Autor Wątek: Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!  (Przeczytany 24090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sony

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 17, 2004, 10:24:46 am »
Mała uwaga : materiały mają być PO POLSKU. Dodoatkowo system ma być rozwujany PO POLSKU. Na aukcjach kupię wszystko. Kwestię "SSANIA" pominę milczeniem. EarthDawn NIE BĘDZIE rozwijany PO POLSKU. I to go dyskwalifikuje. Co do 300 zł to Przesadzasz i to sporo. Chętnie przedam Tobie komplecik 4 podręczników (Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi, Księgę potworów i Forgoteny) za 280 zeta i będę do przodu.  :lol:  Forgoteny kosztują 79 zł a pozostała trójka 59 zł razem 256 zł - bez PMP można się obejść co redukuje całość do 200 zł. czyli nie tak drastycznie i nie 300, a ile kosztuje kompletny opis świata EARTHDAWN? W Forgotenach mamy kompletny świat, a w E. musimy też kupić dodatki, o poszczególnych państwach, powietrznych łupieżcach, horrorach. Wiem bo sam to kupiłem. I wyszło też w granicach 200 - 300 zeta. Kwestję kolejnych edycj pominę milczeniem, argument nie trafiony, nawet Święta Krowa polskiej sceny RPG - WarHammer - doczekał się II edycji, o WOD'zie czy EARTHDAWN'ie nie wspominam. Powtażam jak papuga system MUSI być ROZWIJANY PO POLSKU tyle. Potem, słowa nie powiem, można się bawić. I ostatnia rzecz D&D jest bardziej popularny, łatwiej znaleśc grających i prowadzących - co też jest istotne. Na CONQUEŚCIE 2004 ja nie spotkałem sesji w EarthDawn, przynajmniej w systemie kardeczkowym a sesji w D&D myła masa. Sam bym zagrał a tu kicha.

Offline dagobert

Jaki system jest najlepszy??? jestem zielony!
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpień 17, 2004, 11:18:37 am »