Autor Wątek: Wyprzedaże/promocje- komentarze.  (Przeczytany 713911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline finito2000

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #120 dnia: Październik 24, 2017, 07:41:25 pm »
U mnie kioskarka przy skanowaniu i wydawaniu dla mnie paczek, robi krótką przerwę by obsłużyć innych klientów, więc jeśli odbieram choćby z trzydzieści paczek to inni klienci na tym nie cierpią. A co się tyczy dodatkowego rabatu to może zauważyliście jak przy ostatnim Merlin zaszalał z cenami - jeśli zeszycik kosztował 0,79 gr to teraz kosztuje 3,59 zł choć nie ma co się dziwić skoro brało się go jako zapychacz to przy takiej ilości sprzedaży ceny musieli podnieść

Offline FloreK9

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #121 dnia: Październik 24, 2017, 08:12:35 pm »
U mnie kioskarka przy skanowaniu i wydawaniu dla mnie paczek, robi krótką przerwę by obsłużyć innych klientów, więc jeśli odbieram choćby z trzydzieści paczek to inni klienci na tym nie cierpią...

Grubo z zamówieniami idziecie Panowie. :D

Offline jeanvanhamme

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #122 dnia: Październik 25, 2017, 09:23:08 am »
Tu z rabatem 25% jest świetna cena a ludzie narzekają że nie ma ponad 30%  :smile:

Lepiej narzekać, że ludzie w dziale Wyprzedaże/promocje szukają wyprzedaży i promocji?

Offline history

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #123 dnia: Październik 25, 2017, 10:03:23 am »
Emotka emotką ale sens zdania był jaki był. Już któryś raz w ostatnich dniach pojawia się podobny ton postu. Sklepy robią promocje, dają kody to korzystajmy ile wlezie. Księgarnie rozpieszczają nas rabatami, my ich zamówieniami - jak wszyscy są zadowoleni, to po co drążyć temat? Jak później będą mniejsze rabaty bo skończą się promocje to... za kilka tygodni, albo prędzej pojawi się inna promocja w innym sklepie i znowu będzie szał. Wcześniej była księgarnia Znak, Ravelo... rabaty po 50%. Wejdzie nie daj Boże pewna ustawa i będzie jedna wielka pupa.

Człowieku ale musisz mieć smutne życie, jak żarty Ciebie tak osobiście dotykają :smile: Więcej dystansu do świata i ludzi :wink: Peace




Co do tematu odbioru to ja robię w excelu tabelkę, drukuję numer paczki z kodem odbiru, markerem zaznaczam 3 ostatnie numery paczki a Pani w kiosku zawsze ma moje paczki przygotowane i podpisane nazwiskiem więc szybko to idzie. Jak pracownik nie ogarnia i szuka kilka paczek z nieposegregowanej sterty to sugeruję zmienić kiosk i współczuję. Gorzej, że w moim kiosku czasem dorabia kobiecina chyba już po 60-tce. Ja nic do niej nie mam, szanuję i współczuję że musi dorabiać pewnie do głodowej renty/emerytury, ale kobieta ledwo chodzi na nogach i jak mi podaje te paczki to raz że wolno a dwa że mi jej żal. Muszę jej w końcu rzucić jakiś napiwek - dlaczego nie? kto nie dał czasem menelowi złocisza bo żebrał na winko, a ona zamiast prosić się sama zarabia na swoje utrzymanie - a może kogoś z rodziny? Dobra koniec dygresji.

Offline muaddib85

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #124 dnia: Październik 25, 2017, 12:28:58 pm »
W Ravelo wychodziły ładnie. Nie ma przypadkiem kodu 35% na drugą książkę, czy czegoś takiego?
dziś jest

Offline parsom

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #125 dnia: Październik 25, 2017, 01:33:31 pm »
Merlin mi podpada - przy części komiksów na lisice wyszukiwania jest np. cena 46,99, która w koszyku zmienia się w 51,66. I żadne czyszczenie ciasteczek nie pomaga. Nieładnie.

A przy okazji - zaliczyłem u nich reklamację. Dostałem odfoliowany 5 tom Skalpu. I nie byłoby tragedii, gdyby ktoś nie użył go jako podkładki do pisania - na pierwszych stronach były odciśnięte bazgroły wypisywane długopisem na jakiejś kartce. Więc jak ktoś dostanie komiks bez folii - niech uważa. Sam proces reklamowania mają toporny - obliczony chyba na zniechęcenie do reklamacji.
Głosuj na mój projekt Lego Ideas: http://link.do/56xyk

Offline mack3

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #126 dnia: Październik 25, 2017, 06:30:14 pm »
Merlin mi podpada - przy części komiksów na lisice wyszukiwania jest np. cena 46,99, która w koszyku zmienia się w 51,66. I żadne czyszczenie ciasteczek nie pomaga. Nieładnie.
To oznacza, że zmienili cenę, ale "nie wskoczyła" jeszcze ona na listę (stronę z produktem). Prawdopodobnie niedługo sie zaktualizuje. Jak napisał 2rcfrt działa w obie strony (raz przez to jest taniej, raz drożej).
Natomiast świadomie zawyżają (zaokrąglają w górę) kwotę promocji/zniżki. Czasami to drobnostka np. 34,8%, a nie jak piszą 35%, ale czasami jest 30,008% a piszą 31%. W sumie jednak oszustwo.


Proces reklamowania jest rzeczywiście toporny i trzeba wymieniać się mailami, bo nie ma go w systemie sklepu.


Toporne to są reklamacje w emiku. Na czym polega ta  toporność w merlinie? Ja jakis czas temu coś tam reklamowałem i jesli dobrze pamiętam polegało to na tym, że napisałem maila, że coś jest z wadą, a 2 dni później był kurier żeby odebrać uszkodzony komiks. Chyba nawet zdjęć nie musiałem wysyłać. Jak komiks do nich dochodzi to przesyłają komiks nowy.
Niby w arosie jest jeszcze łatwiej (od razu kurier z reklamowanym produktem), ale daleko temu do toporności w moim odczuciu... chyba że coś sie ostatnio zmieniło.

Offline parsom

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #127 dnia: Październik 25, 2017, 07:01:17 pm »
Ja po napisaniu maila z reklamacją dostałem odpowiedź, że mam tego maila wysłać jeszcze raz na jakiś specjalny adres i załączyć do maila wypełniony formularz reklamacji. Formularz był nieedytowalny i zawierał dość dużo pytań (np. data odbioru zamówienia). W takim np. Znaku wystarczał mail i od raz przysyłali kuriera. A tutaj musiałem napisać, że nie będę wypełniał żadnego formularza, bo napisałem im już wszystko, a pozostałe dane i tak mają. Odpisali mi, że mogę załączyć własny wzór formularza. Na co ja, że aktualnie nie posiadam własnych wzorów formularzy. Ale jak już w końcu wysłali tego kuriera, to poszło. Ciekawe ile poczekam na odpowiedź.
Głosuj na mój projekt Lego Ideas: http://link.do/56xyk

Offline mack3

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #128 dnia: Październik 25, 2017, 07:39:17 pm »
Ja po napisaniu maila z reklamacją dostałem odpowiedź, że mam tego maila wysłać jeszcze raz na jakiś specjalny adres i załączyć do maila wypełniony formularz reklamacji. Formularz był nieedytowalny i zawierał dość dużo pytań (np. data odbioru zamówienia). W takim np. Znaku wystarczał mail i od raz przysyłali kuriera. A tutaj musiałem napisać, że nie będę wypełniał żadnego formularza, bo napisałem im już wszystko, a pozostałe dane i tak mają. Odpisali mi, że mogę załączyć własny wzór formularza. Na co ja, że aktualnie nie posiadam własnych wzorów formularzy. Ale jak już w końcu wysłali tego kuriera, to poszło. Ciekawe ile poczekam na odpowiedź.
A, przepraszam, mój błąd, Twój wpis odświeżył mi pamięć. Rzeczywiście był tam jakiś formularz, który trzeba było wypełnić. No tak, to w takim arosie czy bonito nie ma tego typu "udogodnień".

Offline Itachi

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #129 dnia: Październik 25, 2017, 08:12:17 pm »
Wypełnienia formularza trwa 2 minuty. Wysłanie e-maila kolejne 2. W 5 minut mamy dokonaną reklamację. Kiedyś Merlin nie wymieniał egzemplarzy, teraz sami przysyłają kuriera i można samemu zdecydować, czy chce się zwrot gotówki czy może nowy egzemplarz. Jak dla mnie bomba i zmiana na wielki +.

Offline parsom

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #130 dnia: Październik 25, 2017, 08:50:13 pm »
Wypełnienia formularza trwa 2 minuty. Wysłanie e-maila kolejne 2. W 5 minut mamy dokonaną reklamację. Kiedyś Merlin nie wymieniał egzemplarzy, teraz sami przysyłają kuriera i można samemu zdecydować, czy chce się zwrot gotówki czy może nowy egzemplarz. Jak dla mnie bomba i zmiana na wielki +.

Nie trwa 2 minut, bo jest nieedytowalny. Czyli musisz albo wydrukować i zeskanować, albo np. mieć możliwość pisania po nim. Poza tym - wymagają podania np. daty odbioru zamówienia, daty zakupu, numeru zamówienia, opisania wady (opis mojej nie miał szans zmieszczenia się w wyznaczonym miejscu), daty stwierdzenia wady. Więc ludzkie z nich paniska, ze wymieniać pozwalają, ale przy innych nadal są niezbyt przyjaźni.
Głosuj na mój projekt Lego Ideas: http://link.do/56xyk

Offline Itachi

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #131 dnia: Październik 25, 2017, 08:57:01 pm »
Panie!

- edycja trwa kilka sekund, klikasz ikonkę pisania i już
- daty są orientacyjne, nikt nie sprawdza tego czy odebrałeś 25.10 czy 24.10, tak samo jak moment zauważenia wady, można wskazać ten sam dzień można inny
- opis reklamowanego przedmiotu, wystarczy napisać "uszkodzona okładka"
- numer zamówienia, wchodzisz na stronę sklepu, chwila poszukiwać i gotowe. Wiadomo jak ktoś zamówił 50 paczek, to wyszukanie tej jednej może zająć dłuższą chwilę, ale i tak te wszystkie czynności idą dosyć sprawnie :smile: Więcej optymizmu.

Offline parsom

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #132 dnia: Październik 25, 2017, 09:07:06 pm »
To może ty klikasz ikonkę, bo u mnie żadnej nie ma.
Daty mogą sobie być orientacyjne, ale po co? Wszystkie te dane albo mają, albo nie są im do niczego potrzebne.
Opis wady - jak masz takie uszkodzenie to można, ale ja np. miałem dość nietypowe. 
I tu nie o to chodzi, że to straszny wysiłek, ale o to, że procedura jest niepotrzebna i bezsensowna. Zwłaszcza jeżeli po wysłaniu maila z opisem problemu dostaję odpowiedź zwrotną, że mam tego maila wysłać gdzie indziej i do tego jeszcze raz opisywać problem wypełniając te pierdoły. I jeszcze będą to rozpatrywali przez 14 dni.
Konkluzja jest zaś taka, że jedynym powodem kupowania w Merlinie jest ta promocja masterpass. Firma, która wróciła z zaświatów powinna się już chyba zorientować, że procedury z dawnej epoki nie są dobrym sposobem pozyskiwania klientów.
Głosuj na mój projekt Lego Ideas: http://link.do/56xyk

Offline juras9

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #133 dnia: Październik 25, 2017, 09:13:43 pm »
Konkluzja jest zaś taka, że jedynym powodem kupowania w Merlinie jest ta promocja masterpass. Firma, która wróciła z zaświatów powinna się już chyba zorientować, że procedury z dawnej epoki nie są dobrym sposobem pozyskiwania klientów.


Niestety taka jest prawda :(. Otwieranie paczek z Merlina to loteria. Mam wrażenie, że zwroty, bez folii i po przejściu cyrklem pakują z powrotem do paczek i wysyłają innym klientom.

Offline Itachi

Odp: Wyprzedaże/promocje- komentarze.
« Odpowiedź #134 dnia: Październik 25, 2017, 09:14:07 pm »
parsom

Zainstaluj program Adobe Acrobat Reader, jak otworzysz to po prawej masz opcję wypełnij i podpisz. Najprostszy program. Co do danych, nic nie poradzisz. Takie mają standardy, widać to po mechanicznych odpowiedziach typu kopiuj/wklej. Oni mają tyle zamówień, że pewnie w jakimś tam stopniu taki dokument pomaga im w utrzymaniu porządku. Tak czy siak przyjmują wszystkie reklamacje jak leci, więc nie ma co narzekać.