Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Gildia Gier Bitewnych
Konwent Gladius (21-22.05.2022)
RK:
Więcej informacji o imprezie:
http://konwent-gladius.pl/
https://strategie.net.pl/viewtopic.php?f=285&t=20111
oraz na profilu imprezy (Gladius - konwent gier bitewnych) na FB.
Zapraszamy!
RK:
Pokaz systemu „Mortal Gods”
Z dniem dzisiejszym rozpoczynamy prezentację systemów bitewnych, które będą pokazywane na IV edycji konwentu Gladius, oraz innych punktów programu imprezy. Pierwszym systemem jest „Mortal Gods”, którego pokaz przeprowadzi w tym roku Karol Siadul.
***
Jest wiele możliwości, by pomóc wyobraźni znaleźć się w antycznej Grecji: „Assassin Creed Odyssey”, „300” czy „Cyklady”. „Mortal Gods” to kolejna opcja do realizacji tego celu. Jest to gra figurkowa, w której kierujemy małymi grupkami greckich wojowników. Oddział złożony z hoplitów, lekkozbrojnych peltastów oraz procarzy i oszczepników ma do wykonania zadanie specjalne takie jak przeniknięcie na tyły wroga, przejęcie bądź zniszczenie zapasów lub wybicie nieprzyjaznych oddziałów. Analogiczna grupa (dowodzona przez drugiego gracza), składająca się z podobnie wyposażonych zbrojnych stara się przeszkodzić w wypełnieniu misji i zarazem zrealizować własne cele.
Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/04/iv-gladius-pokaz-systemu-mortal-gods/
RK:
Pokaz systemu „Seven Days to the River Ren”
„Seven Days to the River Ren” to zestaw szybkich zasad symulujących walkę pancerną w Europie w latach 80-tych, kiedy zimna wojna między sojuszem NATO a kierowanym przez ZSRR Układem Warszawskim z łatwością mogła stać się gorąca.
Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/05/iv-gladius-pokaz-systemu-seven-days-to-the-river-ren/
RK:
Pokaz systemu „Victory at Sea”
„Victory at Sea” to gra o starciach morskich podczas Drugiej Wojny Światowej, podczas której mocarstwa ówczesnego świata odkryły, że fundamentalne zasady bitew morskich ulegają szybkim zmianom z powodu pędzącego rozwoju technologicznego.
Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/05/iv-gladius-pokaz-systemu-victory-at-sea/
RK:
Pokaz systemu „Grimdark Future”
„Grimdark Future” to prosty, tani i szybki system sci-fi. Główne zasady są darmowe, przetłumaczyliśmy je na polski i mieszczą się na jednej kartce A4. Można grać dowolnymi modelami (także innych wytwórców lub wydrukami 3D), a partia zwykle trwa poniżej jednej godziny. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozegrać wielką bitwę. Chcesz spróbować gier bitewnych, ale zniechęcają Cię koszty i złożoność? Zapraszamy na wprowadzającą partię, gdzie nauczymy grać i, jeśli się spodoba, podpowiemy, jak tanio skompletować pierwszą armię. Wystarczy już kilkanaście modeli. Masz już figurki sci-fi (GW, Mantic itp.), ale duże systemy straszą erratami i brakiem balansu? Również zapraszamy! Powiemy, jaką armią z GF możesz grać swoimi modelami. Wolisz mniej modeli i skirmishe? Mamy siostrzany system „Grimdark Future: Firefight”, do którego wystarczy już kilka modeli. Co wyróżnia „Grimdark Future”? Naprzemienna aktywacja, balans oraz stabilne, darmowe i proste zasady.
Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/06/iv-gladius-pokaz-systemu-grimdark-future/
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej