Autor Wątek: Funky Koval  (Przeczytany 61022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xionc

  • Redakcja KZ
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 4 564
  • Total likes: 1
  • Świecki krzewiciel wiary
    • age of reason
Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #165 dnia: Grudzień 06, 2010, 02:47:53 pm »
Przeczytalem ten trzeci odcinek. Ufff, naprawde jest slabo. On nie tylko nie ma zadnego zwiazku z poprzednimi, ale nawet sam ze soba za bardzo nie ma zwiazku. :)

Rozumiem teraz czemu wszyscy narzekali, haha.

Mam nadzieje, ze od 4 odcinka bedzie juz normalnie, czyli jakas fabula. W sumie autorzy moga miec tylko do samych siebie pretensje, jesli dali taka zajawke z ktora nic sie nie dalo zrobic w integralu...
Twoje zapytanie nie jest wystarczająco specyficzne. Spróbuj użyć dłuższych słów.

Offline graves

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #166 dnia: Grudzień 31, 2010, 11:57:46 am »
Przeczytałem własnie nowego Funky'ego, ze styczniowego numeru Fantastyki.
Czuję się jakbym czytał co 3 odcinek z powyrywanymi stronami.  :roll:
Ale o co kurna chodzi? Autorzy na siłę chcą hyba tak zakręcić akcję, żeby czytanie za piętnastym razem wszystkich albumów dopiero wyłapywało jakieś drobne połączenia i dawało sens temu wszystkiemu. Na razie się w tym pogubiłem  :lol:
"It is an old maximum of mine that when you have excluded the imposible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

Offline Nawimar

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #167 dnia: Grudzień 31, 2010, 01:31:01 pm »
Rzeczywiście chaos, ale końcówka na swój sposób intrygująca. Liczę, że Maciej Parowski poskłada to w całość i mimo wszystko nas zaskoczy.

Offline xionc

  • Redakcja KZ
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 4 564
  • Total likes: 1
  • Świecki krzewiciel wiary
    • age of reason
Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #168 dnia: Grudzień 31, 2010, 05:45:54 pm »
Hej, mnie sie zdaje ze wszystko w miare kumam a najnowszy odcinek przywraca akcje na normalne tory po tym jak biedny Parowski musial te 4 strony crapu umiescic w fabule.
Twoje zapytanie nie jest wystarczająco specyficzne. Spróbuj użyć dłuższych słów.

Offline Nawimar

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 31, 2011, 11:18:39 pm »
Sam nie wiem czym to uzasadnić, ale epizod z lutowej "NF" jak dla mnie całkiem udany choć wciąż nie wyzbyty chaotyczności. Ale widać chyba już taka specyfika tego tomu. I z rysunkami jakby nieco lepiej (poza chwilami niezbyt podobną do samej siebie Brendą). Bogusław Polch jakby się rozkręcał. Czekam na więcej.

Offline xionc

  • Redakcja KZ
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 4 564
  • Total likes: 1
  • Świecki krzewiciel wiary
    • age of reason
Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #170 dnia: Luty 06, 2011, 05:19:13 pm »
Taz mi sie ten lutowy epizod podoba, tylko ja bym dal mniej polskich akcentow (ogorki z Greenpointu, please) i wasow.

Autorzy wciaz zyja w latach osiemdziesiatych - it seems...
Twoje zapytanie nie jest wystarczająco specyficzne. Spróbuj użyć dłuższych słów.

Offline graves

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #171 dnia: Luty 06, 2011, 06:11:46 pm »
A mnie się nadal nie podoba. I szanse na wyprostrowanie maleją... Nie znaczy, że przestanę kupować  :wink:
Zawsze pozostaje mała nadzieja, że coś zaskoczy :)
"It is an old maximum of mine that when you have excluded the imposible, whatever remains, however improbable, must be the truth."

Offline xionc

  • Redakcja KZ
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 4 564
  • Total likes: 1
  • Świecki krzewiciel wiary
    • age of reason
Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #172 dnia: Luty 06, 2011, 06:50:14 pm »
Taa, a jak sie ukaze pelen album w kolorkach, to i tak popedzisz do ksiegarni. :)
Twoje zapytanie nie jest wystarczająco specyficzne. Spróbuj użyć dłuższych słów.

Offline Ajron

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #173 dnia: Marzec 11, 2011, 02:30:47 pm »

Offline xionc

  • Redakcja KZ
  • Radca bracki
  • *
  • Wiadomości: 4 564
  • Total likes: 1
  • Świecki krzewiciel wiary
    • age of reason
Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #174 dnia: Marzec 11, 2011, 06:47:57 pm »
Kolekcjonaerskie? Jakis BS sie szykuje.... Ale dobrze, ze wznawiaja, moze sie w tej serii tez tom 4 ukaze.

A co myslicie o ostatnim odcinku? Wydaje mi sie, ze w dobra strone sprawy zmierzaja...
Twoje zapytanie nie jest wystarczająco specyficzne. Spróbuj użyć dłuższych słów.

Offline Nawimar

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #175 dnia: Marzec 11, 2011, 07:46:37 pm »
Też jestem tego zdania. Coś się jednak z tej historii wykluwa ciekawego. A i rysunkowo jakby się B. Polch się rozkręcał.

ramirez82

  • Gość
Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #176 dnia: Marzec 11, 2011, 09:46:22 pm »
Ale dobrze, ze wznawiaja, moze sie w tej serii tez tom 4 ukaze.


http://www.czytadelko.com.pl/2011/03/11/funky-koval-powraca-w-wydaniu-kolekcjonerskim/

Czwarty tom ma być wydany pod koniec roku.

Offline Thomas29Needles

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #177 dnia: Marzec 17, 2011, 09:55:48 am »
Czy ktokolwiek wie jak będzie wyglądało kolekcjonerskie wydanie? Na wszystkich portalach to samo czyli zapowiedź i zero konkretów. Najważniejsze, że są cytaty z  Szyłaka, Droba i Orlińskiego, jakby to było najważniejsze i najbardziej miało zachęcić do kupna  :???:

Kupią i tak osoby zaznajomione od dawna z komiksem wiec wynurzenia redaktorów są tutaj średnio potrzebne.

Offline Gregovski

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #178 dnia: Marzec 17, 2011, 08:51:42 pm »
Czy wtrącą/włączą te kadry, które kiedyś stały się okładką Fantastyki (front, innym razem tył), a nijak nie były do znalezienia w albumach/fabule..?
I am not bound to please thee with my answers.

Offline krakers

Odp: Funky Koval
« Odpowiedź #179 dnia: Marzec 17, 2011, 11:44:06 pm »
Ciekawa dyskusja trwa na Alei Komiksu na temat reedycji i nie tylko :smile: .
 http://komiks.nast.pl/nowosci/15139/Funky-Koval-Kolekcjonerska-reedycja/