Moje top 10
1. Rork - Koziorozec
Swietny komiks w kazdym calu. Skondensowany, zywy i z mnostwem pomyslow.
2. Falangi czarnego porzadku
Juz nie to co "Polowanie" ale wciaz klasa. Poruszajaca swym swym spokojem i drugim dnem plus swietny rzut na sytuacje polityczna Europy w koncowce lat 70
3. 32 grudnia
Bilal jak zwykle w wysokiej formie, choc mam male zastrzezenia do grafiki. I jak zwykle swietnie zobrazowane w karykaturalny sposob zagrozenia wspolczesnego swiata.
4. Dwie podroze z Fellinim
Cudne graficznie i porywajace niesamowita wyobraznia Felliniego
5. Zimny rownik
Uzasadnienie podobne co przy "32 grudnia", choc tutaj wyroznienie glownie za pomysly.
6. V jak Vendetta
Swietny scenariusz o czystej ideii. Niemal traktat filozoficzny...
7. Straznicy cz. 1
A tu z kolei bardzo dobry scenariusz pod wzgledem wykorzystania mozliwosci tkwiacych w komiksowym medium.
8. Sin City - Damulka warta grzechu
Uzasadnienie dokladnie takie samo jakie podal Reggie.
9. Szminka
Za klimat (odpychajacy w zamierzeniu), celny obraz psychologiczno - spoleczny i kolory
10. Wrzesien
Gdyby bylo wiecej tak znakomitych komiksow jak "Burza", "Kaczka", "Ucieczka aniola" czy "Czwarta bitwa" (choc tu male zastrzezenia do grafiki) w tym zbiorze, to dostalby jeszcze wyzsze miejsce
Na dalszych miejscach w kolejnosci przypadkowej: Kasta Metabaronow - Dziadek Staloglowy, Cygan - Biale skrzydlo, Sandman - Dom lalki cz. II, Straznicy cz. 2, Piotrus Pan - Hak, Blacksad - W snieznej bieli, Trust. Historia choroby, Plastelina, Fastnachtspiel cz. 1.