Ja Blasku to widzę inaczej. Właśnie dzięki tym tytułom Kolekcja się broni i błyszczy na rynku. Bo to w niej chodzi - dobre komiksy za dobrą cenę, a wydawca i tak na tym zarobi. I taka Wieża Babel czy Latarnia Johnesa usprawiedliwia to wszystko i jest dowodem że warto było to wreszcie wydać w Polsce i warto to kupować. Inna by była sprawa, gdybyśmy poszli listą francuską z N52. Wtedy rzeczywiście skórka nie warta byłaby wyprawki. Ale mamy niemiecką, Old DC i ja jestem happy.
Weźmy np. to Długie Halloween co wyjdzie w środę. Gdy Mucha wydała to w 2013, to był to tak wielki hit, że zrobili dodruk, który też się rozszedł. A teraz nie dość, ze nakład będzie pewnie ze 2 razy większy od tego co Mucha dała, to jeszcze będzie o wiele tańszy. I ja za to chwalę ten Eaglemoss, tym bardziej, że więcej Sale'a nie będzie.
I skoro Egmont jest taki dobry, to czemu tego nie wydał wcześniej? Czemu np. na KnNZ trzeba było czekać aż 20 lat? Czemu to Dobry Komiks pierwszy wydał Wrogów Publicznych? Oni potrafią działać, tylko jeśli dostana potężnego kopa w tyłek od konkurencji. Gdyby nie kolekcje guzik byśmy zobaczyli, a nie Marvel i DC od Egmontu. Takie jest moje niezmienne zdanie na ten temat.
Ten temat nie dotyczy Egmiontu.Baz chcesz koniecznie abyśmy wrócili do naszej poprzedniej rozmowy?graves