Autor Wątek: Komiks.ovh - nowa strona społecznościowa dla komiksiarzy  (Przeczytany 33372 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michaś P.

Odp: Komiks.ovh - nowa strona komiksowa z forum dyskusyjnym
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 21, 2018, 10:03:57 am »
Skórkę strony zawsze można zmienić - jeśli ktoś zna ładniejszą darmową skórkę strony, która odda ducha komiksu i nie będzie wyglądać jak amatorski blog, mogę podmienić.
W nagłówku można zwężyć wysokość skośnego paska (ale wtedy trzeba będzie usunąć tę grafikę z superbohaterką, bo zostanie z niej czubek głowy. Można też zmniejszyć nazwę strony.

Na próbę testowałem przed chwilą kilka innych skórek, by zobaczyć jak strona mogłaby inaczej wyglądać i zauważyłem, że skrypty chodzą wolniej (strony wyraźnie wolniej się ładują - widocznie skórka którą ustawiłem na starcie jest dobrze zoptymalizowana przed projektanta).

Wordpressa znam bardzo dobrze, pracuję na nich od wielu lat i jestem w stanie od ręki rozwiązywać różne problemy techniczne, łącznie z wtyczkami, a o SMF nie wiem praktycznie nic. Jak się SMF zepsuje, obawiam się, że nie będę potrafił go naprawić.
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2018, 10:15:36 am wysłana przez Michaś P. »
Nowy adres oficjalnej strony "Krakersa": http://komiks.ovh

Offline gobender

Odp: Komiks.ovh - nowa strona komiksowa z forum dyskusyjnym
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 21, 2018, 11:10:19 am »
Jak dla mnie skórka jest ok. Natomiast superbohaterka (skądinąd kwestionowalnej urody) nie jest elementem, który chciałbym oglądać codziennie po kilkadziesiąt razy. Forum jako stricte użyteczne środowisko w ogóle nie powinno mieć takich elementów. Zrób wąski pasek z logo koło hamburgera z menu i po zawodach.

Offline LucasCorso

Odp: Komiks.ovh - nowa strona komiksowa z forum dyskusyjnym
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 21, 2018, 12:15:56 pm »
Ogromny plus za lajki! Tego mi brakowało na forum gildii a tam jest...