trawa

Autor Wątek: Autorski system - uwagi itp.  (Przeczytany 3970 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jenerał

  • Gość
Autorski system - uwagi itp.
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 18, 2003, 05:06:11 pm »
Dzieki, endrju, ale praca sie chyba wlasnie zaczela :). Teraz przyszla pora na armie no i... pierwsze uaktualnienia systemu, proponowane przez graczy :). Ale to mnie nie zraza, bo lubie takie roboty :). No i zeby nie offtopiczyc, to pogratuluje ci utrzymywania wysokiego tempa :). Napisac zasady w tak krotkim czasie jest mym marzeniem :). Jednak szkola i obowiazki nie pozwalaja mi na przysiascie do zasad na czas, jaki bym chcial...:(. Jak tylko opublikujesz swoj system, to zarzuc sznurowadlem jakims abym mogl playtesty porobic :D

Offline endrju

Autorski system - uwagi itp.
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 18, 2003, 07:24:51 pm »
Dzieki za uznanie, jesli chodzi o szybkosc, to bynajmniej nie wynika ona z niedbalosci - tylko sporo elementow mechaniki siedzialo mi juz wczesniej w glowie i okazalo sie trafnych np. na sesjach RPG w pewien autorski systemik. Tak czy tak, trwaja wstepne playtesty - codziennie testuje kilka elementow "sam ze soba", a 1-2 razy w tygodniu siadamy z kumplem i gramy 2-3 partyjki. Jak na razie wszystko dziala swietnie w wersji, w ktorej zostalo spisane (z malymi wyjatkami), choc przynaje ze dzisiaj akurat zmienilo sie "co nieco" w fazie szturmu i wydaje mi sie, ze zapora ogniowa bedzie faktycznie ciekawym elementem systemu.
--Stuck inside while the mind is flying---

Offline ezraa

Autorski system - uwagi itp.
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 09, 2003, 02:20:31 pm »
A nie lepiej sięgnąć po coś co już istnieje i ma naprawdę dobrą mechanikę? Klimaty takie jak Łańcuch Dowodzenia, Komunikacja między jednostkami, dzielenie jednostki na sekcje jeśli zajdzie taka potrzeba - np po to by położyć suppressive fire? Medycy, zakłócanie łączności, od groma pojazdów, walka od squad'u do kompanii... i niedaleka przyszłość 2101-2183 - universum Full Thrust :-)) Figsy w skalach 15mm, 25mm, 28mm; realne zasady pola walki - cover save na oddział, wsparcie "z poza stołu" (włącznie z ostrzałem z orbity!! Najważniejsza rzecz - podręcznik nie wymaga gry oryginalnymi figurkami. Druga rzecz army listy dla Colonial Marines, Aliens, Predators, Archnidów ("Starship Troopers") oraz dla całego świata (mozna grać i Polish Regimentami i Polish Mercenaries :-))) Trzecia rzecz: brak punktów kosztów dla figurki - gra wymaga dopasowanie oddziałów do scenariusza, poza tym mechanizm przedtrzebiania oddziału przed wejściem do gry (zakłada sie że w momencie starcia żołnierze nieżadko sa już zmęczeni, może ranni, może wcześniej ostrzelani i dowódcę zastępujemy innym żołnierzem?). Tak że gra symuluje to co mamy w rzeczywistości - a rzeczywiste bitwy rzadko kiedy są zbalansowane. Uff.... www.stargrunta.ca lub www.gzg.com, bo to Stargrunt II firmy Ground Zero GAmes. W tej chwili przygotowujemy się - grać będziemy figsami i pojazdami 1:72 (wybraliśmy nowoczesne armie Revella), tak że za 100 zł mam 39 figurek (to jest pełen pluton, m.in. kilka dowódców, medyków, heavyweapons) + czołg i dwa wozy opancerzone :-)))...
color=#3333FF]I drink my blood, I eat my flesh, I carve my skin.
I am Space Marine of the Violators Chapter.[/color]

jenerał

  • Gość
Autorski system - uwagi itp.
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 11, 2003, 06:35:21 pm »
Jush na moim topicu pojawila sie taka mysl - ale mysle, ze tu endrju sie ze mna zgodzi. Chodzi o sama mozliwosc tworzenia. I czucia calej tej satysfakcji, dumy i napawania sie, ze cos se osiagnelo, mimo wielu trudnosci. Mozna, oczywiscie, isc po prostszej linii oporu, ale po co?:) Jeśliś maniakiem tworzenia, skminish o co biega :D.

Offline Rigor Mortis

Autorski system - uwagi itp.
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 05, 2004, 08:49:20 pm »
Cóż....widziałem i grałem już  w ten system..endrju rzeczywiście sie przyłożył...działa to wszsytko bez zarzutu, troche deneruje na początku to omijanie np strzelania pojedynczego...ale można sie przyzywyczac...system jest prosty i zorzumiał...endrju nie podał tu jednej ważnej rzeczy...nie parametrów jako takich wszystko zaczyna sie od 6, a potem są tylko modyfikatory na plus lub minus....
P.
ho dares wins

Offline endrju

return of the jedi :p
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 16, 2004, 06:46:03 pm »
heh, dawno mnie nie bylo i moze wygladalo ze pomysl upadl - ale nie ma takich zwierzat, pani profesor :-). W tej chwili 85% zasad potrzebnych do rozegrania pojedynczych starc jest spisana, a 95% z tych 85 dziala bez zarzutu :-). Doszly nowe rzeczy, m.in. mozliwosc wychylania sie i zmian pozycji. Ale nie to jest w tej chwili najwazniejsze, chodzi o pierwsza oficjalna prezentacje systemu. Odbedzie sie ona na Krakonie 2004, ktorego dnia dokladnie - plakaty powinny sie pojawic na terenie szkoly, wszystkich zainteresowanych, ktorzy beda na konwencie i chcieliby przy okazji zostac beta-testerami zapraszam na mail i gg po wiecej informacji. Najogolniej rzecz biorac zagramy pare bitew, zobaczycie jak wygladaja przykladowe figurki (bo jak juz zostalo powiedziane, sa to konwersje - ale ostatnimi czasy udalo mi sie tez zrobic co nieco z green stuff'u). Co do betatesterow, bedzie przygotowane kilka (nascie? zglaszajcie sie na mail, zebym sie zorientowal w liczbie chetnych) ksero zasad i kart postaci, zebyscie mogli potestowac systemik rowniez w domowym zaciszu :-) i wyrazic swoja opinie.
Pozdrawiam
--Stuck inside while the mind is flying---

 

anything