Autor Wątek: tir-na-bor  (Przeczytany 24670 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BeRsErK

tir-na-bor
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 21, 2003, 10:46:10 pm »
Problem w tym, że wywołać eksplozje możesz tylko u klienta ze sprzętem termicznym wpisanym na karcie a tego zwykli wojacy nie mają ;)

Poza tym, gdzie jest napisane, że trzeba ich świeżutkich wysadzać - z ich wytrzymałoscia i podpakowywana siłą(o zdolnościach nie wspomne ;) ) troszke dał bym im powalczyć a jak zejdą do krytyka, no powiedzmy poważnej a będą mieli koło siebie sporo wroga to...BUUUUMMMM:D

Offline Overkill

tir-na-bor
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 21, 2003, 10:50:30 pm »
1234567890987654321

Offline Overkill

tir-na-bor
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 21, 2003, 10:53:06 pm »
1234567890987654321

Offline Arunazar

tir-na-bor
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 21, 2003, 10:54:28 pm »
bleeeeeee

to zamienie thermopriest of uren na zwyklego - 2 pkt tanszy :p

[co prawda power level 1, ale za to bardziej wytrzymaly i silniejszy]
ew people - new food
war,war is good !

Offline war2bone

tir-na-bor
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 22, 2003, 09:33:22 am »
tez kiedys sie nad czyms takim zastanawialem .... ale jeszcze z czarem wskrzeszajacym ......
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Arunazar

tir-na-bor
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 22, 2003, 10:14:21 am »
to jeszcze dwie propozycje:

typowo strzelecka  :)

1 Lor-Arkhon @ 98.0 Pts
     Auto-Governor; Experimental Ammunition; Fragmentation Shell; Lacerating
     Shell; Perforating Shell; Steam Machine Incidents
     #Steam Cannon [0.0]
     The B.O.U.R.R.I.N. [16.0]

1 Dwarf Bomber @ 48.0 Pts
     Auto-Governor; Steam Machine Incidents
     #Steam Cannon [0.0]

1 Dwarf Bomber @ 38.0 Pts
     Steam Machine Incidents
     #Steam Cannon [0.0]

3 Dwarf Crossbowman @ 45.0 Pts
     Crossbow [0.0]

3 Dwarf Crossbowman @ 45.0 Pts
     Crossbow [0.0]

2 Dwarf Crossbowman @ 30.0 Pts
     Crossbow [0.0]

Total Army Cost: 304.0

Zalety: bardzo duza sila ognia, calkiem sporo figurek
Wady: czy poradzi sobie z tym co dojdzie ?


i ciezka pancerna [rejzorbakowa ]


1 Aegher the Brief @ 200.0 Pts
     Khor War staff; Steam Fork; Steam Machine Incidents

     1 Khor Mounted Musician @ [58.0] Pts

     1 Khor Mounted Standard-bearer @ [58.0] Pts

1 Khor on Attack Razorback @ 39.0 Pts

1 Khor on Attack Razorback @ 39.0 Pts

1 Khor on Attack Razorback @ 39.0 Pts

Total Army Cost: 317.0

Zalety: mobilnosc :D i resistance
Wady: 6 figurek... nie za malo ?
ew people - new food
war,war is good !

Offline war2bone

tir-na-bor
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 22, 2003, 10:27:08 am »
ta pierwsza byla by dobra ale na armie bez scoutow ..... natomiast druga to nastepujaca modernizacje

wywalis warr staff a za to wrzucic

4 young dwarf on razorback i 2 razorback warriorsow .... w ten sposob mamy az 6 jednostek ataku i 4 jednoski wsparcia dzieki war fury ...... i jak najbardziej jeszcze mobilniejsza armia
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline BeRsErK

tir-na-bor
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 22, 2003, 02:27:06 pm »
No tu zgodzę sie z Warem - armia strzelająca nie ma szans jak przeciwnik ma skautów :/
Druga z modyfikacjami jest fajna, modeli w sam raz ale można by była jakoś maga wcisnać co by absorbować co bardziej paskudne czary na krasnoludy, takie co bazuja na inicjatywie albo zamieniaja resa z odwagą.
PS. czy Ty przypadkiem dobrze popodliczałeś pkt w tych armiach ;)

Offline Arunazar

tir-na-bor
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 22, 2003, 02:39:18 pm »
tu juz tak :) [przynajmniej teraz Ab to robil :p ]

no a co trzeba by miec zeby byle skauci mnie nie rozwalili ? Zamienic 3 kusznikow na 4 mlociazy ?
a moze baliste i kusznikow na khorow do obrony ?
ew people - new food
war,war is good !

Offline BeRsErK

tir-na-bor
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 22, 2003, 05:23:22 pm »
Wiesz to tak jak w realnych bitwach - pamietasz co kawaleria w Braveheart'cie zrobiła z niepilnowanymi łucznikami ;) tu skauci zrobili by podobnie - 50% armii dać w jednostki strzelajace to już spore ryzyko a 100% to praktycznie samobójstwo - jednostki strzelajace są zazwyczaj słabiutkie w walce :/ i używać ich powinieneś jako wsparcie a nie jako głównej siły w Twojej rozpisce.

Offline Rebel

tir-na-bor
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 22, 2003, 09:44:16 pm »
Albo jak już chcesz ryzykować strzelaczy to załatw sobie ze dwóch thallionów i będziesz mniej sie obawiał ze skauci cię zaskoczą od tyłu :)
url=http://www.sloganizer.net/en/][/url]
Sisters of Battle :D

Offline BeRsErK

tir-na-bor
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 22, 2003, 09:53:24 pm »
No tu raczej jest problem bo na 300 pkt to często się widfzi sporo skautów - ja sam mam 5 a nasz znajomy Filip gra cała armia skautowska ;)
2 thalionów to za mało, zresztą są dość drodzy - musi być wiecej walczących jednostek albo będzie bida.

Offline Arunazar

tir-na-bor
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 22, 2003, 09:59:29 pm »
ano ciezka sprawa z tymi skautami :/
i tak takiej armii po mnie nie macie sie co spodziewac, bo takie samo szczelanie to nuda :)
ew people - new food
war,war is good !

Offline Vallarr

tir-na-bor
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 22, 2003, 10:01:05 pm »
wiem , ze to nie temat o gryfach , ale mi calkiem dobrze szlo z gryfami z 6 fizylierami ;/ ale nie gralem z nikim z czolowki ;/
I was born of a scorpion's mind"
Tony Iommi - "Flame On"

Offline BeRsErK

tir-na-bor
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 23, 2003, 08:50:05 pm »
Ciekawostka z ostatniego Turnieju - Reaperek przez 5 tur lał się sam z fuziem i Uren's son'em!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! do Tirków(w tym przez 4 na krytyku :P) i...przeżył  :twisted:  :twisted:

 

anything