Autor Wątek: DEVOURERSI-co wy na to???  (Przeczytany 40692 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciej Skowronek

KALYAR
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 07, 2004, 07:59:12 pm »
już pytałem ale nikt mi nie odpowiedział, czy sądzicie że opłaca się go wogóle wystawiać, jak dla mnie to jest leszczem, mozna za nigo wystawić 3*voracius warriora.
czy ktoś go wystawia i po co ?
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline Maciej Skowronek

hunter of ville tis
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 10, 2004, 08:08:30 pm »
3 pytanka
1. czy hunter of ville tis ma nekanie czy skauta (sprzeczne info z AB i innych źródeł)
2. czy mogę zbliżyć się do wroga strzelic a potem oddalić (jak na razie nie widzę przeciwskazań)
3. czy jeśli strzelę na początku ruchu mając zdolność nekanie zanim się ruszę to dostaję -1 za stzrał w ruch czy nie? ( to pytanko mnie dość nurtuję, z zasad wynika chyba że nie dostaję -1)
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline Mythos

Re: hunter of ville tis
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 10, 2004, 08:13:25 pm »
Cytat: "Maciej Skowronek"
3 pytanka
1. czy hunter of ville tis ma nekanie czy skauta (sprzeczne info z AB i innych źródeł)
2. czy mogę zbliżyć się do wroga strzelic a potem oddalić (jak na razie nie widzę przeciwskazań)
3. czy jeśli strzelę na początku ruchu mając zdolność nekanie zanim się ruszę to dostaję -1 za stzrał w ruch czy nie? ( to pytanko mnie dość nurtuję, z zasad wynika chyba że nie dostaję -1)


1. Hunter of Vile Tis? Pierwsze slysze to chyba jaksa eksperymentalna jednostka:) prędzej bedzie miał nękania niż zwiadowcę, wszem i wobec trabili ze pierwszy wilczarz ze zwiadowca to Prowler.
2. Tak bez problemu
3. Nekanie oznacza strzelanie w fazie ruchu i jako takie oznacza, ze nie masz czasu dokladnie sie skupic, itp. Uzywając nekania masz zaswsze -1 za ruch i nie mozesz kozystać ze strzelania precyzyjnego.
url=http://www.mythos.pl][/url]

Offline _Wychwethyl_

DEVOURERSI-co wy na to???
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 10, 2004, 08:30:06 pm »
Uuu nieladnie Robercie - dystrybutor i nie wie ze jest taka jednostka  :P
Zeby jednak nie byc goloslownym podam Ci ten oto link: http://www.rackscan.net/rackscan/rackscan-details.php?res_id=4414 . Z tym ze to jest zwykly ulepszony Head hunter a jego karta byla w jakims dodatku do ragnaroka. Z tego co sie orientuje to nie ma on Scouta, a Nekania chyba tez nie - tylo sam natural Born Killer  :D
FB: Wood Elves; Imperium
Konfrontacja: Gryfy, Lwy , Cynwalle,
WH40K: Imperial Guard

Offline Maciej Skowronek

hunter of vile tis
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 11, 2004, 01:40:22 pm »
Cytat: "_Wychwethyl_"
Uuu nieladnie Robercie - dystrybutor i nie wie ze jest taka jednostka  :P
Zeby jednak nie byc goloslownym podam Ci ten oto link: http://www.rackscan.net/rackscan/rackscan-details.php?res_id=4414 . Z tym ze to jest zwykly ulepszony Head hunter a jego karta byla w jakims dodatku do ragnaroka. Z tego co sie orientuje to nie ma on Scouta, a Nekania chyba tez nie - tylo sam natural Born Killer  :D


ma jakąś zdolność, polecam zresztą link który sam podałeś :D  :D  :D
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline cielaq

DEVOURERSI-co wy na to???
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 11, 2004, 03:59:22 pm »
Na skanie karty wyraźnie jest napisane (pofrancusku), że ma nękanie (harassment), choś w opisie nie ma wymienionej żadnej zdolności.
Sprawiedliwość? Kto szuka sprawiedliwości? Zaprowadzimy naszą własną sprawiedliwość - zwyciężając lub ginąc."

"If I advance, follow me! If I fall back, kill me! If I die, avenge me!"

Offline Maciej Skowronek

master of carnage
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 11, 2004, 04:53:42 pm »
mam kolejne dwa pytania do tego pana
1. jak on moze rzucić Pact of Enchantment skoro ten czar wymaga 3 PS a on może mieć max 2 PS
2. po co jest frquency 1 skoro czar i tak można rzucać 1 raz na turę

nie bardzo jeszcze znam zasady do magii
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline cielaq

DEVOURERSI-co wy na to???
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 11, 2004, 05:07:42 pm »
2. Jeśli czar ma inną częstotliwość, to można go rzucać inną liczbę razy. Czasem nawet ma częstotliwość Unlimited, i możesz go rzucić dowlną liczbe razy w turze. Czasem jest też częstotliwość raz na grę.
Sprawiedliwość? Kto szuka sprawiedliwości? Zaprowadzimy naszą własną sprawiedliwość - zwyciężając lub ginąc."

"If I advance, follow me! If I fall back, kill me! If I die, avenge me!"

Offline Maciej Skowronek

a pierwsze pytanko
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 11, 2004, 06:49:01 pm »
a pierwsze pytanko

1. jak on moze rzucić Pact of Enchantment skoro ten czar wymaga 3 PS a on może mieć max 2 PS

przypomnę że ten czar jest z nim w busterku, no chyba ze źle rozumiem zasady magii
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline cielaq

DEVOURERSI-co wy na to???
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 11, 2004, 07:02:56 pm »
Koleś jest magiem-wojownikiem, power 2, co powoduje, że może mieć czary o power max.2 (w sumie), a nie 4. Ale gemy może mieć 4, jak każdy mag. Zdolność wojownik-mag nie ma na to żadnego wpływu. To dośc częsta pomyłka, więc się nie przejmuj.
Sprawiedliwość? Kto szuka sprawiedliwości? Zaprowadzimy naszą własną sprawiedliwość - zwyciężając lub ginąc."

"If I advance, follow me! If I fall back, kill me! If I die, avenge me!"

Offline Maciej Skowronek

elemental
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 12, 2004, 07:30:07 pm »
jakiego elemantala mogę wziąć do Devourerów?
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline Piter

DEVOURERSI-co wy na to???
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 12, 2004, 07:33:23 pm »
Takiego, z jakim zgadza sie ich szkola magii. Nie mozesz wziac typa z ktorym ich szkola sie kloci. Na rany Chrystusa zerknij do instrukcji.
img]http://img79.imageshack.us/img79/4121/w1uo0.jpg[/img]

Offline Maciej Skowronek

no dobra
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 12, 2004, 07:38:26 pm »
OK rozumiem ze elementala wody i żadnego innego oraz że jeszcze go nie ma, bo na żednej sronie nie moge go znaleźć.
nie denerwuj się jak coś cię wkurza to nie odpisuj :P
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

Offline Piter

DEVOURERSI-co wy na to???
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 12, 2004, 07:42:29 pm »
Nie wkurzam sie tylko lubie to wyrazenie :silly:

Nie wiem tylko czy przypadkiem nie mozesz brac tez elementalow o ktorych twoje szkoly nic nie mowia. Tzn na pewno mozesz brac kolesia ktory jest powiazany z twoja glowna szkola, a na pewno nie mozesz brac tego, z ktorym sie ona kloci. Co do pozostalych to niby Army Builder mowi ze mozna, ale niech ktos to sprecyzuje. Sadze jednak ze nie mozna brac tylko tego na ktorego masz FORBIDDEN.
img]http://img79.imageshack.us/img79/4121/w1uo0.jpg[/img]

Offline Maciej Skowronek

znów Master of Carnage
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 13, 2004, 07:16:45 am »
znów Master of Carnage, mam kolejne pytanie o tego pana, chodzi o pkt. furii przekazane przez MoC
czy te punkty:
1. muszą być wydane w pierwszej turze walki
2. muszę je wydać
       a) na dowolne rzuty w jednej turze
       b) na jeden rzut w turze
       c) na dowolne rzuty 1 rodzaju w turze (np 3 ataki do każdego +1)

wydaje mi się że najgorsza opcja czyli 2b ale chciałbym się upewnić
aciej "Szyszko" Skowronek
.
" Byłem tu - C'tan ! "

 

anything