Co Wy na to aby na turniejach zaczęły się pokazywać armie autorskie??
Mi osobiście ten pomysł strasznie przypadł do gustu bo pozwala(opierając się na statystykach istniejących armii) stworzyć najbardziej klimatyczną armię o jakiej tylko moglibyśmy sobie zamarzyć...a przy okazji bedziemy jedynymi jej posiadaczami
Oczywistym elementem takiej zabawy jest wybranie armii, pod którą podkładać będziemy naszą + mnóstwo konwersji tak z modelami jak i kartami(w tym drugim przypadku pomoże nam rackscan i zamieszczony tam kreator kart
)
Oto moja pierwsza rozpiska bazująca na bohaterach drugiej części Malazańskiej Księgi Poległych(jestem w trakcie pierwszych przeróbek figurek):
Przednia Straż Sznuru Psów:
(kto czytał ten wie, kto nie...niech żałuje :P )
Unit Name ## Mv Ini Att Str Def Res Aim Cou Fea Dis Exp Cost
Teul - Przywódzca Kompanii Zwiadowczej, Klan Głupiego Psa (Argaël, Kelt Centaur)
1 20.0 6 6 5 4 5 3 7 - 3 0 86.0
--Wyposażenie: skórzana zbroja, krutki łuk,wickański koń.
--Zdolności: szał bitewny, brutalna szarża,
dowodzenie/10.
#krótki łuk (Throwing Axe) STR: 5 / 10-20-30 [0.0]
Jeźdzcy Kompanii Zwiadowczej, Klan Głupiego Psa(Kelt Centaur)
2 20.0 5 5 5 3 5 3 6 - 2 0 60.0
--Wyposażenie: skórzana zbroja, krutki łuk,wickański koń.
--Zdolności: szał bitewny, brutalna szarża.
#krótki łuk(Throwing Axe) STR: 5 / 10-20-30 [0.0]
Nedmar, Siedmio Palcy - Sierżant V Drużyny Piechoty Morskiej(Templar of Hod Seneschal)
1 10.0 4 5 6 5 6 3 5 - 6 0 42.0
--Wyposażenie: kusza szturmowa, zbroja,
długi miecz.
--Zdolności: fanatyzm, odwaga, banita(Pariah)
#kusza szturmowa(Consecrated pistol) STR: 6 / 10-15-20 [0.0]
Żołnierze V Drużyny Piechoty Morskiej(Temple Purifier)
2 10.0 3 4 5 4 5 3 4 - 5 0 46.0
--Wyposażenie: kusza szturmowa, zbroja,
długi miecz.
--Zdolności: fanatyzm, odwaga,
banita(Pariah), szermierz(Faint)
#kusza szturmowa(Consecrated pistol) STR: 6 / 10-15-20 [0.0]
Kompania Niewolników(Fury Warrior) 3 12.5 4 4 7 2 3 - 4 - 1 0 45.0
--Wyposażenie: topór, lekka zbroja.
--Zdolności: szał bitewny, okrzyk bitewny/5
(Kelt Fianna ) 2 10.0 4 3 6 3 3 - 4 - 2 0 24.0
--Wyposażenie: włócznie, lekka zbroja.
--Zdolności: szał bitewny
I to by było na tyle
Powiedzcie co sądzicie o armiach autorskich i ich wprowadzeniu na turnieje ??
I jeszcze 2 sprawy:
Primo - oto fragment(na razie) z zasad do tworzenia armii Cadwallonu:
Cadwallon rządzi się prawami Gildii.
Jakkolwiek każdy w Milicji Cadwallońskiej jest najemnikiem to niekiedy mogą się oni przyłączać
tylko do niektórych nacji/stronnictw z racji przynależności do którejś z Gildii.
GILDIA ARCHITEKTÓW
Sojusznicy: Cynwall, Gryfy, Lwy Tir-Na-Bor.
Główne źródło mocy: Światłość.
Zabroniona moc: Ciemność
GILDIA OSTRZY:
Sojusznicy: wszyscy
Główne źródło mocy: Ogień.
Zabroniona moc: Światłość i Ciemność
GILDIA NAZNACZONYCH
Sojusznicy: wszyscy
Główne źródło mocy: Woda
Zabroniona moc: brak
GILDIA ZŁOTNIKÓW
Sojusznicy: Acheron, Alchemicy,Gobliny, Gryfy, Lwy, Tir-Na-Bor, Zawodzące Wilki.
Główne źródło mocy: Ziemia
Zabroniona moc: Ogień
GILDIA SZPIEGÓW
Sojusznicy: Siły Ciemności.
Główne źródło mocy: Ciemność
Zabroniona moc: Światłość
GILDIA RABUSIÓW
Sojusznicy: Acheron, Akkyshan, Alchemicy, Pożeracze, Gobliny, Lwy, Tir-Na-Bor.
Główne źródło mocy: Powietrze
Zabroniona moc: brak
GILDIA WRÓŻBITÓW
Sojusznicy: Cynwall, Gobliny, Gryfy Tir-Na-Bor, Lwy.
Żródła mocy: Magowie tej Gildii wybierają rodzaj mocy w trakcie budowania armii.
Nie mogą oni jednak kontrolować moce przeciwne sobie(np. Światłości i Ciemności)
Liczba kontrolowanych mocy jest zależna od poziomu maga:
Initiate/1, Follower/2, Master and Virtuoso/3.
Niektórzy z wydanych już Cadwallończyków otrzymują następujące przynależności Gildiowe:
Kat: nie należy do żadnej z Gildii i traktowany jest jako normalny najemnik.
Aghovar, Mistrz Złodziejski: Gildia Złodzieji
Lyiet Izhar, Zdrajca Cadwallonu: Gildia Szpiegów
Aiona Niezapomniana: Gildia Ostrzy
Secundo co byście powiedzieli aby utworzyć i zalegalizować armię Najemników, tj. wszystkie jednostki ze zdolnością Mercenary mogły by stanowić w 100% osobną armię a nie jak dotąd 30% dodatku dla innych ??