Autor Wątek: malowanie  (Przeczytany 52309 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Arunazar

malowanie
« dnia: Listopad 26, 2003, 09:36:34 pm »
nie wiem czy juz taki temat byl - nie rzucil mi sie w oczy

otoz: jak to oni to maluja ? Cos mi sie obilo o uszy ze bez farb metalicznych

a w jaki sposob Wy malujecie ? [metalicznie czy nie ? ]
ew people - new food
war,war is good !

Offline BeRsErK

malowanie
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 26, 2003, 10:33:40 pm »
Przyznam sie, że mistrzem pedzla nie jestem ale próbuje techniki non metalic i jak na razie wyglada to dość fajnie ale nazbyt cukierkowo - u Francuzów wyglada to dosć realistycznie podczas gdy u mnie jest to typowa technika mokrego pedzla :/ cały czas mi czegoś brakuje, wiem, że malarze Rackhamu to artyści pełną gębą i umieją mieszać kolory aby uzyskać odpowiednie odcienie, załamanie światła itp. Kto widział efekt chromu ten wie o czym mówię ;)

Offline Sanquinius

malowanie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2003, 10:37:43 pm »
a mi jakos niepasuje nonmetalic-style , natomiast metalic tez niepasuje :( . Postanowilem malowac czarne ostrza i tylko naostrzone fragmenty bede jakos malowal metoda eksperymentalna .......
rom green to red our days pass by Waiting for a sign to tell us why Are we dancing all alone? Collect some stars to shine for you And start today 'cause there are only a few The sign of times my friend - In Flames

Offline Overkill

malowanie
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 26, 2003, 11:32:34 pm »
1234567890987654321

Offline war2bone

malowanie
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 27, 2003, 01:25:59 pm »
a ja maluje wszystkim .... mieszam nawet rozne rodzaje farby .....
 tak a propo

KU KLUX DZBAN i nie ma mocnych

Offline Filip

malowanie
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 12, 2003, 06:38:06 pm »
Panowie a gdzie właściwie można kupic Valleyo oprócz tego sklepu w
Wa-wie??
Stand And Fight
Live By Your Heart
Always One More Try
I’m Not Afraid To Die
Stand And Fight
Say What You Feel