Autor Wątek: Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności  (Przeczytany 195649 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 19, 2004, 09:57:54 am »
Ja aktualnie mam:

10 uruków białej dłoni (5 tarcze, 4 piki, 1 sztandarowy)
24 gobosy
saruman

grałem w różnych konfiguracjach przciwko krasnalom... nawet saruman mie pomoże.

A właśnie ciekaw jestem czy ktoś z was wystawiał Czrnych numenoryjczyków (Mouth of Sauron)?

Offline Lugburc

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 19, 2004, 10:16:33 am »
ja też grałem przeciw krasnalkom, ale z innym rezultatem. pomimo, iż mieli balina, gimliego i króla krasnoludów, 8 khazadów, to ulegli masie moich goblinków. ale przyznaję, że bitwa była na małą ilość pkt. o zwycięstwie zaś zadecydowała przewaga liczebna goblinów. w końcu 1 khazad otoczony przez 4 goblinów może się pomylić, a wówczas dostawał 8 ciosów.
rki i Gobliny wszystkich krajów łączcie się!

Offline Ribald

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 19, 2004, 10:33:58 am »
Lugburc------------> ale nie mieli Daina Ironfoota. Wtedy nawet te 4 gobosy na krasnala mogłyby się schować :P

Drachenfeles------------>wyjdą jakieś figurki przedstawiające Czarnych? Byłoby miło. Mouth of Sauron to chyba taki ich przywódca, z tego co się orientuję. Więc skille do normalnych też powinny wyjść. Poczekamy zobaczymy(chociaż w filmie żaden się nie pojawiał, ale jak to mawiają mądrzy ludzie gra to nie film)
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline LordThom

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 19, 2004, 02:01:26 pm »
no wlasnie. co to sa te mounth of souron? nie pamietam ksiazki... a zdjecie figurki jest gdzies moze?
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Ribald

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 19, 2004, 02:14:56 pm »
Cytat: "LordThom"
no wlasnie. co to sa te mounth of souron? nie pamietam ksiazki... a zdjecie figurki jest gdzies moze?


Zdjecia obawiam się jeszcze nie ma. A Mouth of Sauron to po prostu Głos czy też Rzecznik Saurona(zależy od tłumaczenia). To on wyjechał  w książce na spotkanie Wodzom Zachodu przed Czarną Bramą. I negocjował z nimi. No powiedzmy, że to były negocjacje :P Pochodził z rasy Czarnych Numenoryjczyków
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Lugburc

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 19, 2004, 09:38:29 pm »
Mount Of Sauron - moim zdaniem lepiej jest to imię przetłumaczyć tak:
                           
                                            Usta Saurona

Wydaje mi się, że tak lepiej to brzmi.
rki i Gobliny wszystkich krajów łączcie się!

Offline drachenfeles

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 19, 2004, 09:49:32 pm »
Ja ich nazywam poprostu Czarnymi Numenoryjczykami, tak czy owak figurek nie ma, ale to nie problem, chodziło mi o to, czy ktoś może wie jak oni się sprawdzają na polu bitwy.

Offline Ribald

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 19, 2004, 10:09:29 pm »
No jak nie ma ani figurek ani skillów to naprawdę ciężko powiedzieć :P
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Christoph

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 19, 2004, 10:13:27 pm »
To chyba zależy od tego jak byś chciał wykorzystać Mouth of Sauron. Jako czarodziej przegrywa z upiorami. Z koniem kosztuje 70 pkt i ma tylko 4 punkty woli, Nazgul na koniu z 14 punktami woli kosztuje 130 pkt. Za to bardziej opłacalne robi się wystawienie go w formacji piechoty w roli kapitana. Oczywiście musiałbyś potestować - to były takie czysto teoretyczne rozważania :)
amiętaj: wszystko co napiszesz może zostać wykorzystane przeciwko Tobie.

A tak przy okazji - Iced Earth rządzi :D

Offline pablooss1

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 20, 2004, 09:45:39 pm »
Ja mam narazie:

12x goblin (4 z włócznią, 4 z mieczami i tarczami, 4 z dzidą)
3 x uruk-hai z łukami
Lurtz
Saruman
Nazgul na bestii

w sumie daje to 483 ptk

mam zamiar powiększyć ją jeszcze o Saurona, 24 uruk hai paru bersekerrów i jeszcze cosi dołącze jeszcze dokładnie nie wiem
alczący z potworami winien uważać aby nie stać się jednym z nich.

Offline Rav-SD

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 22, 2004, 07:36:15 am »
Występuje tu w imieniu mojego kumpla który nie ma dostępu do netu a zbiera zło. Jego proźba jest taka, żebyście poprostu wypowiedzieli sie na temat jego Armi którą już zaczął kolekcjonować :)

Saruman
Uruk-Hai shaman
Lurtz
Uruk-Hai kapitan
Uruk-Hai z bannerem
9   x Uruk-Hai Beresekers
15 x Uruk-Hai z tarczą
15 x Uruk-Hai z piką
Sharku na wargu
12x jeźdżcy na Wargach

Razem: 1007 pkt

Lic\e tu głównie na dwóch przesiąktniętych złem Panów na "L" :P
REEDOM IS THE STATE OF MIND!!!

If knowledge is a power!? So to be unknow is to be unconquerable!

http://www.histeria.pl/sf/szuflada.phtml <--
Stronka dla poczatkujących w sztuce pisania...

Offline Lugburc

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 22, 2004, 12:09:26 pm »
witam,

jeżeli jedno z L. oznacza Lugburc, (a dalsza część opisu się zgadza- przesiąknięty złem...) to spieszę z odpowiedzią.

moim zdaniem bardzo dobry skład, chociaż mam kilka uwag.
Jest to spis typowy na piechotę wroga, pozbawioną magów. w innym przypadku możesz mieć problemy.

1. nie ma kusz. salwa np 9 kusz w jednej turze może pozbawić życia boromira, czy zabić gryfa Gandalfowi.

2. stosunek pik do tarcz: 1/3 pikadorzy, 2/3 tarcz.

3. wiem, że niektórzy nie chcę mieszać zła, ale bez nazgula będzie ci bardzo ciężko pokonać Gandalfa, więc miast kapitana Uruk-hai wystaw nazgula, by maga pozbawić woli.

4. ja również uwielbiam kapitanów uruków, ale.... nie wystawiam ich w ogóle. uważam, iż lepiej iść na masę, zastępując ich wojownikami. no, jeśli się upierasz na kapitana, to zrób mały myk - wsiądź nim na warga......!!!!!!

5. potraktuj to jako podpowiedź gracza przesiąkniętego złem do szpiku kości. zejdź orkami z wargów zastępując ich berserkerami. jeśli twoja wyobraźnia rozpaliła się tym, co wówczas mogą tacy jeźdźcy dokonać na placu boju, to znaczy, że nadajesz się na generała zła.

pozdrawiam

L.
rki i Gobliny wszystkich krajów łączcie się!

Offline Rav-SD

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 22, 2004, 11:07:06 pm »
To nie Rav pisze :P

Tak jedno "L" to Lugburc :)

AD1 hmm Kusze  może to i dobry pomysł ale strasznie ograniczą mi mobilność armi a moja taktyka miała polegać na jak najszybszym związaniu wroga w walce.

AD2 Tu mysle, że masz sporo racji :)

AD3 Nazgul odpada psuje klimat w armi z Isengardu. Bede miał Sarumana i Uruk-Hai shamana myśle, że będzie dobrze :)

AD4 Wsiadanie na Warga Urukiem. Trąci mi  konwersją której niestety nie umiem robić. A pozatym też mi nie podchodzi. Może zostawie tylko Lurtza. Bo banner musi byc co to za wojsko bez proporca!?

AD5 hmmm tu mam dylemat bo w celu zagwarantowania sobie sukcesu to lepiej mieć więcej beresekerów. Ale znowu pozbawiam się tej mobilności na której mi zależy.

Dzięki wielkie za pomoc i za cenne rady :)

P.S. Jakbyś miał jeszcze jakieś uwagi byłbym wdzięczny :)


Pozdrawiam
REEDOM IS THE STATE OF MIND!!!

If knowledge is a power!? So to be unknow is to be unconquerable!

http://www.histeria.pl/sf/szuflada.phtml <--
Stronka dla poczatkujących w sztuce pisania...

Offline LordThom

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 23, 2004, 06:44:51 am »
dodam cos od siebie. Moge?  :)  :
- kusze to naprawde dobre bronie, nie lekcewaz ich- zabijaja najtwardszych bohaterow na 6, a tych z D6 na 5... natomiast potrafią zrobić niezly "overkill" wsrod konikow przeciwnika...
- szkoda ze chcesz robic armie klimatyczna, nazgul to nie samowita-magiczna potega. przemysl to  :)  polaczenie sarumana i nazgula jest swietne, czarodziej rzuca zza krzakow paralize, a nazgul pozbawia woli i uderza Black Dartami... a uruk-hai szaman ile ma Will'a? 3...
- baner jest rowniez srednio oplacalny... chyba ze grasz duze bitwy.

Cytuj
Ale znowu pozbawiam się tej mobilności na której mi zależy.

- sluchaj- nigdy nie wygrasz z Dobrem tak hop siup. co nagle to po diable, mowi polskie powiedziadlo. lepiej wolniej, a dokladniej, a co ci z tych wargow, jesli ruszysz nimi na wroga, a on ci te kociaki lukami potraktuje? D tylko 4...
i]Czas nie ma początku ani końca.
Czas jest jak wąż Uroboros, który chwycił zębami własny ogon.
W każdym momencie kryje się wieczność.
A wieczność składa się z chwil, które ją tworzą.[/i]

Offline Lugburc

Grajacy w LotR'a Siłami Ciemności
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 23, 2004, 07:25:52 am »
jeżeli chcesz grać armią klimatyczną to b. dobrze. w ogółe to, że masz pomysł na armię jest godne pochwały - wielu po prostu go nie postada.
Teraz umotywuję moje argumenty.

1 ja również mam ofensywną armię - zawsze atakuję, jakkolwiek kuszy używam do wspierania ataku, zatem w tym ujęciu jest to broń ofensywna. Następnie, gdy dochodzi do walki, podsuwam strzelców i również nimi walczę. Zgadzam się tutaj z L.T.

2 dlaczego przewaga tarczownikóW nad pikadorami?
otóż dlatego, że grając urukami przewagę liczebną uzyska wróg. tarczownicy mają za zadanie osłaniać się na skrzydłach twojej formacji, czego nie mogą zrobić pikadorzy. poza tym mają D6.

3 magowie Dobra. wyobraź sobie taką sytuacją. szyk twoich wargów zatrzymuje się w równej lini przed wojskiem dobra. w następnej turze ma zaatakować. nagle gandalf biały flankuje twoich jeźdźców i puszcza magiczny pocisk, przyjmijmy, że tylko na 12 cm z twojego szyku wargów nie pozostaje nic. aby uniknąć takiej sytuacji potrzebny jest Nazgul.

podsumowanie. Oczywiście, Twoja armia sprawdzi się przeciw armiom bez magów. Koncepcja mobilności jest b. dobra. ja również dążę do właśnie takich rozwiązań.
rki i Gobliny wszystkich krajów łączcie się!

 

anything