Autor Wątek: Martwiaki inaczej  (Przeczytany 53815 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BeRsErK

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 06, 2004, 07:11:09 pm »
No z tym trzymaniem b;lisko siebie jednostek to może kiedyś zaboleć ;) - ale nie o tym teraz - jak to jest z tą zdolnością przesyłania mocy, możesz to rozwinąć ??

Offline Overkill

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 06, 2004, 10:02:04 pm »
1234567890987654321

Offline BeRsErK

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 06, 2004, 10:25:01 pm »
U mnie jest sporo rzeczy ale takiej zdolności dla tej panny ni ma :/

Offline Overkill

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 07, 2004, 12:11:40 am »
1234567890987654321

Offline Jaskier

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 16, 2004, 08:55:23 pm »
wszystko ładnie i różowo, ale jak się trafi na wilczki, rozpruwaczy, lub (o zgrozo!!!) martwaki to cała strategia idzie w łab... ;(
dlatego nie przepadam za iconoclastami... :/

Offline veyDer

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 12, 2004, 06:45:13 am »
OK, moja najnowsza rozpiska:

2 x Opancerzony Centaur
3 x Sęp Acheronu
3 x Centaur Acheronu
2 x Centaur Dracynran

Przy odrobinie szczęścia ta rozpiska przejeżdża po przeciwniku  :twisted:
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline Szczur

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 12, 2004, 09:06:51 am »
Fajna rozpa :)
- Stary, co oni robią?
 - Chyba rzucają się gumowym kurczakiem.
 - O kur**..."
dwóch zszokowanych dresów, R-Kon 2004

Offline BeRsErK

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 12, 2004, 11:13:59 am »
A ja bym miał wątpliwości - napewno zaletą jest szybkośc i strach ale popatrzmy na to z praktyczniejszej strony - inicjatywa 2, dyscyplina 0 a obrona w najlepszym razie 3 - jeśli przeciwnik ma war stuffa albo wysoką odwagę to zje tą armie na deserek, tym bardziej, że tylko 5 z 10 modeli jest przeznaczone(jako tako) do walki wręcz, a pozostałe to łucznicy.
Trzeba też mieć na uwadze, że czasem ciężko bedzie sie wcisnać tymi wszystkimi kawaleryjskimi podstawkami :)
Brak tu czegoś w stylu wilczego zombi, który ma odpowiednią siłę by zlikwidować przeciwnika w 1 turze.

Offline veyDer

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 12, 2004, 12:40:05 pm »
Częściowo się zgadzam - głównym problemem jest zdany test Strachu. Zazwyczaj przeciwnicy go oblewają, ale War Staff może pokrzyżować plany. W takim przypadku wszystko, co strzela, celuje w muzyka (który w większości Grup Dowodzeniowych jest tak mierny, że aż przykro :lol:) - dwa Dracynrany potrafią namieszać ze swoim Nękaniem. No a Zwiadowcy starają się go jak najszyciej związać walką i zabić.

Innym problemem są Nieumarli - przeciwko nim jeszcze nie ustaliłem skutecznej taktyki, ale prace trwają ;)

Co do likwidowania modeli w jednej turze... Zazwyczaj staram się przyszarżować ciężkim centaurem i wejść w zwarcie sępikiem - 6 kości potrafi poharatać...

Jak dotąd najlepiej grało mi się tą rozpiską przeciwko Wilczkom - większość uciekała, aż się kurzyło :twisted:
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline BeRsErK

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 12, 2004, 01:17:29 pm »
nic dziwnego - u nich ciężko o komand grupę :P

No nic, nawet u mnie z moim strachem na 11 zawsze może wyleźć jakaś jedynka z tym, że zawsze zostanie mi pozostałe 16 modeli do kontrszarż czy strzelanka :)

Offline Szczur

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 12, 2004, 08:51:35 pm »
Średnio pojmuje czemu to takie straszne na wilczki.
Strach większości to 7, tylko 2 modele w tej rozpisce mają 8.
A większość wilczków ma 6, więc na 2+/3+ zdaje teścik. Czy ja wiem czy tak strasznie będą uciekać ;)
W dodatku co groźniejsze modele (Predzie) zdają strach automatycznie.
Co więcej - ruch modeli jest podobny. Sępy i Opancerzone Centaury biegają tak samo szybko jak większość wilczków, zaś zwykłe Centaury poruszają się z prędkością Westalek/Łowców.
A gdy dojdzie już do samej walki to przegrywanie w inicjatywie o 2 przy sile wilczarzy i raczej średniej obronie (co prawda u Sępów i Opancerzonych trochę ich pancerz ratuje) może być niezbyt przyjemne :)
- Stary, co oni robią?
 - Chyba rzucają się gumowym kurczakiem.
 - O kur**..."
dwóch zszokowanych dresów, R-Kon 2004

Offline veyDer

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 13, 2004, 05:32:37 am »
Cytat: "Szczur"
Średnio pojmuje czemu to takie straszne na wilczki.
Strach większości to 7, tylko 2 modele w tej rozpisce mają 8.
A większość wilczków ma 6, więc na 2+/3+ zdaje teścik. Czy ja wiem czy tak strasznie będą uciekać ;)

Jak już pisałem, staram się szarżować punktowo, kilkoma modelami na raz.
Zazwyczaj jest to więc strach 8-9, a to już robi różnicę... I uwierz mi, te jedynki u wilczków wypadają właśnie wtedy, kiedy zdają na 2+ :P

Cytat: "Szczur"

W dodatku co groźniejsze modele (Predzie) zdają strach automatycznie.

Strach na 8 zdają automatycznie, ale 9 już muszą testować. Zresztą nie taki Predzio straszny jak go malują... :twisted:

Cytat: "Szczur"

Co więcej - ruch modeli jest podobny. Sępy i Opancerzone Centaury biegają tak samo szybko jak większość wilczków, zaś zwykłe Centaury poruszają się z prędkością Westalek/Łowców.

To fakt, muszę przyznać, że w obydwu bitwach przeciwko wilkom miałem takie szczęście, że ich bohater (raz Lykai, a raz Onyx) uciekli w pierwszej rundzie (z tym, że  Onyx uciekł po szarży łączonej zwiadowców w stronę całej mojej armiii :roll: :giggle:)
Ale nie zmienia to faktu, że w obydwu przypadkach bitwy trwały średnio 3 tury (w jednej z nich przeciwnik stracił 148 punktów podczas pierwszej tury)

Cytat: "Szczur"

A gdy dojdzie już do samej walki to przegrywanie w inicjatywie o 2 przy sile wilczarzy i raczej średniej obronie (co prawda u Sępów i Opancerzonych trochę ich pancerz ratuje) może być niezbyt przyjemne :)

No niestety, taktyka gry tą armią musi być podobna do taktyki Wilków - jak przegrasz inicjatywę to leżysz. Dlatego staram się maksymalnie zmniejszyć ją przeciwnikowi - Strach, szarża, więcej moich modeli w walce... Czasem się da coś wykombinować... :roll:

A teraz najważniejsze pytanie: co byście tu zmienili? Najlepiej tak, żeby miało to nadal swój klimat...
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline Szczur

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 13, 2004, 10:25:25 am »
Cytat: "veyDer"
Jak już pisałem, staram się szarżować punktowo, kilkoma modelami na raz.
Zazwyczaj jest to więc strach 8-9, a to już robi różnicę... I uwierz mi, te jedynki u wilczków wypadają właśnie wtedy, kiedy zdają na 2+ :P


Patrz punkt o porównywalnej szybkości modeli ;)
Wiem, wiem. Tylko ten detal, że ja raczej na pechu przeciwnika armii bym nie opierał :P

Cytat: "veyDer"
Strach na 8 zdają automatycznie, ale 9 już muszą testować. Zresztą nie taki Predzio straszny jak go malują... :twisted:


O naiwności :P Zależy jaki Predzio - mój spokojnie zdaje Strach 9 :twisted:


Cytat: "veyDer"
A teraz najważniejsze pytanie: co byście tu zmienili? Najlepiej tak, żeby miało to nadal swój klimat...


Zombie Wilczarza? Aniołki Makabry?
Pierwszy da solidnego kopa :) drugie są trudniejsze do zaszarżowania przez wilczki dla przykładu i całkiem sprawnie rozpraszają uwagę przeciwnika :)
A armia cały czas będzie szybka ;)
- Stary, co oni robią?
 - Chyba rzucają się gumowym kurczakiem.
 - O kur**..."
dwóch zszokowanych dresów, R-Kon 2004

Offline Simson

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 28, 2004, 12:10:02 am »
wlasnie otrzymalem w prezencie zywiolaka mroku...co o nim sadzicie???jakie ma zalety a jakie wady???.....i jeszcze jedno -widzial ktos pomalowanego zywiolaka gdzies na necie???....bo ja nie mam koncepcji kolorystycznej.....szukam inspiracji...:)

Offline Piter

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 28, 2004, 12:18:08 am »
http://users.nac.net/toymakerms/darkelem.gif

Masz tu inspiracje. Wyglada to jak zygi wiec inspiracja nad wyraz ciekawa.

Co do Bartkowej rozpiski to poczekaj ty az wystawie Tiberiusa - zobaczymy kto kogo pogoni heheheheheheehehehehehehehehehehehe heeheheheheheheheheheheheeheheheheh eheheheheheheehehe
img]http://img79.imageshack.us/img79/4121/w1uo0.jpg[/img]

 

anything