Autor Wątek: Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności  (Przeczytany 205517 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Herudaio

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #630 dnia: Maj 30, 2006, 10:22:34 pm »
Ja trakuje łuczników jako wojowników z za 1 pkt łukiem. A ten 1 pkt zawsze się zwraca
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Maximus from Rome

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #631 dnia: Maj 31, 2006, 03:26:00 pm »
Cytat: "Herudaio"
Ja trakuje łuczników jako wojowników z za 1 pkt łukiem. A ten 1 pkt zawsze się zwraca


No tak przecież mogą byćłucznicy i wspomagać, ale oni nie są tacy świetni. Zawsze coś.

Mówiłem o łukach orkowych!!!!!(kilerek)
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline drachenfeles

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #632 dnia: Czerwiec 03, 2006, 09:22:55 am »
nie

Offline Lurtz15

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #633 dnia: Czerwiec 03, 2006, 11:19:06 am »
Wiem że temat już się skończył ale chce coś dodać na temat Moranonów
Co jest łatwiej zrobić kupić se box orków i minasów +klej balse,mase modelarskom itp. (razem ok.160zl)potem to 1-2 godziny konwersować czy kupić se 4 blistery moranonów metalowych rozpakować wsadzić do podstawek i grać. :?:  A to i tak tylko kilka mogeli różnicy. Dla mnie lepszym Lordowcem jest ten co robi moranonów z minasów.
ydlęta, zamierzacie żyć wiecznie!?

Fryderyk Wielki podczas bitwy pod Lutynią
5 grudnia 1757 roku

Offline Encaitar

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #634 dnia: Czerwiec 03, 2006, 08:05:15 pm »
Prosze cie, sprawdz swoj tekst przed wyslaniem! Co kilka wyrazow blad. A co do tematau to tez bardziej szanuje tego, ktory sie napracuje nad figsami (oczywiscie jesli zrobi to dobrze), niz tego, ktory tylko kupi gotowe. Co nie oznacza, ze nie szanuje tych, ktorzy kupuja gotowe!

pozdrowienia
"Sławne rycerskie rogi północy grały pobudkę do boju. Rohan wreszcie przybył z odsieczą."
"...do Haradu dotarła tylko legenda o strasznej zemście i potędze napadniętego Gondoru."

Offline Maximus from Rome

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #635 dnia: Czerwiec 03, 2006, 08:58:53 pm »
Cytat: "Lurtz15"
Wiem że temat już się skończył ale chce coś dodać na temat Moranonów
Co jest łatwiej zrobić kupić se box orków i minasów +klej balse,mase modelarskom itp. (razem ok.160zl)potem to 1-2 godziny konwersować czy kupić se 4 blistery moranonów metalowych rozpakować wsadzić do podstawek i grać. :?:  A to i tak tylko kilka mogeli różnicy. Dla mnie lepszym Lordowcem jest ten co robi moranonów z minasów.



Moim zdaniem mieć trochę tego, i tego :D
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline Kirdan

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #636 dnia: Czerwiec 06, 2006, 09:09:58 pm »
Cytat: "Lurtz15"
Wiem że temat już się skończył ale chce coś dodać na temat Moranonów
Co jest łatwiej zrobić kupić se box orków i minasów +klej balse,mase modelarskom itp. (razem ok.160zl)potem to 1-2 godziny konwersować czy kupić se 4 blistery moranonów metalowych rozpakować wsadzić do podstawek i grać. :?:  A to i tak tylko kilka mogeli różnicy. Dla mnie lepszym Lordowcem jest ten co robi moranonów z minasów.


To są konwersje za które dostaje się VP, w tym jest się "lepszym Lordowcem", ale też powinno się dostawać ujemne bo taki morannon to dla mnie prox. Gdyby ktoś robił morannony na zwykłych orkach, dorabiając im kolczugi, pancerz i rzeczywiście upodabniając je do metali... to rozumiem, ale takie coś mi się nie podoba.

Offline Herudaio

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #637 dnia: Czerwiec 06, 2006, 10:40:39 pm »
Rozpiska została przeniesiona na forum rozpisek - inne systemy pod tytułe Goblina na 500 pkt
Pozdrawiam
Herudaio
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Jaskier

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #638 dnia: Czerwiec 10, 2006, 02:02:31 pm »
Eloł!
Jako, że zaczeła się już sesja (co znaczy że się niebawem skończy ;) i niedługo zjadę z Wawy do Bełchatowa, gdzie kumple grają ponoć ostro w lotra, to chciałbym zacząć coś do niego kompletować :)

Zastanawiam się pomiedzy jakąs odmianą Mordoru albo Easterlingów (myslę też nad armią opartą o Białą Radę, ale to nie ten tamat), więc chciałbym Was prosic o jakieś kilka zdań znawców na ich temat (chodzi mi dokłądnie o to co w AB wystepuje pod nazwami :Shadow of the East, Mordor i Dol Guldur. ewentualnie Angmar). Chodzi mi głównie o ich "grywalność" oraz uzyteczne jednostki, bohaterów/dowódców. Z góry dzięki :)

mam też kilka bardziej szczegółowych pytań,zwłaszcza o jednostki które mi się podobają, a nie wiem jak to jest z ich skutecznością):
1. Jak się sprawują:
- nazgule
- katafrakci (a nie, na boga, kataPrakci, jak jakiś geniusz napisał w Ab :D )
- sauron nekromanta ( ;) )
- khamul
- rydwany
- trolle

2. które podręczniki są teraz obowiązujące?
3. jak ma się podzial armii w AB do tego jak się zwykle gra?

pozdrawiam!

Offline Encaitar

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #639 dnia: Czerwiec 10, 2006, 02:37:11 pm »
Nie ma za duzo czasu, wiec powiem tylko, ze:
!. Sauron Necromancer tylko na bitwy, gdzie przeciwnik ma cos arcy drogiego do zabicia (Entow, Orly, Mumakile itp.)
2. Nazgul IMO bardzo fajna rzecz, a szczegolnie Krol. Moga byc tani (do zdawania mestwa i czarow), lub drodzy (na bestii do bitki i magii oczywiscie).
3. Kawaleria jest niezla, ale nadal to F3...
4. Khamul bardzo kontrowersyjny. Na bestii do walki dobry, ale z czarowaniem gorzej.
5. Rydwany kompletnie niooplacalne.
6. Trolle warte uwagii, ale za drogie IMO, chcociaz moga byc przydatne.

Obowiazuje zbiorczy poderzcnik do Wladcy + najnowsze dodatki (Fall of the Necromancer)

Army Listy na Lige najlepiej sciagnac ze strony Berserkera lub Srodziemia.
"Sławne rycerskie rogi północy grały pobudkę do boju. Rohan wreszcie przybył z odsieczą."
"...do Haradu dotarła tylko legenda o strasznej zemście i potędze napadniętego Gondoru."

Offline Herudaio

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #640 dnia: Czerwiec 10, 2006, 04:34:01 pm »
Na Berserkerze nie są najnowsze z tego co pamiętam,
do obowiązujących należy dodać Shadow in the East i Army of Death ze strony GW (zostali zapomniani w podręczniku ;) )
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Maximus from Rome

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #641 dnia: Czerwiec 10, 2006, 05:51:36 pm »
Cytat: "Encaitar"
Nie ma za duzo czasu, wiec powiem tylko, ze:
!. Sauron Necromancer tylko na bitwy, gdzie przeciwnik ma cos arcy drogiego do zabicia (Entow, Orly, Mumakile itp.)
2. Nazgul IMO bardzo fajna rzecz, a szczegolnie Krol. Moga byc tani (do zdawania mestwa i czarow), lub drodzy (na bestii do bitki i magii oczywiscie).
3. Kawaleria jest niezla, ale nadal to F3...
4. Khamul bardzo kontrowersyjny. Na bestii do walki dobry, ale z czarowaniem gorzej.
5. Rydwany kompletnie niooplacalne.
6. Trolle warte uwagii, ale za drogie IMO, chcociaz moga byc przydatne.

Obowiazuje zbiorczy poderzcnik do Wladcy + najnowsze dodatki (Fall of the Necromancer)

Army Listy na Lige najlepiej sciagnac ze strony Berserkera lub Srodziemia.



Troll świetny jest na b.dobrych bohaterów, takich jak Ellesar :evil:
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline Jaskier

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #642 dnia: Czerwiec 10, 2006, 06:47:06 pm »
dobra, dzięki - listy już odnalazłem.

chcialbym się teraz skupić, na wypytaniu Was o Dol Guldur :)

po pierwsze sprawa bohaterów i dowódców. jak juz ktoś wspomniał Saruman nadaje się tylko na wyjątkowe sytuacje. co z innymi?

królowa wyglada całkiem fajnie ale mała obrona przy duzych rozmiarach i brak przeznaczenia nie wrózy jej raczje długiej kariery... męstwo 4 również nie zachwyca :?

khamul to droga cholera a czaruje gorzej od zwykłego nazgula. bije się też nie specjalnie więc ta jego super zdolnośc cudów pewnie nie zdziala (btw - działa ona też na rany zadane przez wierzchowca?).
 podoba mi się, ale pogram nim sobie chyba dopiero jak się normalnymi rzeczami naucze ;)

pozostają zwykłe nazgule, kasztelanowie, kapitan, szaman i przywódca wargów.

co do tej pierwszej pary - jaki jest sens wystawiania kasztelanów? biją się tylko trochę lepiej od nazguli, ale nie czarują, nie dowodzą oraz nie mogą mieć potęgi ani obnizać mestwa. są jakieś powody?

jeśli chodzi o dwóch następnych to wygladają na tanie nosniki punktów potegi (ale wydaje mi się, ze lepiej już wystawić czarujacego nazgula z 2 punktami za 65 niż kapitana za 40 :? ). no i jak to jest z szamanem? ta jego zdolnośc wyglada całkiem fajnie, ale drogawy trochę jest i delikatniejszy od takiego nazgula na przykład (z listy wynika, że są jeszcze jacyś specjalni szamani z DG, ale w AB ich nie ma - moze ktoś podac statystyki?)

pozostaje szefu wargów. wyglada na całkiem niezłego siepacza, ale znowu jest wielkiego rozmiaru (a z tego co zdązyłem wyczytać na forum, nie mozna go wtedy kryć za plecami piechoty - prawda to?) i drogawy, no i trzeba by mu było dać jeszcze jakąs obstawę. ma to jakiś sens?

co do zwykłych jednostek to już chyba nawet poteoretyzowac nie jestem w stanie, zeby Was skłonić do głebszych wywodów, więc prosiłbym o skreslenie kilku zdań na ich temat  :oops:
no i oczywiście o ustosunkowanie się do tego mojego bełkotu na temat dowódców (z uwaględnieniem faktu, ze w lotra grałem jakieś 2 razy prawie rok temu :p )

na koniec jeszcze pytanko - czy straszenie przeciwnika daje jekieś warte uwagi efekty? nie pamiętam dokładnie jak działało dowodzenie, ale chodziło chyba o to, że jednostki w promieniu iluś-tam centymetrów moga korzystac z mestwa dowódcy, tak? zakładając, ze tak planowałbym połączenie aury nazguli, ich czaru obniżającego mestwo (rzucany na boha) i kilku straszących jednostek. ma to jakąś rację bytu? :p

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc! :D
Jaskier

Offline Maximus from Rome

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #643 dnia: Czerwiec 10, 2006, 06:57:15 pm »
Cytat: "Jaskier"
dobra, dzięki - listy już odnalazłem.

chcialbym się teraz skupić, na wypytaniu Was o Dol Guldur :)

po pierwsze sprawa bohaterów i dowódców. jak juz ktoś wspomniał Saruman nadaje się tylko na wyjątkowe sytuacje. co z innymi?

królowa wyglada całkiem fajnie ale mała obrona przy duzych rozmiarach i brak przeznaczenia nie wrózy jej raczje długiej kariery... męstwo 4 również nie zachwyca :?

khamul to droga cholera a czaruje gorzej od zwykłego nazgula. bije się też nie specjalnie więc ta jego super zdolnośc cudów pewnie nie zdziala (btw - działa ona też na rany zadane przez wierzchowca?).
 podoba mi się, ale pogram nim sobie chyba dopiero jak się normalnymi rzeczami naucze ;)

pozostają zwykłe nazgule, kasztelanowie, kapitan, szaman i przywódca wargów.

co do tej pierwszej pary - jaki jest sens wystawiania kasztelanów? biją się tylko trochę lepiej od nazguli, ale nie czarują, nie dowodzą oraz nie mogą mieć potęgi ani obnizać mestwa. są jakieś powody?

jeśli chodzi o dwóch następnych to wygladają na tanie nosniki punktów potegi (ale wydaje mi się, ze lepiej już wystawić czarujacego nazgula z 2 punktami za 65 niż kapitana za 40 :? ). no i jak to jest z szamanem? ta jego zdolnośc wyglada całkiem fajnie, ale drogawy trochę jest i delikatniejszy od takiego nazgula na przykład (z listy wynika, że są jeszcze jacyś specjalni szamani z DG, ale w AB ich nie ma - moze ktoś podac statystyki?)

pozostaje szefu wargów. wyglada na całkiem niezłego siepacza, ale znowu jest wielkiego rozmiaru (a z tego co zdązyłem wyczytać na forum, nie mozna go wtedy kryć za plecami piechoty - prawda to?) i drogawy, no i trzeba by mu było dać jeszcze jakąs obstawę. ma to jakiś sens?

co do zwykłych jednostek to już chyba nawet poteoretyzowac nie jestem w stanie, zeby Was skłonić do głebszych wywodów, więc prosiłbym o skreslenie kilku zdań na ich temat  :oops:
no i oczywiście o ustosunkowanie się do tego mojego bełkotu na temat dowódców (z uwaględnieniem faktu, ze w lotra grałem jakieś 2 razy prawie rok temu :p )

na koniec jeszcze pytanko - czy straszenie przeciwnika daje jekieś warte uwagi efekty? nie pamiętam dokładnie jak działało dowodzenie, ale chodziło chyba o to, że jednostki w promieniu iluś-tam centymetrów moga korzystac z mestwa dowódcy, tak? zakładając, ze tak planowałbym połączenie aury nazguli, ich czaru obniżającego mestwo (rzucany na boha) i kilku straszących jednostek. ma to jakąś rację bytu? :p

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc! :D
Jaskier



Czyli wychodzi na to, e DG jest kiepską armią(nie uraź się Maćku, w twoich rękach będzie dobra :D )?????
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline Jaskier

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #644 dnia: Czerwiec 10, 2006, 07:13:17 pm »
hmm, liczyłem na coś bardziej pomocnego ;)

a to że jest kiepską armią jakoś specjalnie mnie nie rusza. turniejowo i z sukcesami to ja grywam w Konfrontację. w lotra zamierzam luźniej pogrywac (z resztą mam chyba do niego smykałke, bo obie gry które grałem wygrałem, mimo gry z bardziej doswiadczonymi przeciwnikami :p )

 

anything