Autor Wątek: Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!  (Przeczytany 24091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dagobert

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 12, 2004, 08:39:21 am »
Witam
Cytat: "Herudaio"

Ja na początkowy system polecam... ten który ci się spodoba... pójdź sobie do sklepu... obejrzyj wszystkie systemy poczytaj pooglądaj... mechaniki są różne... najważniejsze by tobie świat i sam system ci się podobał, byś miał wole pograć w niego

I tak powinna brzemieć ostateczna odpowiedź na ten topic. W temacie padły już chyba wszystkie powszechnie znane systemy ( wraz z argumentacją ) , a nawet dużo więcej  ;) więc lepiej już zakończyć tą bezsensowną licytację własnych upodobań i preferencji.

Pozdrawiam :)

Offline Adam Waśkiewicz

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 13, 2004, 09:01:01 am »
Cytat: "dagobert"
I tak powinna brzemieć ostateczna odpowiedź na ten topic. W temacie padły już chyba wszystkie powszechnie znane systemy ( wraz z argumentacją ) , a nawet dużo więcej  ;) więc lepiej już zakończyć tą bezsensowną licytację własnych upodobań i preferencji.


 Bynajmniej. Po pierwsze - nie każdy ma możliwość pójścia sobie do sklepu i przejrzenia podręczników do iluśtam systemów. Dla wielu osób z mniejszych miejscowości praktycznie jedynym sposobem kupowania erpegowych podręczników są księgarnie wysyłkowe i zakupy przez Internet - a opisy podręczników na stronach wydawców / dystrybutorów przeważnie nie grzeszą obiektywizmem, zapewniając nas o wspaniałości każdego systemu czy dodatku.
 A dzięki takiemu tematowi taki potencjalny nabywca pozna blaski i cienie poszczególnych systemów od osób, które je znają, i nie mają żadnego interesu w tym, żeby wciskać innym forumowiczom ciemnotę.

 Pozdrawiam,
 Adam

Offline Beast

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 13, 2004, 09:06:52 am »
Cytat: "Adam Waśkiewicz"