Wszyscy zachwalali Fantastyczne Światy,wiec w końcu i ja zrobiłem tam zakupy.Było to jakoś na początku jesieni.Zamówiłem dwa tomy Blueberry'ego,które mi brakowały - wysyłka do paczkomatu.Przed dokonaniem przelewu zadzwoniłem dowiedzieć się czy komiksy są ,czy mogą zwrócić uwagę na to żeby nie miały wgnieceń obić itp oraz czy mogą zapakować tak aby nic się nie uszkodziło (każdy zachwalał porządne pakowanie). Po miłej rozmowie i zapewnieniu mnie że wszystko bedzie ok zrobiłem przelew i po kilku dniach odebrałem paczke. Komiksy ( format A4 )owinięte warstwą folii bąbelkowej wsadzone do kartonu multimail na styk.Żadnych dodatkowych zabezpieczeń o których tu wszyscy piszą i jak nietrudno się domyślic komiksy dotarly uszkodzone,miały obite rogi.Zgłosilem reklamację ,wymienili bez problemu.Tym razem zapakowali w dużo większy karton i dali zabezpieczenia po bokach -nic się nie uszkodziło,jak widać jak się chce to można.
Był to mój pierwszy zakup i niestety chyba ostatni u nich,mam tak samo jak Amer,jak sklep zalicza zonka to rezygnuję.Jestem bardzo rozczarowany po pierwszym zamówieniu w związku z tym mam pytanie do osob ktore tam kupują : co robicie że wam tak fajnie pakują,lub za ile trzeba min zamówić żeby dostać takie porządne opakowanie?
Krakers, po części sam sobie odpowiedziałeś, a po części misiokles dobrze to podsumował.
Raz, że nie znam sklepu, który dwa niewielkie komiksy zapakowałby w duży karton wypchany dookoła papierem pakowym, z przekładkami, dodatkowymi wzmocnieniami, itp. Serio, większość takich niewielkich zamówień pakowanych jest w multimaile. Bonito potrafi tak 5-komiksowe zamówienie wysłać.
No i wtedy jest spora loteria, jak to potraktuje kurier/przewoźnik.
Dwa, że właśnie misiokles dobrze napisał. Trafiło Ci się, czysty przypadek. Każdy sklep ma jakiś procent reklamacji. Wątpię, że FŚ ich w ogóle nie mają. Sam miałem u nich kiedyś, dawno temu, jedno zgłoszenie (paczka była cała, ale coś się wbiło w karton, drut, pręt, cholera go wie i uszkodziło pierwszy komiks z góry). Na takie rzeczy to najbardziej pancerne pakowanie nie pomoże. Ale ważne, że reklamacja przeprowadzona szybko, bez zarzutu, z paczkomatu do paczkomatu (fajny sposób).
Mappy ma rację, po pierwszym razie nie odrzucaj sklepu, jakiegokolwiek, bo to bez sensu. Serio mogło się przytrafić coś Tobie/im.
Ja w FŚ złożyłem w tym roku blisko 30 zamówień, fakt, że w większości na 300-400 zł. Wszystko bez zarzutu. Ale i te mniejsze, jednokomiksowe docierały całe (folia i multimail, choć znacznie większy niż sam komiks, wystarczały). We mnie mają stałego klienta, od dawna już, stąd ich zawsze polecam.
A wracając do Bonito, o którym pisałem wcześniej. Rozumiem - okres świąteczny i te sprawy, tylko że oni od jakiegoś dłuższego czasu mocno zaniżyli jakość pakowania. Natomiast reklamacje jak zwykle bez problemu.