.
Po pierwsze oddziałów, które mogą przyjąć szarżę i ustać. Czyli oddziały z dobrymi licznymi atakami, które mogą uderzyć nawet gdy stracą kilka modeli w przednim szeregu (czyli z włóczniami). Najlepiej z bohaterem. Polecam Big Uns, czy Dzikich Orków. Również Snotlingi i Gigant ze względu na zasadę Stubborn / Unbreakable.
Po drugie jednostki przełamujące, takie które w ataku są w stanie złamać regiment wroga. Dobre oddziały piechoty z bohaterami takie jak powyżej, Czarni Orkowie z dwurakami/ dwiema brońmi, rydwany goblińskie.
Po trzecie oddziały do poświęcenia. Czyli Gobliny różnych typów (na piechotę lepiej zwykłe : wyższy Ld za tą samą cenę), Wilcza kawaleria. Ogólnie rzecz biorac tanie regimenty, których strata nie boli a może zapewnić taktyczną przewagę.
Wsparcie. Strzelanie zawsze się przyda a O&G mają je dobre i tanie. 2lub 4 Spear Chukki, może jakiś Doom Diver. Szamani nie są złą inwestycją, ale nie możesz przedobrzyć. Twoje regimenty bez bohaterów do walki wręcz są mocno takie sobie. Wilcza kawaleria też pełni rolę wsparxcia atakując maszyny wroga czy szarżując z boku by zdjąć rank bonus.
Boyzi. Trzon twojej armii, są w stanie spełnić każdą z powyższych ról, ale niestety w żadnej nie celują tak jak wyspecjalizowane oddziały. Mogą wytrzymać szarżę słabszych oddziałów ze względu na T4 i pełen bonus za szeregi / outnumber. Mogą złamać niejeden regiment przeciwnika w szarży (bonus za choppy, wbrew temu co mówią niektórzy malkontenci jest super). Można ich również poświęcić, choć nie z tak lekkim sercem jak gobliny, ale jeśli za stratę wartych 150pts Boyzów mamy zniszczyć regiment wroga wart 400pts to warto się zastanowić. Wreszcie wsparcie. Tam gdzie oddział przełamujący sam sobie nie poradzi, wsparcie Boyzów może łatwo przeważyć szalę. Samotna szarża Giganta czy pojedynczego rydwanu może utknąć, poparta bonusem +5 do CR Boyzów, plus co tam oni zabiją (boss ma w szarży 2A z S5!) ma szansę zakończyć się sukcesem

Offline LoRd_JASIU

O&G
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 12, 2003, 06:17:21 pm »
Wielkie dzieki !!!

Offline grasher

O&G
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 14, 2003, 11:18:25 pm »
Może i tak:
Night Goblin Great Shaman IV
Night Goblin Shaman II
Night Goblin Shaman II
Night Goblin Shaman II
Night Goblin Big Boss

5X 30 Night Goblins + Fanatics
3x Rock Lobbers
25 Black Orcs
2x Doom Diver

Albo zmasakrujesz przeciwika w drugiej turze, albo przegrasz z kretesem kiedy magia nie wyjdzie, machiny się zawalą, a fanatycy powrócą na ojczyzny łono...
ego Obzmierzłość Grasher Da Cruel

Offline eBra

O&G
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 18, 2003, 08:02:29 pm »
Obrzydliwa rozpiska. Nie zagralbym z czyms takim. :x

Offline KOOBA.84

O&G
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 18, 2003, 10:12:41 pm »
Tak, fuj. Gdybys byl hardcoreowcem to wypieprzylbys jeszcze tych black orcow i wpakowal rydwany...
iech zyje krol!


Offline eBra

O&G
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 20, 2003, 06:27:12 pm »
Korzystajac z istniejacego tematu chcialbym zapytac co sadzicie o Arrer Boyz? BS3, 24'' S3 - zwykli lucznicy jak bretonscy czy imperialni do tego dosc twardzi - T4. Nigdy ich nie stosowalem, ale mam jeden regon (16) z podstawki i tak sie zastanawiam czy mozna ich wykorzystac. Myslalem o oslonie dla altylerii i szamanów.

Offline Raptaparat

O&G
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 20, 2003, 07:29:24 pm »
Krasnoludzczy kusznicy też mają T4, a do tego 30" i S4. Arrersi to marnowanie cennych punktów. No jeszcze jest kwestia ich wystawienia, bo goblinkom często brakuje miejsca żeby rozstawić się w linii, co dopiero z łucznikami.
eep within the dark and twisted forests...

Offline eBra

O&G
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 24, 2003, 04:46:40 pm »
A co myslicie o defensie O&G? W co inwestowac? Powiedzmy na 1000pts.

Mysle o 2 X Orc Big Boss z dwurecznym na piechote + 2 X NG Shaman 2LV + 4 X SCh + 2 X Rock Lobber + duuzoo piechoty (24 Orc Boyz, 24 Big Uns, 2 X 20 NG + 2 X fan)

Problem w tym ze chcialem grac oparta na piechocie armia ofensywna (granie przez dlugi czas Bretonnia sprawilo ze znudzila mi sie kawaleria), ale piechota nie moge dojsc do wroga - zostaje czesciwo rozstrzelany a to co dochodzi nie ma wystarczajacej sily by zlamac wroga. Gdy gram z armia ofensywna oparta na kawalerii zwykle jestem atakowany przez 2 szybkie oddzialy i zostaje zlamany. Moze defens jest rozwiazaniem jesli chce grac piechota?

Offline Barek

O&G
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 24, 2003, 05:32:37 pm »
Wiesz, że jeśli oddział zbliży się na 8 cali do oddziału z fantykami to oni wyskakują i oddział nie może szarżować. To chyba powinno rozwiązać część twoich problemów z szarżami jazdy.

A tak poza tym, to mając dużo piechoty mozesz poświęcić jeden oddział aby potem reszta oddziałów zaatakować na oddziały które właśnie zniszczyły i pogoniły twój oddział a teraz czekają aż zaatakujesz je z boku i od tyłu...

Orkowie nadają się na ofens piechociarski...
ARDZO WAŻNE
Biblia
Księga Powtórzonego Prawa 22:11

Masz sobie wykonać frędzle na czterech skrajach swej odzieży, którą się okrywasz.

Offline Niedziel

O&G
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 24, 2003, 06:47:35 pm »
Cytat: "eBra"
A co myslicie o defensie O&G? W co inwestowac? Powiedzmy na 1000pts.

Mysle o 2 X Orc Big Boss z dwurecznym na piechote + 2 X NG Shaman 2LV + 4 X SCh + 2 X Rock Lobber + duuzoo piechoty (24 Orc Boyz, 24 Big Uns, 2 X 20 NG + 2 X fan)

Problem w tym ze chcialem grac oparta na piechocie armia ofensywna (granie przez dlugi czas Bretonnia sprawilo ze znudzila mi sie kawaleria), ale piechota nie moge dojsc do wroga - zostaje czesciwo rozstrzelany a to co dochodzi nie ma wystarczajacej sily by zlamac wroga. Gdy gram z armia ofensywna oparta na kawalerii zwykle jestem atakowany przez 2 szybkie oddzialy i zostaje zlamany. Moze defens jest rozwiazaniem jesli chce grac piechota?


1)Jak wsadzisz 4bohaterow do O&G na 1000 pkt??
2)Jak wsadzisz 4speciale do O&G na 1000pkt??
pzdr.
Lukasz
Prawdziwy Legionista nigdy nie ma kaca!
Prawdziwy Legionista budzi sie pijany!
Je sniadanie i oglada TeleEkspres!

Offline eBra

O&G
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 24, 2003, 07:32:12 pm »
Cytat: "Lukasz"


1)Jak wsadzisz 4bohaterow do O&G na 1000 pkt??
2)Jak wsadzisz 4speciale do O&G na 1000pkt??
pzdr.
Lukasz


 :shock: Pomylilem sie ukladajac rozpiske w AB  :?  Dzieki za zauwazyles...
Teraz juz wiem dlaczego wydawala mi sie silniejsza niz inne armie defensywne na 1000

Offline serdelek

O&G
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 25, 2003, 10:40:01 am »
Cytat: "Barek"
Orkowie nadają się na ofens piechociarski...


Cytat: "Lukasz"
duuzoo piechoty (24 Orc Boyz, 24 Big Uns, 2 X 20 NG + 2 X fan)



piechota, piechota, wszedzie piechota, co wy gadacie??? armia powinna byc mobilna, zamiast tego 4. bohatera ja bym wstawil wilcza jazde (obowiazkowo z szortbołami) z flanki, tak zeby przeciwnik mial swiadomosc, ze mozesz sie poruszac czymkowliek dalej niz on. Prawdopodobnie bedzie co chwila na twoje gobaski sobie lukal i przy odrobinie szczescia oszczedzi ci wiekszosc piechoty. Sama piechota to bardzo kiepskie rozwiazanie, bo przeciwnik wie ze co zrobisz i moze cie wydy**c jak chce [chyba ze nie gra krasnoludami.... chociaz, moze ustawic ci flejmkanona na przywitanie ]

Cytat: "grasher"
5X 30 Night Goblins + Fanatics  


co do najtgoblinow, sa rewelacyjne, ale nie mozna z nimi przesadzic... w koncu cos musi zostac na polu bitwy, nie? :)
pzdr
rzebiles glowa mur? Swietnie, jestes w nastepnej celi.

Offline Lawfulone

O&G
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 25, 2003, 10:53:03 am »
Cytat: "serdelek"
Cytat: "Barek"
Orkowie nadają się na ofens piechociarski...


Cytat: "Lukasz"
duuzoo piechoty (24 Orc Boyz, 24 Big Uns, 2 X 20 NG + 2 X fan)




piechota, piechota, wszedzie piechota, co wy gadacie??? armia powinna byc mobilna, zamiast tego 4. bohatera ja bym wstawil wilcza jazde (obowiazkowo z szortbołami) z flanki, tak zeby przeciwnik mial swiadomosc, ze mozesz sie poruszac czymkowliek dalej niz on. Prawdopodobnie bedzie co chwila na twoje gobaski sobie lukal i przy odrobinie szczescia oszczedzi ci wiekszosc piechoty. Sama piechota to bardzo kiepskie rozwiazanie, bo przeciwnik wie ze co zrobisz i moze cie wydy**c jak chce [chyba ze nie gra krasnoludami, chociaz, moze ustawic ci flejmkanona na przywitanie ]
co do najtgoblinow, sa rewelacyjne, ale nie mozna z nimi przesadzic... w koncu cos musi zostac na polu bitwy, nie? :)
pzdr


juz 3 razy czytałem i boję sie przyznac ze nadal nie wszystko jest dla mnie jasne... strumień świadomości to fajna sprawa ale nie 15min po pobudce  :twisted: .

co Ci sie nie podoba  w armii piechociarskiej? mnie tlyko animostiy bo za 5pts kolesi z T4 to mozna wystawic 300 i zostaną pts na maszynki i bohaterów... 24" turniejowe=3 tury i jestem u ciebie(niektórzy szybciej jak  wypadnie we'll show them).a jaka armia wrzuci ci 300w w 3 tury? 30 handgunnersów to ~22W przez 3 tury...plus canoany zabiją ci MAX120 w 3 tury.hellblaster ~25.razem 157,czyli połowa-zakładajac ze grasz na patelni,wszystko widzi wszystko strzela,zadnych misfire'ów a ty nic nie sciągnołes ani z katapult ani z doomdivera... jakbym grajac defensem zobaczył coś takiego to pewnie bym zapłakał  :twisted: . testy paniki mogłyby cie zabolec,ale ni ma to jak BSB i kilku bohaterów pilnujacych tej czeredy...a realnie wrzucasz ich 'tylko' 200 a za wolne 500 wolf ridersów i rydwany... juz nie ma 3 tur strzelania...
ttp://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=58cv83cp

 

anything