trawa

Autor Wątek: Turnieje - info  (Przeczytany 275210 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MiSiU

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1005 dnia: Kwiecień 02, 2009, 09:36:05 am »
Dalej ciut braknie do 7 dni :p

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1006 dnia: Kwiecień 02, 2009, 11:51:41 am »
                         -=PRE DMP II=-

By the authority of raca!

Klub Gier Bitewnych "Spider" oraz "Rzeznik" maja przyjemnosc zaprosic na turniej Wh 40k, ktory odbedzie sie 18 kwietnia w Rzezniku w Sopocie

wstęp 5 zł

Zapisy od Godz 8 30
Start godz 9 00
(maksymalne spoznienie +-10 min po wczesniejszym uprzedzeniu telefonicznym ze gracz sie spozni co umozliwi juz jego sparowanie, po tym czasie nie gwarantujemy gry w turnieju wiec pamietac  :evil: )

Reg Mariosa ktory pozwolilem sobie pozyczyc i dostosowac do naszego lokala

1. ARMIE
Do turnieju dopuszczone są armie:
- do 1900 pkt.,
- wg SFOC,
Dopuszczone są wszystkie oficjalne i aktualne armie i jednostki, Imperial Armour oraz Specjalni bohaterowie wg informacji poniżej:
- jedna jednostka z Imperial Armour na armię (za wyjątkiem warmachines, gargantuan creatures i flyerów, które nie są dopuszczone) (moze tez deathstorma ale to sie okaze)
- jeden bohater specjalny lub indywidualny bohater imienny na armię
- powyższe wybory nie mogą być łączone w armii jednego gracza.
Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja armia będzie dopuszczona do gry napisz!
2. ZASADY
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w przededniu turnieju.
Obowiązują „warszawskie lasy” – każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.
Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
Zalecamy by wszyscy gracze przed rozpoczęcią bitwy starannie omówili każdy teren, żeby nie było żadnych wątpliwości.
3. WYMOGI
Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać swoją armię, kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.
Obowiązują aktualne wielkości modeli GW, ale można grać poprzednimi modelami aczkolwiek oznacza to, że gracz nie może czerpać wymiernych korzyści z tego, że jego model jest mniejszy bądź większy. W takim przypadku sędzia może orzec na niekorzyść właściciela jeśli wystąpi problematyczna sytuacja, której nie będą mogli rozwiązać gracze.

4. PUNKTACJA
PUNKTACJA OGÓLNA
WYSYWIG: 50%/100% calosci armii +1/+2 DP
Malowanie: 50%/100% całosci +1/+2 DP
Duże punkty z punktacji ogólnej będą doliczane do wyniku gracza po rozegraniu wszystkich bitew.

5. BITWY
Czas jednej gry: max 2,5 godz. (bitwy będą kończone o ustalonej godzinie bez względu na czas rozpoczęcia):
+- 10 min przerwy miedzy bitwami
Gracze są uprzedzani przez Sędziego o zbliżającym się zakończeniu gry przynajmniej 15 min. przed wyznaczoną godziną. Po sygnale (tudzież wrzasku) końcowym, gracze zobowiązani są przerwać grę niezależnie od sytuacji na stole. Przedłużenie gry dopuszczone jest wyłącznie za zgodą Sędziego Głównego i powoduje karę   
- 3D.pkt. dla obu graczy za każde dodatkowe 5 minut. Obliczenia wyników nie wlicza się do czasu gry - tylko nie przedluzac ;)
Po +-15 min spoznieniu z zakonczeniem bitwy pomimo blagan i plakan sedziego "konczcie to juz" wynik bitwy nie bedzie brany pod uwage

MISJE:

W każdej misji obowiązują VP, tzn za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika graczowi przysługuje równowartość kosztu punktowego za jednostkę w VP. W przypadku zadania połowy ran na oddziale, przysługuje połowa VP zaokrąglona w górę. Jeśli pojazd otrzyma efekt: broń zniszczona lub immobilizacja wtedy również przysługuje połowa VP. Również w każdej misji przysługują punkty za cele misji. Końcowa ilość VP jest określana przez sumę punktów za zniszczone jednostki wroga jak i punktów za cele misji. Żadna jednostka nie może zająć/blokować więcej niż jednego znacznika/sektora. W przypadku, gdy oddział jest na dwóch lub więcej sektorach/znacznikach losowo oreślamy na którym się znajduje.
We wszystkich misjach obowiązują wszystkie zasady specjalne dla standardowych misji opisanych w podręczniku głównym(Deep strike, rezerwy, infiltracja&scout, losowa liczba tur), chyba, że będzie napisane inaczej.

1. Misja: Zdobądź i utrzymaj

Rozstawienie: Dawn of War
Cel misji: Gracze przed rzutem na rozstawienie rozstawiają na polu bitwy 4 znaczniki, minimalnie 12” od krawędzi i 12”od siebie(o tym kto pierwszy kładzie znacznik decyduje rzut kostką).
Jeśli któryś z graczy na końcu bitwy kontroluje znacznik(3” od znacznika część jednostki punktującej i żadnej jednostki wroga) dostaje 400VP. Dodatkowo każdy oddział jest warty +50VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

2.Misja: Anihilacja

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Anihilacja wroga, Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz dostaje dodatkowe 150 VP. Jeśli którykolwiek z graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

3.Misja: Znajdź i utrzymaj

Rozstawienie: Spearhead ,
Cel misji: Take&Hold ,jak z podręcznika głównego, na końcu bitwy przyznawane jest 400VP za każdą jednostkę punktującą znajdującą się całkowicie w 12” od środka stołu. Srodek stołu można w każdym momencie sprawdzić. Jeśli którykolwiek z graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400 VP..
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

Przedzialy:

VP zdobyte przez każdego gracza przelicza się wg tabelki na Duże Punkty(DP).
0 - 249 DP 10 - 10
250 - 499 DP 11 - 9
500 - 749 DP 12 - 8
750 - 999 DP 13 - 7
1000 - 1249 DP 14 - 6
1250 - 1499 DP 15 - 5
1500 - 1749 DP 16 - 4
1750 - 1999 DP 17 - 3
2000 - 2249 DP 18 - 2
2250 - 2499 DP 19 - 1
2500 + DP 20 - 0
 
1. Raca
2. Pajak
3. Bosforus
4. Yedli
5. Ketchup
6. Wojtus
7. Lider
8. Wojtek M
9. Necroremiasz
10. Dedal
11. Docent
12. Ederus
13. Arrrdian
14. BERN-hard
15. Chris
16. Jaro
17. Vladdi
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2009, 12:00:44 pm wysłana przez Bern-HARD »
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1007 dnia: Kwiecień 03, 2009, 12:48:35 pm »
Klub Legion oraz 1st Company zapraszają na testy przed DMP.

KWIETNIOWY GRUNWALD – PRE – DMP

• 18 kwiecień 2009
• Opłata wejściowa 5 zł – przeznaczona na nagrody
• Rozpoczęcie o godz. 9.00
• Młodzieżowy Klub Umiejętności Progres - ul. Marii Konopnickiej 19, Kraków
• Limit uczestników: 24
• Format: Turniej solo.
• Ramy czasowe:
1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:15
3. Druga bitwa: 12:30 – 15:15
4. Trzecia bitwa: 15:45 – 18:30
• Wszelkie pytania i wątpliwości:
   • mail: turniejgrunwald [At] gmail.com
   •Temat na forum krakowskiego klubu Legion

• ZASADY – wzorowane na zasadach tegorocznych Drużynowych Mistrzostw Polski

1. Armie:
I.   Każdy z graczy przygotowuje rozpiskę na 1900 punktów według standardowego FOCa :
II.   Dopuszczone:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne
- w każdej armii może pojawić się jedna jednostka z podręczników Imperial Armour (z wyjątkiem jednostek Super Heavy, Gargantuanów i Flyer'ów) albo jeden bohater specjalny!

2.W wypadku proksowania należy się zapytać się przed turniejem o pozwolenie. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno, ale np. Rhinos udajacy Predatora będzie dopuszczony.
3. Armie nie muszą być pomalowane.
4. Gracz musi posiadać rozpiskę. W wypadku braku rozpiski następuje dyskwalifikacja.
5. Nie ma rozbić. Obowiązują PKZty i URP wraz z aneksem 1 i 2.
6. Rozpiski/zgłoszenia należy wysyłać pod adres turniejgrunwald [At] gmail.com pl do dnia 15 kwietnia do godz. 23.59.
7. Gramy 3 bitwy na stołach 72”x48”.
8. Punkty dodatkowe:
0/2 pkt armia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt cała armia posiada WYSIWYG
0/3 pkt za terminowe nadesłanie poprawnej rozpiski
0/2 pkt za posiadanie kodeksu/zasad swojej armii, kostki, miarki oraz wzorników
-2/0 pkt za posiadanie nieczytelnej lub (błędnej na swoją korzyść) rozpiski np. rozpiska napisana "na kolanie", pismem czytelnym jedynie dla właściciela; czy rozpiska bez wyróżnionych kosztów poszczególnych upgrade'ow do oddziałów/pojazdów;

9. Punktacja:
We wszystkich bitwach obowiązują Victory Points(VP).
VP zdobyte przez każdego gracza przelicza się wg tabelki na Duże Punkty(DP).
0 - 249 DP 10 - 10
250 - 499 DP 11 - 9
500 - 749 DP 12 - 8
750 - 999 DP 13 - 7
1000 - 1249 DP 14 - 6
1250 - 1499 DP 15 - 5
1500 - 1749 DP 16 - 4
1750 - 1999 DP 17 - 3
2000 - 2249 DP 18 - 2
2250 - 2499 DP 19 - 1
2500 + DP 20 - 0

10. Misje:
W każdej misji obowiązują VP, tzn za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika graczowi przysługuje równowartość kosztu punktowego za jednostkę w VP. W przypadku zadania połowy ran na oddziale, przysługuje połowa VP zaokrąglona w górę. Jeśli pojazd otrzyma efekt: broń zniszczona lub immobilizacja wtedy również przysługuje połowa VP. Również w każdej misji przysługują punkty za cele misji. Końcowa ilość VP jest określana przez sumę punktów za zniszczone jednostki wroga jak i punktów za cele misji. Żadna jednostka nie może zająć/blokować więcej niż jednego znacznika/sektora. W przypadku, gdy oddział jest na dwóch lub więcej sektorach/znacznikach losowo określamy na którym się znajduje.
We wszystkich misjach obowiązują wszystkie zasady specjalne dla standardowych misji opisanych w podręczniku głównym(Deep strike, rezerwy, losowa liczba tur), chyba, że będzie napisane inaczej.

Misja I: Zbieranie informacji.

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Zbieranie informacji.

Zbieranie informacji:
Na polu bitwy są umieszczone 4 znaczniki, których położone są na linii przebiegającej przez środek stołu równolegle do długiej krawędzi. Pierwszy znacznik ustawiony jest 6” od bocznej krawędzi, następny 20” od pierwszego, trzeci kolejne 20” od drugiego, czwarty kolejne 20” od trzeciego czyli musi się znaleźć 6” od drugiej krótkiej krawędzi.

Jeżeli na początku tury danego gracza (przed deepstrike’ami), ów gracz ma w odległości 3”(wystarczy kawałek podstawki) jednostkę punktującą, która nie jest w pojeździe transportowym i przeciwnik nie ma żadnej jednostki 3” od znacznika wtedy ów gracz dostaje 100 VP. Punkty kumulują się przez całą bitwę, zatem sugerowane jest by były spisywane co turę na wspólnej kartce.
Uwaga: Misja trwa ustalone 6 tur.

Misja II: Anihilacja

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Anihilacja wroga, Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz dostaje dodatkowe 150 VP. Jeśli którykolwiek z graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.


Misja III: Epicka bitwa

Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Zajęcie pola bitwy.
Pole bitwy jest podzielone na 6 sektorów: 24”x24” cale. Na końcu bitwy jeśli gracz ma jednostkę punktującą zajmującą sektor a przeciwnik nie ma swojej jednostki punktującej wtedy gracz otrzymuje 350 VP za każdy sektor. W każdym momencie można sprawdzić jak przebiegają linie dzielące pole bitwy na sektory.
Weterani tysiąca bitew: Gracze przed rozstawieniem obu armii muszą wskazać jeden ze swoich oddziałów (dowolny, może to być oddział, pojazd, pojazd dedykowany). Oddział wybrany jest wart dla przeciwnika podwójną ilość VP i ów oddział może raz w grze przerzucić jedną (2 w przypadku morale ) dowolną kostkę na któregokolwiek z modeli z oddziału przy jednym z rzutów na: Trafienie, ranienie, pancerz, cover save, trudny teren, morale, fleet/run, konsolidację, scatter die). Przerzutu nie można użyć jeśli ten już był przerzucany z innej zdolności.
Uwaga: Misja trwa 6 tur.

Zgłoszenia :
1.Eman - Legion - Kraków - BA +
2.Sebastian Ramus - Legion - Kraków - Tyranidzi
3.TeO - Legion - Kraków - Orki +
4.Miszczu - Kraków - WH +
5.Ermidius - - Tyranidzi
6.Irek - Lublin -
7.Inkq - Legion - Oświęcim - DH +
8.Emeryt - 1stCompany - Kraków - Orks +
9.Cebul - Kraków - Daemons +
10.Sławek -  Kraków - DE
11.Seba - 1stCompany - Kraków - Tyranidzi
12.Uriel - Kraków - SM
13.DemonKM - 1stcompany - Kraków - Tau +
14.Michał "Migdał" Przywarski - Miechów - SM +
15.Lesiu - Tau - Miechów +
16.Nazroth - 1stCompany - Kraków - SM +
17.Przemek Armata - Kraków - SM +
18.Damian Malinowski
19.Kamil Sikora - Kraków - Tyranidzi +
20.Krzysztof 'Malin' Malinka - 1stCompany - Necron +
21.Damian Wójcik - Eldars +

Legenda:
+ - rozpiska poprawna

---------------------------------------
Rozpiska organizatora:

http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,30514.msg1045983.html#msg1045983
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2009, 11:21:04 pm wysłana przez Inkq »

Offline ederus

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1008 dnia: Kwiecień 05, 2009, 08:59:52 pm »
Turniej odbędzie się dnia 25.04.09 w Klubie Garnizonowym przy ulicy Saperskiej 1.

Sędzia Główny: Paweł Korpal
Sędzia pomocniczy: Olek Śleszyński i Piotr Mariański
Limit miejsc: 18

Wpisowe: 10zł
Zasady:

1. Armie na 1900 pkt standard FOC.

2. 0-1 Special Character/Jednostka z IA na armie.

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy);

4. Dopuszczone są podręczniki Imperial Armour (za wyjątkiem Super Heavy vehicles, Gargautan Creatures i Flyers).

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Rozpiski należy przesyłać na adres jedi0 @ o2.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 21 kwietnia 2009 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju.

9. Gramy na stolach 72"x48"

10. Obowiązują oficjalne FAQ oraz PKZ gramy na 5ed.

11. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jestrównież posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

12. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych,
które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

13. Lasy mają wirtualne drzewka na krawędziach. Polega to na tym, że lasy dają 4+ cover save piechocie i 5+ cover save pojazdom i monsterom na zasadzie „nie wiadomo czy są zasłonięte do połowy”.

14. Armie nie muszą być pomalowane ale odbędzie się ocena malowania:

0-5 malowanie
0-4 konwersje
0-3 podstawki
0-2 WYSIWYG (Jak się ma 100% to wtedy 2 punkty, jak brakuję do 2 rzeczy to 1)

15. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

16. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których
rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

17. Gracze mogą używać „rozsądnych” proxów. Posiadnie proxów automatycznie daje 0 punktów z sekcji hobbystycznej.

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania
w myśl jego postanowień.

19. Misje:

1.Misja: Zbieranie informacji.

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Zbieranie informacji.

Zbieranie informacji:
Na polu bitwy są umieszczone 4 znaczniki, których położone są na linii przebiegającej przez środek stołu równolegle do długiej krawędzi. Pierwszy znacznik ustawiony jest 6” od bocznej krawędzi, następny 20” od pierwszego, trzeci kolejne 20” od drugiego, czwarty kolejne 20” od trzeciego czyli musi się znaleźć 6” od drugiej krótkiej krawędzi.

Jeżeli na początku tury danego gracza (przed deepstrike’ami), ów gracz ma w odległości 3”(wystarczy kawałek podstawki) jednostkę punktującą, która nie jest w pojeździe transportowym i przeciwnik nie ma żadnej jednostki 3” od znacznika wtedy ów gracz dostaje 100 VP. Punkty kumulują się przez całą bitwę, zatem sugerowane jest by były spisywane co turę na wspólnej kartce.
Uwaga: Misja trwa ustalone 6 tur.

2.Misja: Anihilacja

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Anihilacja wroga, Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz dostaje dodatkowe 150 VP. Jeśli którykolwiek z graczy sprowadzi ilość jednostek przeciwnika poniżej połowy początkowej ilości dostaje dodatkowo 400VP.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

3.Misja: Epicka bitwa

Rozstawienie: Spearhead
Cel misji: Zajęcie pola bitwy.
Pole bitwy jest podzielone na 6 sektorów: 24”x24” cale. Na końcu bitwy jeśli gracz ma jednostkę punktującą zajmującą sektor a przeciwnik nie ma swojej jednostki punktującej wtedy gracz otrzymuje 350 VP za każdy sektor. W każdym momencie można sprawdzić jak przebiegają linie dzielące pole bitwy na sektory.
Weterani tysiąca bitew: Gracze przed rozstawieniem obu armii muszą wskazać jeden ze swoich oddziałów (dowolny, może to być oddział, pojazd, pojazd dedykowany). Oddział wybrany jest wart dla przeciwnika podwójną ilość VP i ów oddział może raz w grze przerzucić jedną (2 w przypadku morale ) dowolną kostkę na któregokolwiek z modeli z oddziału przy jednym z rzutów na: Trafienie, ranienie, pancerz, cover save, trudny teren, morale, fleet/run, konsolidację, scatter die). Przerzutu nie można użyć jeśli ten już był przerzucany z innej zdolności.
Uwaga: Misja trwa losową ilość tur.

Tabela wyników:
0 - 249 DP 10 - 10
250 - 499 DP 11 - 9
500 - 749 DP 12 - 8
750 - 999 DP 13 - 7
1000 - 1249 DP 14 - 6
1250 - 1499 DP 15 - 5
1500 - 1749 DP 16 - 4
1750 - 1999 DP 17 - 3
2000 - 2249 DP 18 - 2
2250 - 2499 DP 19 - 1
2500 + DP 20 - 0

Czasówka:
9:00-9:30 zapisy
90:30-12:00 1 bitwa
12:15-14:45 2 bitwa
15:00-17:30 3 bitwa
17:30 Sprzątanie i ogłoszenie wyników

Zgłoszenia:
Ederus
Gromek
ARRRdian
Olek
Zioło
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2009, 03:53:27 pm wysłana przez ederus »
106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas half a pack of cigarettes, its dark and we're wearing sunglasses.

Hit it!

Offline rocho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1009 dnia: Kwiecień 17, 2009, 08:24:16 pm »
1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 5 zł
Termin: 25.04.2009 (sobota)
Gramy 4 bitwy na 1200 pkt
Czas jednej gry: 1h 30min

- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. Oczywiście obowiązuje pełny wyświg itp za każde odstępstwo -5DP.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją .

Zapisy - 9:00 – 9:30
Pierwsza bitwa 9:45- 11:15
Druga bitwa 11:30- 13:00
Trzecia bitwa 13:15- 14:45
Czwarta bitwa 15:00- 16:30

2. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- imperial armour* (z wyjątkami- patrz niżej)
- minidexy z BoLS (z wyjątkami- patrz niżej)

*IA dopuszczony łącznie z army listami takimi jak Renegades & Heretics czy Elizianie.

Niedopuszczone są:
- superheavy, gargantuany, flyers itp.
- Deathstorm drop pod
- bohaterowie imienni/specjalni
- Age of Heresy (BoLS)

Gramy na obciętym FoC: 1hq, 0-2 elite, 2-4 troops, 0-2 fast, 0-2 heavy.

Gramy na stołach 48”x48”.

lasy - każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.

3. Punktacja

10 : 10 - 0- 185
11 : 9 - 186- 370
12 : 8 - 371- 555
13 : 7 - 556- 740
14 : 6 - 741- 925
15 : 5 - 926- 1110
16 : 4 - 1111- 1295
17 : 3 - 1296- 1480
18 : 2 - 1481- 1665
19 : 1 - 1666- 1850
20 : 0 - 1851+


4.Hobby

pomalowanie armii:
-100% modeli (na mini 3 kolory) - 1DP
-100% modeli (ale więcej niż 3 kolory) - 2DP

Podstawki:
-100% zrobionych podstawek - 1DP

5. Misje

Zasady specjalne: deep strike, reserves itp.

I Bitwa
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Misja: Utrzymać teren
Rozlokowanie sił: Świt wojny
Zasady dodatkowe: 3 znaczniki, 400pkt za utrzymanie znacznika do końca bitwy.

II Bitwa
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Misja: Przechwycić i utrzymać
Rozlokowanie sił: Rozpoznanie bojem
Zasady dodatkowe: Za kontrolowany znacznik przeciwnika 600pkt ; za kontrolowany swój znacznik 300pkt.

III Bitwa
Czas gry: 6 tur.
Misja: Anihilacja
Rozlokowanie sił: Szpica
Zasady dodatkowe: Za każdy oddział zniszczony 120pkt dodatkowych.

IV Bitwa
Czas gry: 6 tur.
Misja:
Rozlokowanie sił: Ćwiartki
Zasady dodatkowe: : kontrolowanie ćwiartki pod koniec bitwy daje 300 vp.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2009, 08:33:54 pm wysłana przez rocho »

Offline Uriel

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1010 dnia: Kwiecień 29, 2009, 04:22:50 pm »
TURNIEJ Par WARHAMMER 40.000
Termin: 2. Maja 2009
Lokacja: Sklep Smok, Galeria Kazimierz
Wpisowe: 10 zł[na osobę, ze względu na dość małą liczbę miejsc]

Gramy 3 bitwy na 1500 pkt[750 na osobe]
Czas jednej gry: 90min

Zapisy - 10:00 – 10:10
Pierwsza bitwa 10:10- 11:40
Druga bitwa 11:55- 13:25
Trzecia bitwa 13:40- 15:10

Zasady ogólne

Sklep SMOK gwarantuje dodanie od siebie 50% do wartości wpisowego.
Nagroda dla pierwszej pary.

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Nie gramy na Victory Points.

Dopuszczone są proxy (o ile są reprezentowane przez modele odpowiadające mniej więcej wielkości oryginału), jako element uzupełniający- nie powinny przekraczać 40% armii.

Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).

Dopuszczone są wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD.
Niedopuszczone jest Imperial Armour
Wszelkiej maści mini dexy[lost and the dammed Sztabu, armmored company, Aod etc.]

Wymogi - każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać własne kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

Ocena hobbystyczna –Bez, liczą się tylko umiejętności generalskie.

Zapięcie - jeżeli na koniec bitwy liczebność jednej armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako zapięta. Przeciwnik otrzymuje za to +3DP.


Misja Pierwsza: ANNIHILATION
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas gry: 6 tur
Cele: Kill Pointy. Różnica w Kill Pointach określa ilość zdobytych DP.
Punktacja:
10:10 – 0 KP różnicy
12:8 – 2 KP różnicy
14:6 - 3 KP różnicy
16:4 - 4 KP różnicy
18:2 - 5 KP różnicy
20:0 - 6 KP różnicy

Zasady specjalne: deep strike, reserves, hunter-hunted.
Hunter-hunted: dwie najdroższe jednostki przeciwnika są warte nie 1KP, a 2KP każda (retinue liczymy oddzielnie od indepa).


Misja Druga: CAPTURE & CONTROL
Rozstawienie: Spearhead
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 2 znaczniki – nie bliżej niż 18” od siebie. Każdy wart 5DP.
Punktacja:
10:10 - taka sama ilość znaczników, ta sama ilość zabitych HQ
12:8 - taka sama ilość znaczników, 1 zabite HQ więcej
14:6 - taka sama ilość znaczników, 2 zabite HQ więcej
15:5 - 1 znacznik więcej, ta sama ilość zabitych HQ
17:3 - 1 znacznik więcej, 1 zabite HQ więcej
19:1 - 1 znacznik więcej, 2 zabite HQ więcej
20:0 - 2 znaczniki więcej, zabite HQ bez znaczenia

Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, general must die!.
General must die!: każdy zabity HQ przeciwnika wart jest +2DP. W przypadku Retinue nie jest ono brane pod uwagę.


Misja Trzecia: SEIZE GROUND
Rozstawienie: Dawn of War
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 5 znaczników, każdy wart 2DP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 8” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain.
Punktacja:
10:10 – taka sama ilość kontrolowanych znaczników
12:8 – 1 znacznik więcej
14:6 – 2 znaczniki więcej
16:4 – 3 znaczniki więcej
18:2 – 4 znaczniki więcej
20:0 – 5 znaczników więcej

Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, night fight (w 1turze), złap gołębia.
Złap gołębia: na początku tury każdego gracza każdy znacznik scatteruje D6 cali. Hit lub w 3 calach znajduje się scoring unit - stoi w miejscu. Znacznik nie może opuścić pola bitwy, ale może wylądować w impassable terrain.

Przepraszam za późne informacje, ale cóż, szkoła nie radość Smile
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2009, 08:49:09 pm wysłana przez Uriel »
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1011 dnia: Kwiecień 29, 2009, 09:39:44 pm »
                                     PRE DMP III

Zapraszamy na turniej wh40k na zasadach DMP (będzie to już nasze 3cie pre-dmp w tym roku) do sopockiego klubu Rzeźnik w dniu 2 maja (sobota) na godz. 9.00 przy ul. Kolberga 9.
-Wpisowe 5zł
-1900 ptk
-Dozwolony 0-1 specjal lub 0-1 IA
-Misje jeszcze będą wybrane z DMP
-Dopuszczona nowa gwardia

Zapraszamy!


Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Amdor

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1012 dnia: Kwiecień 30, 2009, 01:05:50 pm »
Drużynowa Wyżynka - Liga Parowa [warszawa]

1. Informacje ogólne.
Miejsce: Warszawa, Sklep Stary Świat.
Liga Parowa
Punkty: 1500 na gracza
Stoły: 48" x 72"
Zapis do ligi: 20 zł za parę,
Prowadzący ligę: Amdor (Amdor [at] tlen.pl )
Termin nadsyłania zgłoszeń: do 10 maja (osoby zgłoszone po tym czasie nie otrzymają 1 DP za zgłoszenie)
Czas trwania: Od 18 maja (10 dni na rundę)

Liga jest częścią Phase Sword’a i zostanie ona zgłoszona do Polskiej Ligi wh40k.

Wyniki bitew proszę zostawiać przy kasie.
Pieniądze z zapisów idą na nagrody.

2. Zasady Ogólne
W pierwszej rundzie można zgłaszać challange.

Każdego gracza obowiązuje następujący FOC:
1) 1-2 HQ; 2-4 Troops; 0-2 Elite; 0-2 Fast Attack; 0-2 Heavy Support
Dopuszczone są wszystkie armie i jednostki oficjalne, armie z IA, Kroot Mercenaries, oraz następujące mini-dexy z BoLS:
-Adeptus Arbites v1.0
-Genestealer Cult v2.0
-Ordo Hereticus Strike Force

Sojusz musi składać się z dwóch różnych armii (gdzie niezależnie od zakonu Space Marines nie mogą grać ze sobą)

2.1 Dopuszczone:
Special Characters (0-1 na parę),

2.2 Niedopuszczone:
IA, Flyers, SH, Sojusznicy

3. Zasady
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW, PKZ, URP.
W każdej misji obowiązują Victory Pointy, Deep Strike oraz Infiltracja.
Karty Rozkazów – każda para przed grą losuje 3 Karty Rozkazów, jednocześnie nie może mieć „na ręce” więcej niż 4 kart (można zdecydować się na odrzucenie jednej z dotychczasowych kart przed losowaniem kolejnych). Karty te używa się zgodnie z ich opisem, po czym odrzuca (do oddanie przy kasie). Mogą być użyte tylko na przyjaznych jednostkach. Niewykorzystane karty zostają (jesli to nie zrozumiałe ;] )

4. Wymogi
Brak Proxów – każde odstępstwo od WYSiWYG’u będzie karane.
Każdy gracz musi posiadać podczas gry Codex własnej armii, do udostępnienia przeciwnikowi w razie potrzeby.

Za poprawnie wypełnioną kartę sojuszu para dostaje +2 DP.


5. Punktacja:

Różnica: DP:
0-600 10:10
601-1200 11:9
1201-1800 12:8
1801-2400 13:7
2401-3000 14:6
3001-3600 15:5
3601-4200 16:4
4201-4800 17:3
4801-5400 18:2
5401-6000 19:1
6001+ 20:0

6. Misje:

I)POLOWANIE NA WIEDŹMY
Wystawianie: Spearhead
Zasady specjalne: Losowa ilość tur, Polowanie na wiedźmy
Polowanie na wiedźmy – Sojusznicy polują na wiedźmy w szeregach wroga. Po wystawieniu, każdy z graczy zapisuje na kartce jeden ze swoich oddziałów Troops, w którym znajdzie się wiedźma. Kiedy model z tych oddziałów ginie, przeciwnik rzuca kością – na 6 była to wiedźma (Ostatni model w oddziale zawsze jest wiedźmą). Za zabicie wrogiej czarownicy przeciwnicy dostają 1000 VP a każda, która dożyje końca gry daje właścicielowi 1000 VP.

II)Demoniczne Pola
Wystawienie: Dawn of War
Zasady Specjalne: Nightfight w 1 turze, Mroczna Aura, Capture and Control, 6 tur
Mroczna Aura otacza to miejsce, co turę każdy gracz rzuca d6 za każdy oddział. Kiedy wyrzuci 1 przestaje, ale do końca tej tury wskazany oddział podlega zasadzie Rage – demony Khorna przejęły nad nim panowanie.
Znaczniki są warte po 2500 VP

III)STANOWISKA OGNIOWE
Wystawianie: Pitched Battle
Zasady Specjalne: Losowa ilość tur, Działa
Działa – zmodyfikowany take and hold, 5 znaczników. Model z jednostki kontrolująca znacznik może zrezygnować z oddania strzałów swoją normalną bronią i zamiast tego użyć Heavy Stubbera. Każdy znacznik jest warty 1000 VP

IV)WAY TO GLORY
Wystawienie: Trójkąt oparty na rogu stołu i 24” przeciwległego krótkiego boku.
Zasady Specjalne: 6 tur, Way to glory
Way to glory – na koniec gry do VP za zabite jednostki wroga dodaj VP za swoje, nie społowione, żywe jednostki. Dodatkowo podziel 2000 VP przez ilość slotów hq, które masz w rozpisce – za te, które przeżyły dostajesz odpowiednią część punktów. (Wliczają się jedynie bohaterowie/jednostki zajmujące sloty. Przykład: Sojusz SM i Tyranidów miał 3 hq – 2x tyrant i Pedro Kantora. Jeden tyrant zginął, więc gracze dostają 1333 VP)

Więcej informacji:
http://www.wh40k.pl/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7621&start=0

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1013 dnia: Maj 01, 2009, 05:59:20 pm »
Termin: 2. Maja 2009
A liczy się do ligi?  :D
Jeżeli tak, to wyślijcie 4-5 dni później wyniki, to pozwoli nam być ten czas w czołówce  :D
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Uriel

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1014 dnia: Maj 10, 2009, 04:43:51 pm »
-17 Maja 2009

- Sklep Smok, Galeria Kazimierz
- wpisowe w wysokości : 10 zł
Gramy 3 bitwy na 1200 pkt
Czas jednej gry: 90min


- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Zapisy - 10:40- 11:00
Pierwsza bitwa 11:10- 12:40
Druga bitwa 12:50- 14:20
Trzecia bitwa 14:30- 16:00
Ogłoszenie wyników : 16:10

2. Zasady ogólne

Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i punkty od 1 do 14 URP dostępne na forum ligowym: http://www.liga40k.com/portal.php

Dopuszczone są Proxy (o ile są reprezentowane przez modele odpowiadające mniej więcej wielkości oryginału), jako element uzupełniający- nie powinny przekraczać 40% armii.

Armie na 1200 pkt.
Obowiązuje standard FOC (1-2 hq, 0-3 elite, 2-6 troops, 0-3 fast, 0-3 heavy).

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
Niedopuszczone jest Imperial Armour
Niedopuszczeni są bohaterowie specjalni/imienni, nie zależnie od zapisów kodeksowych.
3. Wymogi

Każdy zawodnik zobowiązany jest posiadać własne kostki, miarkę calową, potrzebne wzorniki, czytelną rozpiskę i zasady swojej armii.

4. Ocena hobbystyczna

0-1pkt: posiadanie miarki, kostek, rozpiski, wzorników i oryginalnego codexu własnej armii.
0-2pkt: armia wymalowana w minimum 50% - 1pkt. w 100% - 2pkt.
0-1pkt: conajmniej 10% skonwertowanych modeli.
0-1pkt: pomalowane podstawki.
0-1pkt: jasne i klarowne rozróżnienie oddziałów.


4. Punktacja

10 : 10 - 0 – 170 vp
11 : 9 - 171- 340
12 : 8 - 341- 510
13 : 7 - 511- 680
14 : 6 - 681- 850
15 : 5 - 851- 1020
16 : 4 - 1021- 1190
17 : 3 - 1191- 1360
18 : 2 - 1361- 1530
19 : 1 - 1531- 1700
20 : 0 - 1701+

Zapięcie - jeżeli w dowolnym momencie bitwy, liczebność armii spadnie poniżej 25% stanu początkowego, jest ona traktowana jako zapięta. Przeciwnicy otrzymują za to 300 VP.

Misja Pierwsza: ANNIHILATION
Rozstawienie: Pitched Battle
Czas gry: 6 tur
Cele: Każdy zdobyty kill point jest warty 180vp. brak vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, hunter-hunted.
Hunter-hunted: dwie najdroższe jednostki przeciwnika są warte 2kp każda (retinue liczymy oddzielnie od indepa).

Misja Druga: TAKE & HOLD
Rozstawienie: Dawn of War
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 400vp za każdy scoring, który pod koniec gry znajduje się w 8” od środka stołu. vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length.

Misja Trzecia: SEIZE GROUND
Rozstawienie: Spearhead
Czas gry: 5 tur + dorzut.
Cele: 5 znaczników, każdy wart 400 VP, wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 8” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassable terrain. vp za zniszczone/społowione jednostki.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, random game length, złap gołębia.
Złap gołębia - na początku tury każdego gracza każdy znacznik scatteruje D6 cali. Hit lub w 3 calach znajduje się scoring unit - stoi w miejscu.

[Prawdopodobnie liczony do ligi]
Cytuj
Give me a hundred space marines. Or falling that, bring me vortex granade.

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1015 dnia: Maj 14, 2009, 12:56:32 pm »
Krakowskie kluby gier bitewnych Legion i 1st Company zapraszają na turniej:

MAJOWY GRUNWALD

• 30 maj 2009
• Rozpoczęcie godz. 9.00
• Młodzieżowy Klub Umiejętności Progres - ul. Marii Konopnickiej 19 Kraków
• Limit osób: 24
• wpisowe: 5 zł - będzie przeznaczone na nagrody.
• Ramy czasowe:
1. Zapisy: 9:00
2. Pierwsza bitwa: 9:30 – 12:00
3. Druga bitwa: 12:15 – 14:45
4. Trzecia bitwa: 15:15 – 17:45
• Wszelkie pytania i wątpliwości:
   • mail: turniejgrunwald [at] gmail.com
   •Temat na forum krakowskiego klubu Legion

• ZASADY
1. Armie:
   -1500 punktów
   -Standard FOC
2. Dopuszczone armie:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne (, w tym nowy kodeks Imperial Guard);
- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni oraz jednostki z IA;
- będą dopuszczone nieoficjalne kodeksy:
• Lost and the Damned by Sztab: http://latd.sztab.com.pl , obowiązuje najnowsze FAQ oraz zabronione jest korzystanie z jednostek: Valkyrie Assault Carrier Squadron, Vendetta Gunship Squadron, Hydra Flak Tank Bartery, Manticore Rocket Launcher, Deathstrike Missile Launcher . W wypadku korzystania z jednostek Hellhound Squadron, Ordnance Battery, Leman Russ Squadron dozwolone jest korzystanie z: Hellhound, Basilisk, Griffon, Leman Russ Battle Tank,
BoLS minidexes
• inne po konsultacji z organizatorami

3. W wypadku proksowania należy się skontaktować i zapytać przed turniejem o pozwolenie. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno, ale np. Rhinos udajacy Predatora będzie dopuszczony.
4. Armie nie muszą być pomalowane.
5. Nie ma rozbić. Obowiązują PKZty i URP wraz ze wszystkimi aneksami.
6. Rozpiski/zgłoszenia należy wysyłać pod adres turniejgrunwald [at] gmail.com do dnia 27 maja do godz. 23.59.
7. Gramy 3 bitwy na stołach 72”x48”.
8. Punkty dodatkowe:
0/2 pkt armia pomalowana
0/1 pkt oznaczenie oddziałów
0/2 pkt cała armia posiada WYSIWYG
0/3 pkt za terminowe nadesłanie poprawnej rozpiski
0/2 pkt za posiadanie kodeksu/zasad swojej armii, kostki, miarki oraz wzorników
-2/0 pkt za posiadanie nieczytelnej lub (błędnej na swoją korzyść) rozpiski np. rozpiska napisana "na kolanie", pismem czytelnym jedynie dla właściciela; czy rozpiska bez wyróżnionych kosztów poszczególnych upgrade'ow do oddziałów/pojazdów;

9. Punktacja. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP na Punkty turniejowe
0       – 200    10 - 10
201   – 400    11 - 9
401   – 600    12 - 8
601   – 800    13 - 7
801 – 1000    14 - 6
1001 – 1200    15 - 5
1201 – 1400    16 - 4
1401 – 1600    17 - 3
1601 – 1800    18 - 2
1801 – 2000    19 – 1
2001 +       20 – 0

10. Misje:

I. Rozstawienie: Dawn of War
Cele: Annihilation – normalne VP za  zabite (i społowione) jednostki oraz 150 VP za każdą zabitą jednostkę przeciwnika.
Zasady specjalne: Night Fight (w 1 turze),  deep strike, reserves, random game length, za zniszczenie armii przeciwnika do ostatniego modelu +150 VP. Bolster Defences (gracz może wybrać jedna ruinę/budynek) w swojej strefie rozstawienia, której może zwiększyć wartość covera o 1 (np. z 4+ do 3+). Jednakże jeżeli taki teren wpadnie w ręce wroga (przeciwnik będzie miał w nim scoring unit na koniec bitwy, a właściciel nie będzie go blokował), to przeciwnik otrzymuje +300 VP.

II. Rozstawienie: Spearhead
Cele: Sieze Ground- 5 znaczników, każdy wart 480 VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika. Znaczniki wystawiane przed wybraniem stref, muszą być min. 12” od siebie i krawędzi stołu, nie mogą stać w impassible terrain.
Zasady specjalne: deep strike, reserves, 6 tur

III. Rozstawienie: Pitched Battle
Cele misji: każdy scoring unit w strefie rozstawienia przeciwnika (wszystkie modele muszą być w strefie rozstawienia przeciwnika) jest warty 480VP, normalne VP za zabite (i społowione) jednostki przeciwnika
Zasady Specjalne: 6 tur, reserves.

------------------------------------------
Zgłoszenia (+ - sprawdzona rozpiska, * - przysłana rozpiska):
1. Sławek - DE +
2. Cebul - Demony +
3. Nazroth - SM +
4. Przemek Armata - SM +
5. Damian Politański - CSM +
6. Eman - Army of Death +
7. Migdał - SM +
8. Kamil Meka - Eldars +
9. Kruq - Tyrki +
10. Miszczu - WH +
11. Rafał Zygadło - AoD +
12. Inkq - DH +
13. Emeryt - orki +
14. Krzysztof Fus - Tau +
15. mlodyrs - SW +
16. Druzik - Orki +
17. Seba - Tyrki +
18. MiSiU - Tyrki +
19. Vladdi - LaTD +
20. Ząbek - WH +
21. Michał - Eldarzy +
22. Łukasz - IG +
23. Lesiu - tau
24. Wiewiór - SM
25. Siudi - eldars
26. Uriel
27. Maciek - SW
28. Kheed - IG - rozpa do poprawy

Rezerwa:
29. Damian Wójcik - Eldarzy +
30. Królik - DE

Moja rozpiska:
http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,30726.msg1056884.html#msg1056884
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2009, 10:40:15 pm wysłana przez Inkq »

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1016 dnia: Maj 14, 2009, 08:34:54 pm »
• Lost and the Damned by Sztab: http://latd.sztab.com.pl , obowiązuje najnowsze FAQ oraz zabronione jest korzystanie z jednostek: Valkyrie Assault Carrier Squadron, Vendetta Gunship Squadron, Hydra Flak Tank Bartery, Manticore Rocket Launcher, Deathstrike Missile Launcher . W wypadku korzystania z jednostek Hellhound Squadron, Ordnance Battery, Leman Russ Squadron dozwolone jest korzystanie z: Hellhound, Basilisk, Griffon, Leman Russ Battle Tank,
Dotyczy tylko Lost and the Damned rozumiem?
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline Inkq

  • Moderatorzy
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 420
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matematyk
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1017 dnia: Maj 14, 2009, 09:56:54 pm »
Dotyczy tylko Lost and the Damned rozumiem?

Oczywiście. W oficjalnych kodeksów nie obcinamy, a w sumie przydało by się gdzie nie gdzie i co nie co. 8)

Offline Bern-HARD

  • Młodszy Mistrz
  • ***
  • Wiadomości: 336
  • Total likes: 0
  • Klub bitewniakowy "Rzeźnik" w Sopocie
    • Bernar DZIK !!!
Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1018 dnia: Maj 15, 2009, 07:53:46 am »
Np? Pytam bo jestem ciekawy Twojego zdania?
Żeby nie offtopować może na PW byś mi wysłał Twoją opinię?

pzdr.
Hallo! Ich bin Berniczek, Hände hoch!!!

Offline rocho

Odp: Turnieje - info
« Odpowiedź #1019 dnia: Maj 15, 2009, 02:24:32 pm »
1. Informacje ogólne
Miejsce: Kielce, MZIZ Plac Wolności 2
Wejściówka: 5 zł
Termin: 06.06.2009 (sobota)
Gramy 3 bitwy na 2250 pkt
Czas jednej gry: 2h 20min

- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją*.

Zapisy 9:00 - 9:20
Pierwsza bitwa 9:30- 11:45
Druga bitwa 11:55- 14:10
Trzecia bitwa 14:20- 16:35

2. Zasady ogólne
Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW

Dopuszczone są:
- wszystkie armie i jednostki oficjalne - czyli kodeksy i ew. artykuły w WD;
- imperial armour* (z wyjątkami- patrz niżej)
- minidexy z BoLS (z wyjątkami- patrz niżej)

*IA dopuszczony łącznie z army listami takimi jak Renegades & Heretics czy Elizianie.

Niedopuszczone są:
- superheavy, gargantuany, flyers itp.
- Deathstorm drop pod
- Age of Heresy (BoLS)

Proxy:
-W wypadku proksowania należy się zapytać się przed turniejem o pozwolenie. Wszystko zależy od realizacji. Kartoniki i kiepskawe samoróbki nie będą dopuszczane na pewno, ale np. Rhinos udajacy Predatora czy termosy strzelające za assaultowe będą dopuszczone.

Tereny:
- każdy las, niezależnie od gęstości i wysokości drzewostanu, daje cover save 4+ oraz 5+ dla pojazdów i monstrous creature.

Area terrainy(ruiny) zasłaniają pojazdy dokładnie tak jak widać.
Zalecamy by wszyscy gracze przed rozpoczęcią bitwy starannie omówili każdy teren, żeby nie było żadnych wątpliwości.

Gramy na VP za zabite/ z połowione jednostki + VP za objectivy.

3. Punktacja

0 - 249 DP 10 - 10
250 - 499 DP 11 - 9
500 - 749 DP 12 - 8
750 - 999 DP 13 - 7
1000 - 1249 DP 14 - 6
1250 - 1499 DP 15 - 5
1500 - 1749 DP 16 - 4
1750 - 1999 DP 17 - 3
2000 - 2249 DP 18 - 2
2250 - 2499 DP 19 - 1
2500 + DP 20 - 0

4. Misje

I. Misja: Zdobądź i utrzymaj

Rozstawienie: Dawn of War
Cel misji: Gracze przed rzutem na rozstawienie rozstawiają na polu bitwy 4 znaczniki, minimalnie 12” od krawędzi i 12”od siebie(o tym kto pierwszy kładzie znacznik decyduje rzut kostką).
Jeśli któryś z graczy na końcu bitwy kontroluje znacznik(3” od znacznika część jednostki punktującej i żadnej jednostki wroga) dostaje 400VP.
Zasady specjalne: Misja trwa losową ilość tur.

II.Misja: Anihilacja

Rozstawienie: Długie krawędzie (Pitched battle),
Cel misji: Anihilacja wroga, Za każdą zniszczoną jednostkę przeciwnika gracz dostaje dodatkowe 150 VP.
Zasady specjalne: Misja trwa losową ilość tur, deep strike.

III.Misja: Znajdź i utrzymaj

Rozstawienie: Spearhead ,
Cel misji: Take&Hold ,jak z podręcznika głównego, na końcu bitwy przyznawane jest 400VP za każdą jednostkę punktującą znajdującą się całkowicie w 12” od środka stołu. Srodek stołu można w każdym momencie sprawdzić.
Zasady specjalne: Misja trwa losową ilość tur, reserves.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2009, 06:08:20 pm wysłana przez rocho »