Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > Gildia Gier Bitewnych

Konwent Gladius (21-22.05.2022)

<< < (2/7) > >>

RK:
Pokaz systemu „Age of Fantasy”



„Age of Fantasy” to prosty, tani i szybki system osadzony w świecie fantasy. Główne zasady są darmowe, przetłumaczyliśmy je na polski i mieszczą się na jednej kartce A4. Można grać dowolnymi modelami (także innych wytwórców lub wydrukami 3D), a partia zwykle trwa poniżej jednej godziny. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozegrać wielką bitwę. Chcesz spróbować gier bitewnych, ale zniechęcają Cię koszty i złożoność? Zapraszamy na wprowadzającą partię, gdzie nauczymy grać i, jeśli się spodoba, podpowiemy, jak tanio skompletować pierwszą armię. Wystarczy już kilkanaście modeli. Masz już figurki fantasy (GW, Mantic itp.), ale duże systemy straszą erratami i brakiem balansu? Również zapraszamy! Powiemy, jaką armią z AoF możesz grać swoimi modelami. Wolisz mniej modeli i skirmishe? Mamy siostrzany system „Age of Fantasy: Skirmish”, do którego wystarczy już kilka modeli. Preferujesz starcia regimentów na trayach? Dostępny jest też „Age of Fantasy: Regiments”, które je odwzorowuje. Co wyróżnia „Age of Fantasy”? Naprzemienna aktywacja, balans oraz stabilne, darmowe i proste zasady.

Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/06/iv-gladius-pokaz-systemu-age-of-fantasy/

RK:
Pokaz systemu „In Bellonae Hortis”



INBELLONÆ HORTIS to system bitewny stworzony przez Warszawski Klub Miłośników Gier Bitewnych „Yelonky”. Przeznaczony jest do rozgrywania największych bitew starożytności, ze szczególnym uwzględnieniem okresu od śmierci Aleksandra Wielkiego po schyłek Republiki Rzymskiej (IV-I wiek p.n.e.). Został zaprojektowany tak, by zapewnić szybką i przyjemną rozgrywkę, pozwalając jednocześnie graczom wczuć się w role dowódców ogromnych, antycznych armii. W trakcie gry kluczowe będzie planowanie, przewidywanie przebiegu bitwy, wyczucie punktu krytycznego, ale także osobista odwaga Graczy. Czy w decydującym momencie rzucą się w wir walki, ryzykując śmierć dowódcy i klęskę swojej armii, lecz także zagrzewając żołnierzy do walki i wzmacniając ich morale, co może przynieść zwycięstwo? Czy też pozostaną z tyłu, kierując oddziały na zagrożone kierunki i skupiając się na koordynacji wojsk i dowodzeniu? Każda z tych decyzji może okazać się kluczowa dla przebiegu starcia.

Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/07/iv-gladius-pokaz-systemu-in-bellonae-hortis/

RK:
Pokaz systemu „Ravenfeast”



„Ravenfeast” jest darmowym, szybkim i prostym systemem bitewnym pozwalającym rozgrywać starcia zbrojnych grup Wikingów i Anglosasów. Zasady mają wyłącznie sześć stron, przez co w mgnieniu oka zaczniecie najeżdżać i grabić wybrzeża dawnej Anglii, tocząc starcia w akompaniamencie szczęku oręża i okrzyku kruków. Do nauki systemu zachęcamy szczególnie początkujących graczy, którzy pragną poprowadzić swoich wojowników na wyprawy łupieżcze i zapisać się w sagach śpiewanych po wsze czasy w długich domach. „Ravenfeast”, autorstwa Ala Haldena, został wydany przez Little Wars TV jako darmowe wrota do świata historycznych gier bitewnych, z którym przygodę możesz rozpocząć z około dziesięcioma figurkami. Prosta i szybka mechanika systemu czyni go idealnym dla nowicjuszy, lecz Karty Runiczne, formacje i mnogość scenariuszy pozwolą również weteranom hobby czerpać przyjemność z tych zasad.

Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/07/iv-gladius-pokaz-systemu-ravenfeast/

RK:
Pokaz systemu „Blood Red Skies”



Lipiec 1940: do pokonania Wielkiej Brytanii brakuje Niemcom tylko jednego: obezwładnienia królewskich sił powietrznych. Czy słabnący RAF zdoła odeprzeć falowe naloty wroga? Lipiec 1941: rozpędzony Wehrmacht przemierza stepy Ukrainy: Luftwaffe masakruje przeciwnika na ziemi. Nieliczne choć bardzo zdeterminowane Wojenno Wozdusznyje Siły próbują powstrzymać Luftwaffe. Czy uda im się obronić rodzinny kraj? Wiosna 1945, Iwo Jima: pętla zacieśnia się wokół Cesarstwa Japonii. Amerykańskie wyprawy bombowe coraz częściej pojawiają się nad Wyspami Macierzystymi. Czy lotnikom spod znaku wschodzącego słońca uda się powstrzymać to, co nieuniknione?

Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/08/iv-gladius-pokaz-systemu-blood-red-skies/

RK:
Pokaz systemu „Saga”



Na tegorocznym Gladiusie będziecie mogli zapoznać się z jednym z bardziej popularnych systemów para-historycznych w Polsce. Mowa o grze SAGA, czyli osadzonym w różnych epokach od antyku aż po średniowiecze systemie skirmishowym.

Więcej: http://konwent-gladius.pl/2022/05/08/iv-gladius-pokaz-systemu-saga/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej