trawa

Autor Wątek: Fanklub Alchemików  (Przeczytany 61062 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline war2bone

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 10, 2003, 07:52:01 pm »
ehhh ja tu kombinuje jak naciagnac ludzi na turnieje 600-800 ptk dwu dniowe a sie zastanawiacie czy walnac turniej na 400 ptk  ..... przeciez jak dla mnie na 300 ptk nie warto herosow powyzej 100 ptk brac bo ci zajmuja 1/3 ptk
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Fenris

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 10, 2003, 08:05:04 pm »
No tak walka na 800 pkt a i owczem ale z tym systemem trwała by ze 2 lata. Może jednak poczekamy z takimi bitwami do stycznia kiedy wyjdzie Ragnarok wtedy bedzie mozena sobie popykać nawet heroskami i za 300 pkt za głowe :). Ale pamiętaj że Konfrontaja jako taka została pomyślana jako system skirmiszowy a wiec z nieduża ilościa figórek więc na te 400 czy 500 pkt z jednego heroska za stówke zmieścisz. Do tego dopakujesz go paroma elitarnymi warriorami no i troche mięska i masz problem z głowy. Podsumowując: większe bitwy to w Ragnaroku a w Konfrontacji to co najwyżej na 500 pkt bo póxniej stanie się to już nużące.
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline war2bone

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 10, 2003, 08:18:45 pm »
no tak .... powiedzmy gramy na 300 ptk .... dajemy herosa 130 ..... zostaje nam 170 .... teraz dajemy elite za 50 ptk zostaje nam 120 na miesko .... powiedzmy chcemy cos strzelajacego i wydajemy 60 .... zostaje 60 i mamy jak narazie 5 firurek ..... za to 60 kupujemy totalme mieso i mamy w sumie 9 figurek ....., yeah ..... z tym ze jak padnie heros to BYE BYE
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Fenris

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 10, 2003, 08:26:30 pm »
Powiedmy tak na 300 pkt NIE DAJESZ HEROSA ZA 120 PKT. Stary do tej gry masz jeszcze paru innych którzy kosztują troszke mniej punktowo. Sądze że albsolutnym maxem jest 90 pkt. Ale tak naprawde to w tej grze trzeba naprawde znaleźć złoty środek aby coś zdziałać :) i dlatego pomysł na 400 bo wtedy jużwciszniesz cościekawszego i już bedzie 10 figurek troche mocniejszych albo nawet 8 ale za to całkiem dobrze wymiatających. juz nic nie móie o 500
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline Overkill

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 10, 2003, 08:46:30 pm »
1234567890987654321

Offline Fenris

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 10, 2003, 08:59:07 pm »
Ty to chyba nas nienawidzisz panie Piotruś. Tylko dlatego że pare razy umoczyłeś .Cóż nie wszyscy mogą z nami wygrywać :) A co do zablokowania wszystkich nowych graczy alchemickich to sie zgadzam
trójka z Bazyliszka w zupełności wystarczy :)
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline Shango

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 10, 2003, 09:14:32 pm »
Moim zdaniem Alchemicy są mocną armią jak każda inna. Bardzo wiele zależy od gracza i od szczęścia. Jeszcze niedawno mówiło się, że wilczarze są przesadzone. Ostatni turniej pokazał, że nie są.
Alchemicy mają to do siebie, że są bardzo uniwersalni. Ich jednostki nie są przepakowane, biorąc pod uwagę, że na 300pkt maksimum 3 się mutują, to znaczy cała reszta nie. A modele innych armii kosztujące tyle samo inne bonusy. Dobrym przykładem są alchemiccy Warriors of the Dawn i acherońscy Ghoule. Kosztują tyle samo, ini, att i def mają takie same, Ghoule siły i resista o 1 mniej, ale Warriors of Dawn mają odwagę 3, a Ghoule feara nieumarłych 6!!! Do tego zdolność Ambidextrous. W pojedynku bez mutacji (bo one idą do ważniejszych oddziałów) Warriora Ghoul wygrywa (zdolność!!!).
U Alchemików ważne jest dobre kombinowanie, żeby sytuacja dla nich była jak najkożystniejsza (Overkill, to nie prawda, że ta armia wybacza błędy). Poza tym na mutację czasami wypadają pechy i jest krucho, a Wolfeni zawsze mają Born Killera, Mid-Nor Possesed itd...
ou did something because it had always been done, and the explanation was "but we've always done it this way."
A million dead people can't have been wrong, can they?

Offline Overkill

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 10, 2003, 09:15:11 pm »
1234567890987654321

Offline Fenris

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 10, 2003, 09:25:44 pm »
To nie strzęp sobie tego języ ka na głupoty Piotruś tylko powiedz coś sensownego np. jak masz zamiar dostać sie do tego legionowa to sie może podłącze do wojażu bo w sumie w kupie raźniej :). Ewentualnie czy 18 jesteś gotów na małą 300 punktową potyczke o dowolnym czasie i miejscu:)- wybierz ja sie dostosuje:)
Shango zgadzam sie z tobą w 100%. Dlatego właśnie fajnie się nimi gra, są niezwykle platyczni i można naprawde sobie nieźle pokombinować. Nie mają z góry wyznaczonej strategi jak np wilki których przeznaczeniem jest max napór. Zawsze jak nie dasz pkt w sile olu obrone to możesz iść na fera lub jeszcze coś inego wymyśleć :)
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline war2bone

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 10, 2003, 09:27:26 pm »
Cytat: "Shango" Poza tym na mutację czasami wypadają pechy i jest krucho, a Wolfeni zawsze mają Born Killera, Mid-Nor Possesed itd...[/quote


tak jak gryfi maja fanatyzm i lwy wysoka odwage i zdolnosc odwazny .... tylko na co im to jak przeciwnik powiedzmy feara nie wzbudza :D
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Shango

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 10, 2003, 09:35:00 pm »
Cytuj
tak jak gryfi maja fanatyzm i lwy wysoka odwage i zdolnosc odwazny .... tylko na co im to jak przeciwnik powiedzmy feara nie wzbudza :D


Akurat te armie bazują na mocnych jednostkach (w stosunku do kosztu), a te zdolności przy walce z nieumarłymi są bardzo przydatne. Alchemicy w większości mają żałosną odwagę i nietrudno ich spłoszyć :(
ou did something because it had always been done, and the explanation was "but we've always done it this way."
A million dead people can't have been wrong, can they?

Offline Overkill

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 10, 2003, 09:38:39 pm »
1234567890987654321

Offline Fenris

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 10, 2003, 09:50:16 pm »
Dobra Piotrek to w Stefie w samo południe :). ( na ubitej glebie). armia na 300 pkt bez proksów pomalowana :) - żarcik. Innni też jak najbardziej mile widziani:). Zapraszamy zapraszamuy :)
   Shango nie przesadzaj że jednostki Alchemików są miekie a co z Skorize, Bezariuszami już nic nie mówie o Kreatisach i wcale nie sa tacy drodzy
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline Fenris

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 11, 2003, 12:06:30 pm »
Alchemicy wszystkich krajów łączcie się w pary i na Legionów. :) W szystkich chętnych do pary bardzo prosze o jakiś odzew :). Alchemicy rozpatrywani są w pierwszej kolejności :)
ff through the new day's mist I run
Out from the new day's mist I have come
I hunt

Offline Shango

Fanklub Alchemików
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 11, 2003, 01:41:03 pm »
Cytat: "Fenris"
  Shango nie przesadzaj że jednostki Alchemików są miekie a co z Skorize, Bezariuszami już nic nie mówie o Kreatisach i wcale nie sa tacy drodzy


Ok, Skorize są bardzo mocni nawet bez mutacji (choć proponuję porównać statsy do Inkwizytora Gryfów, imho on jest mocniejszy, a kosztuje dokładnie tyle samo). Za to Keratis ma baardzo niską ini i defensa, wiec sam w sobie (bez odpowiedniej taktyki) nie jest wcale zabójczy jak na 26 pkt.
Co do Belisariuszy, to nie są przesadzeni jak na swój koszt. Tu proponowałbym porównanie ich chociażby do Sentineli Mid-Noru. Belisariusze to wg. mnie taki upgrade Warriors of the Dawn - mają 4 def, 4 odwagi, 8 siły (ale za to 6 resista) + toxic.
ou did something because it had always been done, and the explanation was "but we've always done it this way."
A million dead people can't have been wrong, can they?