Zamiast poczty pisz do nich, zeby wyslali kuriera po odbior reklamacji. Nie trzeba nosic przesylki i czekac na zwrot kasy za wysylke. Od razu tez powinines dostac nowe egzemplarze.
Z tymi zwrotami to mają niezły pierdzielnik.
Przed świętami zamówiłem Encyklopedie Marvela.
14 grudnia dostałem paczkę, ale towar był mocno obity. 15 grudnia odpisali, że wyślą do mnie 20 grudnia dwóch kurierów, jeden odbierze uszkodzony produkt, natomiast drugi da nowy egzemplarz. 20 grudnia był tylko jeden kurier (z egzemplarzem dla mnie). Zgłosiłem, że nie odebrali swojej paczki. Odpisali, że 27 grudnia będzie u mnie kurier.
27 grudnia, faktycznie był kurier, ale nie odebrał paczki bo nie miał listu przewozowego i miał błąd w systemie bo powinien odebrać paczkę, a wpisany miał list. Oczywiście następnego dnia im to zgłosiłem, odpisali, że 2 stycznia będzie jeszcze raz kurier (ze wszystkimi papierami). Dzisiaj właśnie wysłałem im wiadomość, że kuriera nadal nie było.
Nie spieszy mi się, a nie widzę sensu by im odsyłać na mój koszt.