"Noce nieskończone" – dobrze się to czyta i bardzo dobrze ogląda.
Moja lista przebojów:
1. "Maligna: Do wewnątrz" – Bill Sienkiewicz moim zdaniem najlepiej "zgrał się" z tematem i to głównie dzięki niemu ta historia jest nie tylko gęsta plastycznie, ale i emocjonalnie.
2. "Pożądanie: Jak poznałam smak pożądania" – świetne połączenie mitu kobiecej seksualności Manary z mitem Nieskończonych Gaimana.
3. "Sen: Serce gwiazdy" – sugestywne nadanie kosmicznej perspektywy i oryginalne rysunki Prado.
4. "Śmierć: Śmierć i Wenecja" – Gaiman ciekawie przeplata wątek miejsca, którego czas się nie ima, z rozterkami głównego bohatera.
5. "Zniszczenie: Na półwyspie" – ta historia ma swój klimat, ale po przeczytaniu tego, co Gaiman napisał we wstępie, trochę mi przeszkadzała jej pretekstowość.
6. "Rozpacz: Piętnaście portretów Rozpaczy" – za dużo tu artystowskiej jazdy po bandzie, niemniej sporo też intrygujących momentów.
7. "Los: Noce nieskończone" – znakomite rysunki Franka Quitely’ego, ale nie zmienia to faktu, że to tylko impresja.