trawa

Autor Wątek: Martwiaki inaczej  (Przeczytany 53952 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline veyDer

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #315 dnia: Listopad 29, 2004, 06:07:03 am »
Cytat: ".//ashka"
Cytat: "veyDer"
Cytat: ".//ashka"
[a tu jakiś kosmos, bo nie znam Ragnaroka]
Ja nie powiem, kto się ciągle opiera, a kto ciągle namawia... :roll:
Ragnarokowi mówimy NIET, względnie IEE lub NEEEEEeeee, w zależności z jakim poliglotą rozmawiamy :P

Kropla wody drąży skałę... ;)

Cytat: ".//ashka"
:P wtedy pomocna jest standardowa odpowiedź, zannen desu ga, tsugo ga warui desu  :P :P :P

shikatsu-mondai desu, hakkiri-shimasen, dozo, dozo, dozo, DOZOOOOOOO
:D

Cytat: ".//ashka"
Dopóki nie zostanie zabity jego obecność dodaje dodatkową kość do testów zbliżenia i Taktyki [są takie testy? wow :)]

Rzut Zbliżeniowy (czyli test Dyscypliny przed rozstawieniem jednostek) i Rzut Taktyczny na początku każdej tury.

Cytat: ".//ashka"

Solo/Różnorodność [Diversité](1 PA) -- Podczas budowy armii dowolny Bohater de Brisis może utracić jedną z umiejętności, które ma zapisane na swej karcie by uzyskać inną umiejętność, która w tej turze ["tour" ... ale chyba o całą grę chodzi, prawda?]

Tak, chodzi o całą grę.

Cytat: ".//ashka"

1 punkt MOCY [a tak serio to nie wiem co to znaczy POU .... aaaaa ...],

No właśnie MOC - to takie coś, co pozwala magom rzucać czary :D

Cytat: ".//ashka"

Rag'Narok: STRACH i DYSCYPLINA Bohatera otrzymują karny 1 punkt (zamiast 2) .... [oych ... nie mam bladego pojęcia ^^ ... ] coś o 1 punkcie karnym (zamiast 2) za różnicę w randze gdy są przenoszeni dzięki umiejętności Dowodzenie do Jednostek Acheronu o randze niższej :] .... whatever :)

No, a jakbyś grała w Rag'Naroka to byś wiedziała, że dowódcy z rangi wyższej będąc w oddziale rangi niższej przekazują trochę mniej (-2 za każdą różnicę w randze) Dyscypliny, Odwagi i Strachu. A ten model będzie miał karę tylko -1.

Cytat: ".//ashka"

Solo/Ewangelia Zła (3 PA) -- Ostateczny wynik rzutu na wiarę wierzących [przyjaciół] Salaüel'a [serio tam jest tak napisane ...  fid?les de Salaüel amis ... łeee, nie wiem ^^]

"sojuszniczych Kapłanów Salauela"? :P
b]Dystybutor systemu Confrontation[/b]
(A co? Nie mogę mieć takiego podpisu? Jak każdy to każdy :P)

http://forum.mythos.pl - Oficjalne Polskie Forum Konfrontacji i Rag'Naroka.

Offline .//ashka

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #316 dnia: Listopad 30, 2004, 05:37:12 pm »
Dziś rody Tanit, d'Hestia i de Sarlath. :D
ych, jakie paskudkowe emotikonki wstawili ... błeeee :doubt:

Cytat: "http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Mortsvivants/tanit_bg.html"
Upadły Ród: Tanit
Związany z Upadłymi Rodami Acheronu

Matka: Sélith Tanit.

Maison/Strażnik [Gardien] (1 PA) -- Gdy Tanit zabije Żywiołaka, Nieśmiertelnego lub Bohatera o wartości wyższej bądź równej 15 PA na jego karcie układane jest 1k6 znaczników. Na początku kolejnej tury gry można wskazać kilku sojuszniczych Tanit'ów. Znaczniki mogą zostać wykorzystane przez wszystkich do otrzymania jednej lub więcej z opisanych poniżej premii.
[Le chiffre qui précede .. To znaczy "model, który przewodzi" bądź "który jest pierwszy" (jak precedens :-)) ... nie wiem czy to oznacza model aktualnie aktywowany czy też model z największą liczbą znaczników :-( ] Taki model wskazuje koszt w znacznikach. Premia może zostać wybrana wielokrotnie. Klejnoty są zarezerwowane dla magów, Tymczasowe Punkty Wiary dla wierzących.
1. 1 klejnot Ciemności lub jeden punkt Wiary.
2. Walczący model [Przeciwnik?] podnosi swój poziom ran o jeden (chyba że już został wyeliminowany i jest jeszcze uważany za pozostający w grze, na przykład dzięki umiejętności Zawzięty [Acharné].
3. 1k6 klejnotów Ciemności lub 1k6 punktów Wiary.


Solo/Błądzenie [Errance] (4 P.A.) -- Tę umiejętność można przydzielić tylko tym z rodu Tanit, którzy wywołują STRACH, taki jak zapisano na ich karcie, o wartości 7 lub mniejszej (8, jeśli to Bohater). Otrzymują zdolność Zwiadowca [Éclaireur]. W umiejętność Błądzenie może być wyposażone do 30% wartości armii w PA (zaokrąglone w górę).

Solo/Ziemia (3 PA) -- W czasie budowy ["la constitution des armées," może wystawiania? bo po co liczba mnoga?] armii każdy mag Tanit z tą umiejętnością może zamienić jeden z kontrolowanych przez siebie żywiołów (poza Ciemnością) na Ziemię.



Cytat: "http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Mortsvivants/hestia_bg.html"
Upadły Ród: D'Hestia
Związany z Upadłymi Rodami Acheronu

Ojciec: Ganzhyr d'Hestia.

Maison/Armia umarłych (0 PA) -- Koszt w PA szkieletów z włóczniami, szkieletów-wojowników i opancerzonych szkieletów spada o 2 punkty, jeśli choć jeden członek rodu d'Hestia z tą umiejętnością jest w tej samej armii, co one. Ta umiejętność nie kumuluje się, gdy w armii jest kilku członków rodu d'Hestia

Solo/ [Seigneur embrasé] (3 PA) -- Przed każdym rzutem Taktycznym wartość ATAKU jednego z członków rodu d'Hestia z tą umiejętnością może być obniżona o 1 do 3 punktów (do minimum 0). Potem można wybrać jedną z dwóch poniższych umiejętności. Efekty trwają do końca tury.
- Niszczyciel [Destructeur] -- Punkty odjęte z ATAKU mogą zostać zamienione na punkty INICJATYWY i/lub zdolność Zaciekły/X [Implacable]. Wartość X to ilość punktów przeznaczona na tę zdolność. Jeśli jednostka już posiada zdolność Zawzięty to zainwestowane punkty podnoszą jej wartość (maksymalnie o 3).
- Strateg [Stratege ] -- Punkty odjęte z ATAKU są dodawane do ostatecznego wyniku rzutu na Dyscyplinę jednostki. W Rag'Narok'u ta premia kumuluje się z wartością posiadanego Mrocznego Wpływu (i jego ewentualnego przeniesienia [? przemiany?]

Solo/Ogień [Feu] (3 PA) -- W czasie budowy ["la constitution des armées," może wystawiania? bo po co liczba mnoga?] armii każdy Bohater-mag rodu d'Hestia z tą umiejętnością może zamienić jeden z kontrolowanych przez siebie żywiołów (poza Ciemnością) na Ogień.


Cytat: "http://www.sden.org/wg/wg/confrontation/Sections/Armees/Mortsvivants/sarlath_bg.html"
Upadły Ród: De Sarlath
Związany z Upadłymi Rodami Acheronu

Sarlathowie są kantorami obłędu i paradoksu. Cytadela tej upadłej familii, niesiona wiatrami otchłani, unosi się ponad Acheronem.

Ojciec: Asura de Sarlath.

Maison/Paradoks [Paradoxe] (1 PA) -- Za każde, nawet niekompletne 250 PA modeli z tą umiejętnością otrzymuje się kość zwaną "kością paradoksu". Kośćmi paradoksu rzuca się przed rzutem zbliżeniowym. Nie można ich przerzucić. Gracz może wybrać jedną ze swych kości paradoksu przed określeniem wyniku testu wykonywanego przez jednostkę wroga lub przez własną, posiadającą tę umiejętność. Wartość tej kości jest uznawana za wynik tego testu (także, gdy zdolność pozwala na przerzut bądź modyfikację wyniku). Potem kość paradoksu uznawana jest za zużytą.
Ta umiejętność dotyczy wyłącznie rzutów na Inicjatywę, Atak, Obronę, Strzelanie, Dyscyplinę, Moc i Wiarę. Nie dotyczy testów Odwagi/Strachu ani rozpoczynania rytuałów i komunii w Rag'Narok'u.
Do jednego testu można użyć tylko 1 kości paradoksu.

Solo/Powietrze (3 PA) -- W czasie budowy ["la constitution des armées," może wystawiania? bo po co liczba mnoga?] armii każdy Bohater-mag rodu Sarlath z tą umiejętnością może zamienić jeden z kontrolowanych przez siebie żywiołów (poza Ciemnością) na Powietrze.

Solo/Prorocze zapomnienie? Obłęd? Szaleństwo? [Démence prophétique] (8 PA) -- Tę umiejętność można przydzielić dowolnemu Bohaterowi z rodu Sarlath.
Konfrontacja: przed złożeniem kart w stos gracz może odłożyć na bok kartę Postaci posiadającą tę umiejętność. Może w ten sposób zebrać do 3 kart. Są traktowane jako karty w rezerwie i dodane do tradycyjnej rezerwy.
Rag'Narok: Do 3 dodatkowych rozkazów uzyskanych dzięki Tabeli przydzielania rozkazów może zostać poświęconych zaraz po rzucie Taktycznym. Każdy z nich umożliwia dodatkową odmowę lub anuluje odmowę przeciwnika.
Ta umiejętność działa tylko wtedy, gdy członek rodu Sarlath dowódcą armii jest lub znajduje się w zasięgu dowodzenia Dowódcy.

Czarne bronie (Specjalny) -- Bronie i zbroje dowolnego Bohatera Acheronu mogą stać się "czarne" za dodatkowe 5 PA za każdą zaklętą część ekwipunku. Koszt spada do 2 PA jeśli Bohater jest związany z Rodem Sarlath.
Tego przydziału można dokonać także wtedy, gdy w armii nie ma żadnego przedstawiciela Rodu Sarlath.
img]http://i69.photobucket.com/albums/i56/joeva1/pspowner.gif[/img]


get jabbered!
warera yokozuna'su ... sekai no! ^^

Offline bruenor

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #317 dnia: Maj 06, 2005, 10:20:53 pm »
Potrzebuje pomysłu na rozpiskę do 250 pkt. Albo opinii na temat mojej :).

1x Melmoth [75]
+ Agony [10]
+ Charnel [3]

1x Azael
+Morbid Invocation [7]
+Dance of Death [12]
+ Rezurekcja (darmo)

To wszystko wchodzi za 109 punktów, jeśli dobrze obliczyłem, i idźmy dalej :

1x Wolfem Zombie [54]
+ Charnel  
1x Wolfem Zombie [43]
+Charnel

3 x Ghoul of Acheront [51]

W sumie 257

Brakuje mi Charnela dla tych ghuli biednych. A może zamiast nich wsadzić dwóch zombie w mundurkach? Albo zrezygnować z agonii kosztem mutagenu dla ghouli.

Jeszcze pytanko, które mnie dręczy? Jeśli dajemy mutagen figsom, to zliczamy ich punkty i z sumy wyliczamy kości mutagenu co runde, czy kości idą „na łeb”? Głupie wiem, ale nie mam doświadczenia grania z mutagenem i domami, stad też moje pytanie. Bo wada będzie ze to wciąż jedna kość na rundę -> 173 pa z charnelem figurek, chyba ze, hmm, no właśnie co ??

Aha i jeszcze pisaliście o „Kornie”, która zwiększa liderkę i fear figurki.Co to za artefakt, bo nie mogę go znaleźć?? Wydaje sięcałkiem, całkiem.

Co myślicie o skuteczności takiej rozpiski? Azael daje regeneracje melmotowi/ wolfenom na 4, ewentualnie zombiaczkom + mutagen dla wspomożenia doraźnie wybuchające trupki.
Nie wiem czy da rade przeciwko strzelaczom, ale z 30 ruchu wolfiakow z mutagenem (do pomocy ghule z +1 ini) to calkiem niezla sprawa. Znam ją tylko ze teorii, moje doswiadczenia z nieumarlaczkami nie sa zbyt wielkie. Stawiam na Waszą pomoc.

Do modyfikacji armii mam jeszcze pulpety, puszkowe zombie, gorgone, 3 black paladinow.
Z góry dzięki za pomoc i rade. Jeśli dobrze mi Pojdzie na turnieju, stawiam piwo, jak będę w wawie i w  Paradoxie nastepnym razem.
amiętam swoją pierwszą miłość... mam gdzieś jeszcze dwa samorodki - stare krasnoludzkie powiedzenie

Offline sa7o

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #318 dnia: Maj 07, 2005, 08:42:00 pm »
wez tą rozpiske wrzuc na http://forum.mythos.pl/ tu malo kto zaglada :P
I used to think that I was stupid, and then I met philosophers."

-- (Terry Pratchett, Small Gods)

Offline Ozi1500

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #319 dnia: Listopad 30, 2006, 07:38:25 pm »
chj gram szkieletami jagby ktoś mógł mi pomuc mam szkiletów 16 5xłóczników 5x z toborem i 10x z innymi brońmi help me nie wiem jak sie nazywają <dokladna nazwa> i chcialbym do nich rozpiske prosze o pomoc w miare fast :)

Offline Dabi

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #320 dnia: Listopad 30, 2006, 08:27:30 pm »
Cytat: "Ozi1500"
chj gram szkieletami jagby ktoś mógł mi pomuc mam szkiletów 16 5xłóczników 5x z toborem i 10x z innymi brońmi help me nie wiem jak sie nazywają <dokladna nazwa> i chcialbym do nich rozpiske prosze o pomoc w miare fast :)


Sporo podstawowej piechoty posiadasz w takim razie

Są to Morbid Puppety zapewne ;)

O rozpiski i informacje najlepiej zapytać na tym forum http://forum.mythos.pl/

To jest praktycznie martwe i nie zaglądają tu ludzie grający w Konfrontacje poza nielicznymi wyjątkami
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Ozi1500

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #321 dnia: Listopad 30, 2006, 08:32:07 pm »
thx a mozesz tu mi napisac rozpiske  ?? bym byl wdzięczny :)

Offline Dabi

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #322 dnia: Listopad 30, 2006, 11:32:32 pm »
Cytat: "Ozi1500"
thx a mozesz tu mi napisac rozpiske  ?? bym byl wdzięczny :)


Generalnie nie piszę się rozpisek ale coś nie coś jutro naskrobie

Muszę Cię jednak zmartwić bo o ile Morbid Puppetów masz mnóstwo to przydały by się jakieś inne jednostki ;)

Bo same puppety są sztrasznie tanie w AP (Army Pointsach ) a i w walce sprawdzają się nom tak jak kosztują

Potrzebny byłby Ci jakiś heros necromanta najlepiej + do tego jakaś jednostka która będzie zabijać skuteczniej

Tych szkielecików to aż za dużo w jednej rozpisce ;)  

Skąd jesteś tak z ciekawości ?
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Ozi1500

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #323 dnia: Grudzień 01, 2006, 02:25:32 pm »
jetsem z warszawy :)

a z tymi szkieletami to na gwiazdke dostaje jakiś regiment :d jagbyś mugł mi podać bezpośredni link jak wygląda i gdzie kupić herosa :d bo te szkielety od kumpla kupilem za 2 dychy :) a i ile by to kosztowalo :)

Offline Dabi

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #324 dnia: Grudzień 01, 2006, 03:41:16 pm »
Cytat: "Ozi1500"
jetsem z warszawy :)

a z tymi szkieletami to na gwiazdke dostaje jakiś regiment :d jagbyś mugł mi podać bezpośredni link jak wygląda i gdzie kupić herosa :d bo te szkielety od kumpla kupilem za 2 dychy :) a i ile by to kosztowalo :)


Regiment Szkieletów ? ^^

Odnoszę wrażenie że to może nie być Konfrontacja chociaż opis pasuje do Acheronu i Morbid Puppetów

Polecam obejrzenie sobie tej strony

http://www.rackham-store.com/boutique/liste_rayons.cfm

Co do sklepów sprzedających w Polsce to

www.gracz.com.pl

www.mythos.pl
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Ozi1500

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #325 dnia: Grudzień 01, 2006, 03:43:50 pm »
daj mi dokladnie jakies strony z odniosnikiem odrazu do szkieletów :D:D

Offline dagobert

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #326 dnia: Grudzień 01, 2006, 04:34:27 pm »
To nie ta gra. Szkielety w Konfrze nie są sprzedawane w box'ach i nie mają łuków.
Twoje są pewnie plastikowe, a takich modeli nie ma w konfrze.
Jest ich 16. Masz więc regiment do Warhammer Fantasy Battle -> dwa fora wyżej.

Koszt armii do Konfry to 250~400 zł.
Koszt armii do Wfb to średnio ok. 700-1200 zł i więcej.

Offline Dabi

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #327 dnia: Grudzień 01, 2006, 04:37:21 pm »
Cytat: "dagobert"
To nie ta gra. Szkielety w Konfrze nie są sprzedawane w box'ach i nie mają łuków.
Twoje są pewnie plastikowe, a takich modeli nie ma w konfrze.
Jest ich 16. Masz więc regiment do Warhammer Fantasy Battle -> dwa fora wyżej.


Hehe ja w tym poście nawet nie zauważyłem że tam pisze łucznicy myślałem że włócznicy :D

LoL :lol:
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Ozi1500

Martwiaki inaczej
« Odpowiedź #328 dnia: Grudzień 01, 2006, 04:40:38 pm »
lol :D

 

anything