Propozycje terenów dla poszczególnych armii (w razie, gdyby ktoś nie miał pomysłów):
Alchemicy - pustynne wzgórza, wieże, ruchome piaski, oazy
Barbarzyńcy - chaty, kurhany, obeliski, palisady, ogniska, strumienie, drewniane mostki
Gobliny - rozlatujące się chaty, jeziora z brudną wodą, elementy statku
Gryfy - domki, chaty, murki, kaplice, płonące stosy, rzeki, mosty
Krasnoludy Mid-Nor - skały (np. rozświetlone od środka dziwnym światłem), rzeki lawy
Krasnoludy Tir-Na-Bor - dziwne maszynerie, bramy
Lwy - wiejskie chaty, koszary, mury zamku, rzeki, mosty
Nieumarli z Acheronu - nagrobki, bramy cmentarzy, bagna, spalone lasy
Orkowie - palisady, chaty, ogniska, totemy
Pożeracze - obeliski z symbolem Gwiazdy Bestii, legowiska, bagna
Wilczarze - obeliski z symbolem księżyca, legowiska, jeziora