Zasady
11 XII 2005 - Warszawa
Miejsce: Gimnazjum nr 2 w Warszawie, ul. Narbutta 65/71
Start: 10:00 (przewidywane zakończenie 18:00)
Wejściówka: 10 zł/gracz
Format: Czar Par 2*300pkt, 3 bitwy
Obowiązują wymogi rankingowe (
http://www.mythos.pl/rank_zasady.php)
Zasady turnieju:
=> Sojusze dowolne, ale jesli zgadzaja sie ze "sciezkowymi" (a takze armie spoza sciezki, ale mogace byc ze soba w sojuszu) to modele traktowane sa jako friendly i moga korzystac z liderki swoich sojusznikow, w innym przypadku jako "neutral" i z liderki korzystac nie moga.
=> Jeżeli przeciwnikowi (wrogiemu sojuszowi) na koniec bitwy nie zostanie na stole ani jedna figurka, to zwycięzcy bitwy dostają +0,5 dużego punktu na koniec
=> Zwycięstwo daje 3 duże punkty, a remis 1. Do osiągnięcia zwycięstwa potrzebna jest na koniec przewaga 175 małych punktów.
=>W każdym scenariuszu limit tur wynosi 6 a limit czasu 150 minut
=> Na koniec turnieju w przypadku 2 par ex equo na 1szym miejscu decyduje wynik bezpośredniego starcia (jeśli takie się odbyło) lub małe punkty.
=> Max 50% bohaterow, 30% maszyn itd
Obowiązuje zakaz wystawiania jakichkolwiek sojuszników
Scenariusze :
1.Choinka
Na srodku pola bitwy znajduje się las, w którym stoi mega-sup***bista choinka, ktora kazda armia chcialaby zdobyc na swieta. Zasady takie jak w typowym Capture the Flag, z tym, ze flaga (choinka) jest jedna i znajduje sie na srodku stolu. Za posiadanie na koniec bitwy choinki warte jest +100 pkt. Jezeli model niosacy choinke zostanie zabity, to ona zostaje polozona w miejscu smierci niosacego, skad moze byc oczywiscie podniesiona.
2.Prezenty
Na stole znajduje się 6 znaczników reprezentujących skrzynie z ubraniami. Model, który dotknie zamkniętej skrzyni może ją otworzyć i przymierzyć ubranka Wink Gracz wykonuje rzut D6 i sprawdza, co znajdowało się w skrzyni:
1 - Mikolajowy Worek -2,5 Mv
2 - Mikołajowa Broda +1Cou/Fear
3 - Mikołajowa laska +1Str
4 - Mikołajowy Płaszcz +1Res
5 - Mikołajowe Buty +2,5 Mv
6 - Mikołajowa Czapka +1Dys
Za kazdy znacznik na koniec bitwy model dostaje +20 pts. gdy model ginie ubranka sa niszczone.
3.Świąteczny Karpik
Na środku bitwy znajduje się staw/jezioro/rzeka/jakas inna woda. Model w trakcie gry moze podejsc tak, by byc z nia w kontakcie i posiwecic cala ture na lowienie ryb ( nie moze sie ruszac/strzelac/czarowac itp)- rzuca wtedy D6 i na 5+ udalo mu sie wylowic dorodnego karpia. W wodzie jest max 10 rybek - znacznikowi, jak model ze znacznikiem ginie, to rybki zostają w miejscu smierci. Model musi zaczac aktywacje w kontakcie z woda
Jesli model jest w walce, to może albo nie łowić i walczyć normalnie, albo łowić i tylko bronić, bez kontrataków/oburęczności itp. Po prostu nie moze w zaden sposob zaatakowac przeciwnika
Kazda rybka na koniec bitwy jest warta 10 pkt.
Wszystkich serdecznie zapraszamy Smile