Autor Wątek: Gryfy - 350 pkt :)  (Przeczytany 60432 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ryogaty

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 26, 2004, 05:10:07 pm »
hmm nawet może bym spróbował ale nie uśmiecha mi się gra w całości sproxowaną armią :P Może w którąś niedzielę w paradoxie zagram tym :P
amten frajer z drugiej strony to odwieczny wróg,
Rozkaz pada, rzucasz granat, on już jest bez nóg.
Miał 20 lat jak ty i chciał rzucić też.
Ty dostaniesz wielki order, z niego tryska krew.

Offline BeRsErK

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 26, 2004, 05:49:51 pm »
Cytat: "Ryogaty"
już mam - zajmuje pół stołu, wejście jest tylko po jednych schodach, przez które idąc wystawiasz się na ostrzał.... me such ivul :D Muszę jeszcze dokończyć bo ostatnio jakoś brak czasu mi w tym przeszkadzał
a tą przewagę zasięgu niwelują właśnie magistrzy - dzięki tym cudom można ustawić się po drugiej stronie stołu i spokojnie walić na daleki zasięg z pistoletów i to Ty byś musiał podchodzić :P


Cóz, mógł byś strzelać tylko 3(reszta by sie nudziła tak jakby ;) ) a i tak na trudność 10 ;)
Poza tym większy zasięg + templacik szorujący tam i nazat - myślę, że zniwelował by mi konieczność dochodzenia :D:D

Co do Pietruchowej wypowiedzi....wybaczam Ci bo wiem, że dziś znowu na poczcie byłeś i pewno skrzynkę ponownie z czółka wyjechałeś :roll:

Krzychu - ja bym zagrał ale do tego muszą do mnie dojechać te limitowane sentinelki i może jeszcze z jeden rycerzyk z boxa...

Offline Ryogaty

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 26, 2004, 07:06:15 pm »
Cytat: "BeRsErK"

Cóz, mógł byś strzelać tylko 3(reszta by sie nudziła tak jakby ;) ) a i tak na trudność 10 ;)

nope, mógłbym strzelać do 3 różnych celów, a że wszyscy w tej rozpisce mają pistoleciki to byłoby 11 strzałów na rundę :P daleki zasięg co prawda, ale z przycelowaniem to już na 9, ale jeszcze pokombinuję i wystawię kiedyś rozpiskę tylko na scoutach (może Meliador dołączy...)
amten frajer z drugiej strony to odwieczny wróg,
Rozkaz pada, rzucasz granat, on już jest bez nóg.
Miał 20 lat jak ty i chciał rzucić też.
Ty dostaniesz wielki order, z niego tryska krew.

Offline BeRsErK

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 26, 2004, 07:23:07 pm »
O to mi chodziło tylko, że przez to cisnienie chyba pisze cosik niedokładnie - no ale to nadal są tylko 3 strzały na "nieskończony" zasieg a reszta wali na max te swoje 20 cm

Offline Ryogaty

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 26, 2004, 07:36:12 pm »
Ehh no właśnie mówię, że nie :P Każdy strzelający do celu tego cudu ma zmniejszony zasięg, nie tylko magister. Czyli 3 magistrów może wyznaczyć trzy cele do których można walić na całym polu bitwy bez względu na zasięg :P
amten frajer z drugiej strony to odwieczny wróg,
Rozkaz pada, rzucasz granat, on już jest bez nóg.
Miał 20 lat jak ty i chciał rzucić też.
Ty dostaniesz wielki order, z niego tryska krew.

Offline BeRsErK

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 26, 2004, 07:58:17 pm »
Oki juz sobie doczytałem - niezłe, ale nie wiem czy aż trzy razy ten sam cud to dobry wybór. W końcu można też by było się zabezpieczyć na wypadek spotkania armii offensywnej - to było by dobre tylko na defensy.

Offline Ryogaty

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 26, 2004, 08:19:26 pm »
ehhh no przecie tego nie wystawię. Pomyślę nad całkowicie scoutowską armią, ale z dołączeniem jakichś bohaterów/najemników/sprzymierzeńców...
amten frajer z drugiej strony to odwieczny wróg,
Rozkaz pada, rzucasz granat, on już jest bez nóg.
Miał 20 lat jak ty i chciał rzucić też.
Ty dostaniesz wielki order, z niego tryska krew.

Offline Ryogaty

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 31, 2004, 12:53:55 pm »
wtf????? ja tu posta napisałem a tu pół topicu usunęło...
amten frajer z drugiej strony to odwieczny wróg,
Rozkaz pada, rzucasz granat, on już jest bez nóg.
Miał 20 lat jak ty i chciał rzucić też.
Ty dostaniesz wielki order, z niego tryska krew.

Offline Piter

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 31, 2004, 07:37:19 pm »
Jezus to jakas alchemicka dywersja !
img]http://img79.imageshack.us/img79/4121/w1uo0.jpg[/img]

Offline Mythos

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 04, 2004, 06:26:03 pm »
350 Pts - Griffin of Akkylannie Army                                                  

Unit Name                       ##  Mv  Ini Att Str Def Res Aim Cou Fea Dis Exp    Cost

Griffin Executioner             2  12.5  4   5   7   3   3   -   4   -   6   X     40.0
                               --Equipment: Sanction Sabre, Defense pistol,
                               Leather armor; --Abilities: Fanaticism,
                               Assassin

Griffin Fusilier                3  10.0  2   1   6   3   2   3   2   -   4   X     57.0
                               --Equpment: Long rifle, Gunpowder horn, Defense
                               pistol; --Abilities: Fanaticism
  #Long Musket                 STR: 6 / 25-50-75                                  [0.0]

Templar of the Inquisition      2  10.0  3   4   5   4   11  -   4   -   5   X     58.0
                               --Equipment: Bastard sword, Shield, Crusader
                               armor; --Abilities: Fanaticism, Bravery, War
                               fury

Temple Purifier                 3  10.0  3   4   5   4   5   3   4   -   5   X     69.0
                               --Equipment: Consecrated pistol, Armour, Long
                               sword; --Abilities: Fanaticism, Bravery, Feint,
                               Pariah
  #Consecrated pistol          STR: 6 / 10-15-20                                  [0.0]

Darkness Hunter (A)             1  10.0  4   4   3   4   3   4   5   -   5   X     39.0
                               Equipment: Exorcism dagger, Muskets, Torture
                               accessories; --Abilities--; Fanaticism;
                               Warrior-Mage; Initiate of Fire; --Path:
                               Exorcism; --Power: 2; Witch Hunting
  #Griffin Musket              STR: 6 / 10-15-20                                  [0.0]
  Primal Fire Attack           Mana: Fire 1; Power: 2; Difficulty: 7; Path:       [5.0]
                               Elemental; Range: 10cm Area: Individual;
                               Frequency: 1 Duration: Instantaneous; <<Roll a
                               D6 after having made a successful Incantation
                               Roll. The table below indicates the Primal
                               Attack's effect: (1) the gem breaks in the
                               Magician's hands, scattering the Mana
                               uselessly. The Primal Attack has no effect.
                               (2-3) the gem shatters near the targeted
                               figurine and frees its energy, the victim is
                               STUNNED. (4-6) the gem explodes on contact with
                               the enemy fighter. He suffers a Light Wound.>>
  Witch Hunting                The Darkness Hunters are specialized in                -
                               fighting against figurines with POWER. Their
                               Attack and Defence and Aim rolls against this
                               kind of fighter are all raised by 1 point. The
                               Darkness Hunters are also equipped with several
                               muskets which allow them to fire twice per
                               Firing phase, on the same target, or on two
                               different targets. The only exception to this
                               rule will be the Counter Firing, both shots
                               will then have to be aimed at the same fighter.

Griffin Inquisitor              1  10.0  3   4   7   5   9   -   4   -   6   X     37.0
                               --Equipment: Judgement Blade, Full armour,
                               Codex, Gauntlet; --Abilities: Fanaticism,
                               Warrior-Mage, Initiate of Fire; --Paths:
                               Redemption; --Power: 2
  Primal Fire Attack           Mana: Fire 1; Power: 2; Difficulty: 7; Path:       [5.0]
                               Elemental; Range: 10cm Area: Individual;
                               Frequency: 1 Duration: Instantaneous; <<Roll a
                               D6 after having made a successful Incantation
                               Roll. The table below indicates the Primal
                               Attack's effect: (1) the gem breaks in the
                               Magician's hands, scattering the Mana
                               uselessly. The Primal Attack has no effect.
                               (2-3) the gem shatters near the targeted
                               figurine and frees its energy, the victim is
                               STUNNED. (4-6) the gem explodes on contact with
                               the enemy fighter. He suffers a Light Wound.>>
  Griffin Inquisitor           The Inquisitors are not Characters. They are           -
                               however linked together by the strength fo
                               their devotion, thus accessing to certain
                               powers and magic formulas. When an Inquisitor
                               casts a spell during the game, he may add as
                               many points to his Power characteristic as
                               there are Griffin Inquisitors withing a 5cm
                               radius around him. An Inquisitor's Power can
                               increase this way up to a maximum of 5. The
                               Inquisitor's Power cannot be increased when
                               trying to Counter.

Magistrate of the Griffin       1  10.0  3   3   6   4   5   3   5   -   6   X     54.0
                               --Equipment: Sword of Judgement, Blessed Armor,
                               Sentences, Pistols; --Abilities: Fanaticism,
                               Warrior Monk, Faithful of Merin/10; Cre: 1 Alt:
                               0 Des: 1; Sentences; The Order of Just
                               Punishment
  #Pistol                      STR: 6 / 10-15-20                                  [0.0]
  #Sentence of the Just        Cre: 1 Alt: 0 Des: 1; Fervor: 1 Difficulty: 6;     [8.0]
                               Range: 10cm Area: Special; Duration: Until end
                               of round; <<This Sentence can only be Called
                               upon befriended figurines having particular
                               equipment. -When Called onto a fighter equipped
                               with Blessed armour, he gains 2 points in RES.
                               If the Divintation Roll is failed, the target
                               loses 1 point in RES. -When Called onto a
                               fighter equipped with a Judgement Blade, then
                               the blade gains 2 points in STR. If the
                               Divination Roll is failed, the target loses 1
                               point in STR. All modifiers apply until the end
                               of the round. Even if a fighter has both types
                               of the needed equipment, he can only be
                               targeted once by this Sentence.>>
  #Sentence of the Condemned   Cre: 1 Alt: 0 Des: 1; Fervor: 2 Difficulty: 7;    [15.0]
                               Range: Special Area: One figurine; Duration:
                               Until end of round; <<This miracle can be cast
                               onto any enemy figurine that is in the
                               Magistrate's line of sight. For the remainder
                               of the round, if a marksman of the Magistrate's
                               camp targets the fighter affected by the
                               Sentence of the Condemned, then the Aim's
                               conditions are modified in the following way:
                               If the target is out of range, then consider it
                               as being within Long range. If it is in Long
                               range, then consider it as being in Medium
                               range, and consider a Medium range as being
                               Short. If the target is already in Short range,
                               then the miracle gives no further advantage.
                               Whatever the range may be, the marksman
                               absolutely must have a line of sight on the
                               target.>>
  The Order of Just Punishment The Magistrates operate under Merin's just gaze        -
                               and benefit from his divine providence. At the
                               beginning of each round, before the Tactical
                               Roll, you can roll a D6 for each Magistrate in
                               your army. On this roll the result of 1 is an
                               automatic failure which cannot be kept and a 6
                               cannot be rolled again. At any time during this
                               round the result obtained can be used to
                               replace the roll of a die (excepting a Damage
                               Roll) of a befriended figurine within the
                               Magistrate's Aura of Faith. Under no
                               circumstances can this result replace a roll
                               that has already been made. The Magistrate
                               himself may use this capacity to replace one of
                               his own rolls. The unused results are lost at
                               the end of the round.


Rozpiska raczej malo pancerna za wyjatkiem 2 templariuszy i inkwizytora. Idea jest taka. Dwaj Warrior-Mage - Inkwizytor i Łowca maja czar ktory sa odpalic w walce wrecz, jak im sie uda maja model z lekka rana na starcie, Sedzia z modlitwami powinien pozwolic na skuteczne wyelimnowanie, 1 konkretnego modelu przeciwnika: niech to bedzie Daysatis, czesc War-Staffa, czy tez wrogi mag. Dla przypomnienia Łowcy ciemnosci strzelaja 2 razy ze swoich muszkietów i maja +1 do trafienia i uszkodzen przeciwko magom i kaplanom - Dodatkow UWAGA moga biec i strzelić w tej samej rundzie. Dwaj zabojcy powinni stanowic wsparcie dla stoperów czyli Templariuszy, tak samo Czysciciele z fintą:)

Testowane dzisiaj w Paradoxie, chmm co prawda przegrałem, ale tym razem z mniejsza porazka niz poprzednio:)
url=http://www.mythos.pl][/url]

Offline BeRsErK

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 04, 2004, 07:08:15 pm »
Przypominam, że Magistrate jako warrior-monk może mieć tylko 1 cud ;)
No chyba, że ma jakieś zasady specjalne, o których nie wiem 8)

Offline Mythos

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 04, 2004, 07:12:49 pm »
Ha, własnie tak - moze brac 1 cud, zamiast tego wybrać 2 modlitwy, które są dla nich przeznaczone:) - to wlasnie te dwie ktore sa w mojej rozpisce
url=http://www.mythos.pl][/url]

Offline Xeratus_pl

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 24, 2004, 09:41:31 pm »
Czy moge prosić o krótki opis Gryfów? Chodzi mi o ich jednostki i możliwości na polu bitwy w porównaniu z innymi armiami.

?
xeratus+

Offline Mythos

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 24, 2004, 10:07:33 pm »
Najbardziej pancerna armia w całej grze, jednoczesnie chyba także najbardziej ztechnicyzowana, na upartego mozesz miec w rozpisce wszystkie modele strzelające. Ich cecha rasowa to fanatyzm. Wada - brak modeli z wykopem, siła powyżej 6 to luksus zarezerwowany dla bohaterów i egzekutorów.
url=http://www.mythos.pl][/url]

Offline Piter

Gryfy - 350 pkt :)
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 24, 2004, 10:19:47 pm »
To co wyzej plus:

Jesli chodzi o magie - glowna magia to magia ognia. Jak latwo sie domyslic najbardziej ofensywna w grze. Oprocz tego "poboczna" sciezka jest magia swiatla.
Cuda - obok krasnolodow mid-noru Gryfy to armia "faworyzowana" pod wzgledem cudotworstwa. Przy rzutach na rzucenie cudu kazda 5 traktujesz jak 6 i mozesz przerzucic.

Klimatycznie jest to swieta inkwizycja. Szczegolowy opis niektorych jednostek masz na stronie fanowskiej.
img]http://img79.imageshack.us/img79/4121/w1uo0.jpg[/img]