A nie lepiej sięgnąć po coś co już istnieje i ma naprawdę dobrą mechanikę? Klimaty takie jak Łańcuch Dowodzenia, Komunikacja między jednostkami, dzielenie jednostki na sekcje jeśli zajdzie taka potrzeba - np po to by położyć suppressive fire? Medycy, zakłócanie łączności, od groma pojazdów, walka od squad'u do kompanii... i niedaleka przyszłość 2101-2183 - universum Full Thrust
) Figsy w skalach 15mm, 25mm, 28mm; realne zasady pola walki - cover save na oddział, wsparcie "z poza stołu" (włącznie z ostrzałem z orbity!! Najważniejsza rzecz - podręcznik nie wymaga gry oryginalnymi figurkami. Druga rzecz army listy dla Colonial Marines, Aliens, Predators, Archnidów ("Starship Troopers") oraz dla całego świata (mozna grać i Polish Regimentami i Polish Mercenaries
)) Trzecia rzecz: brak punktów kosztów dla figurki - gra wymaga dopasowanie oddziałów do scenariusza, poza tym mechanizm przedtrzebiania oddziału przed wejściem do gry (zakłada sie że w momencie starcia żołnierze nieżadko sa już zmęczeni, może ranni, może wcześniej ostrzelani i dowódcę zastępujemy innym żołnierzem?). Tak że gra symuluje to co mamy w rzeczywistości - a rzeczywiste bitwy rzadko kiedy są zbalansowane. Uff....
www.stargrunta.ca lub
www.gzg.com, bo to Stargrunt II firmy Ground Zero GAmes. W tej chwili przygotowujemy się - grać będziemy figsami i pojazdami 1:72 (wybraliśmy nowoczesne armie Revella), tak że za 100 zł mam 39 figurek (to jest pełen pluton, m.in. kilka dowódców, medyków, heavyweapons) + czołg i dwa wozy opancerzone
))...